Manana321 Skrevet 11 timer siden #19981 Skrevet 11 timer siden (endret) Katinkalille skrev (13 minutter siden): Ja nei... ungen kunne jo ikke få begge deler må vite🤡 Reagerte mer på at hun la en banan som vokser i et land med høyt temperatur ute i kjøleskapet etter å ha kjøpt den 🫣 og så blir hun overrasket at den ble dårlig.. why?? Endret 11 timer siden av Manana321 Ville skrive mer 3
Littelulla Skrevet 11 timer siden #19982 Skrevet 11 timer siden Manana321 skrev (5 minutter siden): Reagerte mer på at hun la en banan som vokser i et land med høyt temperatur ute i kjøleskapet etter å ha kjøpt den 🫣 og så blir hun overrasket at den ble dårlig.. why?? Så alt man kjøper fra land med høy temperatur skal lagres i romtemp tenker du? 2 2
Katinkalille Skrevet 11 timer siden #19983 Skrevet 11 timer siden Palmemor skrev (9 minutter siden): Hahaha hva?? Er dette alvorlig? 🤣🤣 Å jadda... hun sa så🙈 "du skal få banan i dag,så du skal ikke ha appelsin. JEG skal ha appelsin"🤡🧌 2 4
Palmemor Skrevet 11 timer siden #19984 Skrevet 11 timer siden Katinkalille skrev (1 minutt siden): Å jadda... hun sa så🙈 "du skal få banan i dag,så du skal ikke ha appelsin. JEG skal ha appelsin"🤡🧌 Ja det er klart. Skal vel ikke dele 2 2
Vinnanna15 Skrevet 10 timer siden #19985 Skrevet 10 timer siden Ina89 skrev (38 minutter siden): Eller den gangen hun nesten døde av blodtrykksfall, men ble gjenopplivet på legevakten. Heldigvis i tid til SHOPPING på rusta på vei hjem 🥰 😂😂😂 2 1
nope23 Skrevet 10 timer siden #19986 Skrevet 10 timer siden (endret) Katinkalille skrev (1 time siden): Ja nei... ungen kunne jo ikke få begge deler må vite🤡 Haha,jeg har alltid ihvertfall 2 typer frukt eller grønt til alle måltider til ungene😹 I alle dager🤯 Endret 10 timer siden av nope23 2 3
Manana321 Skrevet 9 timer siden #19987 Skrevet 9 timer siden Littelulla skrev (52 minutter siden): Så alt man kjøper fra land med høy temperatur skal lagres i romtemp tenker du? Det meste, ja. Jobber i butikk selv og det meste som ligger ute i butikken skal man helst ikke lagre i et kjøleskap etter man har kommet hjem igjen. Spesielt bananer fordi når de blir brune så inneholder de mer fritt sukker - går fra stivelse til sukker - og hun som passer så godt på det hun spiser ser ikke ut som orker å legge så mye fokus på bra kosthold til barnet sitt, men det vet vi jo fra før av siden han har en ensidig diett. Går jo ann å Google hvordan man oppbevarer frukt og grønt siden hun spiser jo egentlig bare appelsiner og ellers ferdigmat/posemat. Det ville jeg gjort om jeg ikke spiste noe til vanlig for å servere det på den beste måten for barnet mitt. 4
Maia3 Skrevet 9 timer siden #19988 Skrevet 9 timer siden Er det noen som vet om divaen har noe utdannelse? Har hun noen gang hatt en jobb? Virker som det er rimelig "lavt" under taket der i gården 4 1
Littelulla Skrevet 9 timer siden #19989 Skrevet 9 timer siden Manana321 skrev (32 minutter siden): Det meste, ja. Jobber i butikk selv og det meste som ligger ute i butikken skal man helst ikke lagre i et kjøleskap etter man har kommet hjem igjen. Spesielt bananer fordi når de blir brune så inneholder de mer fritt sukker - går fra stivelse til sukker - og hun som passer så godt på det hun spiser ser ikke ut som orker å legge så mye fokus på bra kosthold til barnet sitt, men det vet vi jo fra før av siden han har en ensidig diett. Går jo ann å Google hvordan man oppbevarer frukt og grønt siden hun spiser jo egentlig bare appelsiner og ellers ferdigmat/posemat. Det ville jeg gjort om jeg ikke spiste noe til vanlig for å servere det på den beste måten for barnet mitt. Nå er det vel sånn at man ikke skal ta for god fisk at butikker heller oppbevarer frukt og grønt riktig. Dette føyer seg egentlig bare inn i rekka av meningsløs kritikk av Stina, så takk for meg. 2
