Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Katinkalille skrev (13 minutter siden):

Ja nei... ungen kunne jo ikke få begge deler må vite🤡 

IMG_6913.png

Reagerte mer på at hun la en banan som vokser i et land med høyt temperatur ute i kjøleskapet etter å ha kjøpt den 🫣 og så blir hun overrasket at den ble dårlig.. why?? 

Endret av Manana321
Ville skrive mer
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Manana321 skrev (5 minutter siden):

Reagerte mer på at hun la en banan som vokser i et land med høyt temperatur ute i kjøleskapet etter å ha kjøpt den 🫣 og så blir hun overrasket at den ble dårlig.. why?? 

Så alt man kjøper fra land med høy temperatur skal lagres i romtemp tenker du?

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Palmemor skrev (9 minutter siden):

Hahaha hva?? Er dette alvorlig? 🤣🤣

Å jadda... hun sa så🙈 "du skal få banan i dag,så du skal ikke ha appelsin. JEG skal ha appelsin"🤡🧌

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Katinkalille skrev (1 minutt siden):

Å jadda... hun sa så🙈 "du skal få banan i dag,så du skal ikke ha appelsin. JEG skal ha appelsin"🤡🧌

Ja det er klart. Skal vel ikke dele 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Ina89 skrev (38 minutter siden):

Eller den gangen hun nesten døde av blodtrykksfall, men ble gjenopplivet på legevakten. Heldigvis i tid til SHOPPING på rusta på vei hjem 🥰

😂😂😂

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Katinkalille skrev (1 time siden):

Ja nei... ungen kunne jo ikke få begge deler må vite🤡 

IMG_6913.png

Haha,jeg har alltid ihvertfall 2 typer frukt eller grønt til alle måltider til ungene😹 I alle dager🤯 

Endret av nope23
  • Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Littelulla skrev (52 minutter siden):

Så alt man kjøper fra land med høy temperatur skal lagres i romtemp tenker du?

Det meste, ja. Jobber i butikk selv og det meste som ligger ute i butikken skal man helst ikke lagre i et kjøleskap etter man har kommet hjem igjen. Spesielt bananer fordi når de blir brune så inneholder de mer fritt sukker - går fra stivelse til sukker - og hun som passer så godt på det hun spiser ser ikke ut som orker å legge så mye fokus på bra kosthold til barnet sitt, men det vet vi jo fra før av siden han har en ensidig diett. Går jo ann å Google hvordan man oppbevarer frukt og grønt siden hun spiser jo egentlig bare appelsiner og ellers ferdigmat/posemat. Det ville jeg gjort om jeg ikke spiste noe til vanlig for å servere det på den beste måten for barnet mitt. 

• Nyttig 4
Skrevet

Er det noen som vet om divaen har noe utdannelse? Har hun noen gang hatt en jobb?

Virker som det er rimelig "lavt" under taket der i gården 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Manana321 skrev (32 minutter siden):

Det meste, ja. Jobber i butikk selv og det meste som ligger ute i butikken skal man helst ikke lagre i et kjøleskap etter man har kommet hjem igjen. Spesielt bananer fordi når de blir brune så inneholder de mer fritt sukker - går fra stivelse til sukker - og hun som passer så godt på det hun spiser ser ikke ut som orker å legge så mye fokus på bra kosthold til barnet sitt, men det vet vi jo fra før av siden han har en ensidig diett. Går jo ann å Google hvordan man oppbevarer frukt og grønt siden hun spiser jo egentlig bare appelsiner og ellers ferdigmat/posemat. Det ville jeg gjort om jeg ikke spiste noe til vanlig for å servere det på den beste måten for barnet mitt. 

Nå er det vel sånn at man ikke skal ta for god fisk at butikker heller oppbevarer frukt og grønt riktig. 

Dette føyer seg egentlig bare inn i rekka av meningsløs kritikk av Stina, så takk for meg.

• Liker 2
Skrevet
Littelulla skrev (9 minutter siden):

Nå er det vel sånn at man ikke skal ta for god fisk at butikker heller oppbevarer frukt og grønt riktig. 

Dette føyer seg egentlig bare inn i rekka av meningsløs kritikk av Stina, så takk for meg.

Jo, der gjør de 😊 vi følger råd fra leverandøren vår😊 

God natt. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Littelulla skrev (18 minutter siden):

Dette er underholdning. Det er altså alle butikkjedene som gjør feil, ikke Stina 😂😂 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

'To do liste' og tar tiden på ryddingen! 🤯 Inspirerer oss med før og etter bilder. 🤷🏼‍♀️

To do listen hennes er diverse gjøremål som vanlige folk har utenom jobb. Hun har det som en heltidsstilling. 

Forstå det den som kan. Er så vannvittig stusselig. 

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet
Ragnhild 1 skrev (17 minutter siden):

'To do liste' og tar tiden på ryddingen! 🤯 Inspirerer oss med før og etter bilder. 🤷🏼‍♀️

To do listen hennes er diverse gjøremål som vanlige folk har utenom jobb. Hun har det som en heltidsstilling. 

Forstå det den som kan. Er så vannvittig stusselig. 

Ta tida?? Hvor lang tid ble det, spent.. 2 timer husarbeid, 10 timer i sleepscore og 12 timer foran speilet eller? 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
Lzzy skrev (1 time siden):

Ta tida?? Hvor lang tid ble det, spent.. 2 timer husarbeid, 10 timer i sleepscore og 12 timer foran speilet eller? 

Fra et par minutter til kvarter, alt ettersom hvilken krok ho rydder! Og for ALL del- ho holdt på å glemme noe rot ved de to godstolene i stua! 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Kommerikkepånoebra skrev (6 timer siden):

Dette er underholdning. Det er altså alle butikkjedene som gjør feil, ikke Stina 😂😂 

Jaja,klart det er alle butikkjedene som gjør feil,er du sjokkert?😅

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Rydda og vaska så syykt mye i huset?? Det hun gjør er det andre folk gjør,i TILLEGG til jobb!! Jeg fatter og begriper ikke hvordan det er mulig å ha hue tredd så langt oppi egen ræv!! 

IMG_6915.png

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Manana321 skrev (7 timer siden):

Men appelsiner må oppbevares kjølig. Ligger de på benken i 2 dager så mugler de 🤮 Skjer stadig vekk her at det ligger et par stk på benken og det slår aldri feil. Samme med klementiner.

Bananer derimot, må ikke engang komme borti kjølevarer i handlenettet for da blir det brune flekker. 

Stina; syltetøy kan du fint lage selv. Ungene her elsker jordbærsyltetøy laget av jordbær og grønt eple. Eplet hjelper på at det blir litt tykkere. Kan også bruke chiafrø.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Aldri før sett at noen har vasket badekaret og dusjen med mopp 😳

• Liker 2
Skrevet
Kommerikkepånoebra skrev (8 timer siden):

Hvordan i alle dager greide du å dra den konklusjonen ut av dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...