Manana321 Skrevet 9 timer siden #19990 Skrevet 9 timer siden Littelulla skrev (9 minutter siden): Nå er det vel sånn at man ikke skal ta for god fisk at butikker heller oppbevarer frukt og grønt riktig. Dette føyer seg egentlig bare inn i rekka av meningsløs kritikk av Stina, så takk for meg. Jo, der gjør de 😊 vi følger råd fra leverandøren vår😊 God natt. 5 1
Kommerikkepånoebra Skrevet 9 timer siden #19991 Skrevet 9 timer siden Littelulla skrev (18 minutter siden): Nå er det vel sånn at man ikke skal ta for god fisk at butikker heller oppbevarer frukt og grønt riktig. Dette føyer seg egentlig bare inn i rekka av meningsløs kritikk av Stina, så takk for meg. Dette er underholdning. Det er altså alle butikkjedene som gjør feil, ikke Stina 😂😂 7 1
Ragnhild 1 Skrevet 8 timer siden #19992 Skrevet 8 timer siden 'To do liste' og tar tiden på ryddingen! 🤯 Inspirerer oss med før og etter bilder. 🤷🏼♀️ To do listen hennes er diverse gjøremål som vanlige folk har utenom jobb. Hun har det som en heltidsstilling. Forstå det den som kan. Er så vannvittig stusselig. 7 3
Lzzy Skrevet 8 timer siden #19993 Skrevet 8 timer siden Ragnhild 1 skrev (17 minutter siden): 'To do liste' og tar tiden på ryddingen! 🤯 Inspirerer oss med før og etter bilder. 🤷🏼♀️ To do listen hennes er diverse gjøremål som vanlige folk har utenom jobb. Hun har det som en heltidsstilling. Forstå det den som kan. Er så vannvittig stusselig. Ta tida?? Hvor lang tid ble det, spent.. 2 timer husarbeid, 10 timer i sleepscore og 12 timer foran speilet eller? 3 3
Ragnhild 1 Skrevet 7 timer siden #19994 Skrevet 7 timer siden Lzzy skrev (1 time siden): Ta tida?? Hvor lang tid ble det, spent.. 2 timer husarbeid, 10 timer i sleepscore og 12 timer foran speilet eller? Fra et par minutter til kvarter, alt ettersom hvilken krok ho rydder! Og for ALL del- ho holdt på å glemme noe rot ved de to godstolene i stua! 2 1
Katinkalille Skrevet 2 timer siden #19995 Skrevet 2 timer siden Kommerikkepånoebra skrev (6 timer siden): Dette er underholdning. Det er altså alle butikkjedene som gjør feil, ikke Stina 😂😂 Jaja,klart det er alle butikkjedene som gjør feil,er du sjokkert?😅 1 1
Katinkalille Skrevet 2 timer siden #19996 Skrevet 2 timer siden Rydda og vaska så syykt mye i huset?? Det hun gjør er det andre folk gjør,i TILLEGG til jobb!! Jeg fatter og begriper ikke hvordan det er mulig å ha hue tredd så langt oppi egen ræv!! 2 2
Faina Skrevet 2 timer siden #19997 Skrevet 2 timer siden Manana321 skrev (7 timer siden): Det meste, ja. Jobber i butikk selv og det meste som ligger ute i butikken skal man helst ikke lagre i et kjøleskap etter man har kommet hjem igjen. Spesielt bananer fordi når de blir brune så inneholder de mer fritt sukker - går fra stivelse til sukker - og hun som passer så godt på det hun spiser ser ikke ut som orker å legge så mye fokus på bra kosthold til barnet sitt, men det vet vi jo fra før av siden han har en ensidig diett. Går jo ann å Google hvordan man oppbevarer frukt og grønt siden hun spiser jo egentlig bare appelsiner og ellers ferdigmat/posemat. Det ville jeg gjort om jeg ikke spiste noe til vanlig for å servere det på den beste måten for barnet mitt. Men appelsiner må oppbevares kjølig. Ligger de på benken i 2 dager så mugler de 🤮 Skjer stadig vekk her at det ligger et par stk på benken og det slår aldri feil. Samme med klementiner. Bananer derimot, må ikke engang komme borti kjølevarer i handlenettet for da blir det brune flekker. Stina; syltetøy kan du fint lage selv. Ungene her elsker jordbærsyltetøy laget av jordbær og grønt eple. Eplet hjelper på at det blir litt tykkere. Kan også bruke chiafrø. 2 2
Faina Skrevet 1 time siden #19998 Skrevet 1 time siden Aldri før sett at noen har vasket badekaret og dusjen med mopp 😳 2
Littelulla Skrevet 52 minutter siden #19999 Skrevet 52 minutter siden Kommerikkepånoebra skrev (8 timer siden): Dette er underholdning. Det er altså alle butikkjedene som gjør feil, ikke Stina 😂😂 Hvordan i alle dager greide du å dra den konklusjonen ut av dette?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå