Svartfugl Skrevet 26. februar 2024 #1981 Skrevet 26. februar 2024 Klink skrev (1 time siden): Jeg skrev bare hva brukeren kanskje mente å skrive. Jeg syns det hørtes lurt ut å reise på ferie jeg! Kunne tenkt meg det selv. Jeg tviler på at bruker mente det, ettersom det var så "egoistisk" av Stina å skulke reise, men det var redelig av deg å forsøke å lese innlegget på en annen måte. Er ikke noen Sydendame selv,men sier ikke nei til litt mer ferie selv. 😄 2
Wenda Skrevet 26. februar 2024 #1982 Skrevet 26. februar 2024 Lzzy skrev (4 timer siden): Viktig å rote litt, så man kan ha noe å lage «content» av vettu 🤣😅 Eller bare leve litt 🤷♀️ typ spise, se på tv, håndarbeid osv osv. Det blir fort litt rot. Alle roter litt 4
Lzzy Skrevet 26. februar 2024 #1983 Skrevet 26. februar 2024 Wenda skrev (41 minutter siden): Eller bare leve litt 🤷♀️ typ spise, se på tv, håndarbeid osv osv. Det blir fort litt rot. Alle roter litt Klart det blir rot av å se på TV, kan skjønne det 🤣 3
tøflusen Skrevet 26. februar 2024 #1984 Skrevet 26. februar 2024 (endret) @MariaIsabel Nå var mitt spørsmål ment seriøst da, ikke som ‘drittslenging’. Men tolk det som du vil 🫠 Endret 27. februar 2024 av tøflusen 1 1
MariaIsabel Skrevet 27. februar 2024 #1985 Skrevet 27. februar 2024 tøflusen skrev (1 time siden): @MariaIsabel Nå var mitt spørsmål ment seriøst da, ikke som ‘drittslenging’. Men tolk det som du vil 🫠 Mulig du mente det som et seriøst spørsmål, men det så ganske frekt ut på måten det var skrevet på, så det var slik jeg tolket det. Kanskje du kan forstå hvorfor, om du også tar med i betraktning de andre negative kommentarene som hadde kommet rundt det at hun hadde mistet? 1
Wenda Skrevet 27. februar 2024 #1986 Skrevet 27. februar 2024 Lzzy skrev (6 timer siden): Klart det blir rot av å se på TV, kan skjønne det 🤣 Seriøst nå begynner denne tråden å bli for dum Jeg håper noen rydder opp her, jeg melder meg iallfall helt ut 7 2
Lzzy Skrevet 27. februar 2024 #1987 Skrevet 27. februar 2024 Wenda skrev (1 time siden): Seriøst nå begynner denne tråden å bli for dum Jeg håper noen rydder opp her, jeg melder meg iallfall helt ut Tål en spøk’a! Hjelpe meg, det meste går litt bedre med et smil 😊 1 1
elskersommer Skrevet 27. februar 2024 #1988 Skrevet 27. februar 2024 MariaIsabel skrev (11 timer siden): Mulig du mente det som et seriøst spørsmål, men det så ganske frekt ut på måten det var skrevet på, så det var slik jeg tolket det. Kanskje du kan forstå hvorfor, om du også tar med i betraktning de andre negative kommentarene som hadde kommet rundt det at hun hadde mistet? Jeg følger ikke så mye med i denne tråden men du vil ikke si att folk slenger med kjeften når hun mistet barnet?i såfall har jeg mistet all tro på menneskeheten
MariaIsabel Skrevet 27. februar 2024 #1989 Skrevet 27. februar 2024 elskersommer skrev (17 minutter siden): Jeg følger ikke så mye med i denne tråden men du vil ikke si att folk slenger med kjeften når hun mistet barnet?i såfall har jeg mistet all tro på menneskeheten Hæ? Svarte du feil person nå?
elskersommer Skrevet 27. februar 2024 #1990 Skrevet 27. februar 2024 MariaIsabel skrev (16 minutter siden): Hæ? Svarte du feil person nå? Beklager men da har jeg nok tolket ditt innlegg litt feil.
Busstopp Skrevet 27. februar 2024 #1991 Skrevet 27. februar 2024 En ting jeg faktisk er misunnelig på når det gjelder Stina (og det er ikke det å være hjemmeværende for å si det sånn) så er det mannen hennes! Fy søren for en fin fyr! 13 6 2
Sannhetsøkende Skrevet 3. mars 2024 #1992 Skrevet 3. mars 2024 Hvorfor skal hun veldig ofte hinte om graviditetssymptomer? Jeg tåler ikke lukta av det, 🍒er sykt ømme, stikk i magen osv. Men blir sint på dem som i god mening skriver at de tror hun er gravid. Syns faktisk hun er ufin. Hun legger opp til det ved å snakke om det hele tiden. Hadde de vært spydige hadde det vært en ting, men ikke når lar seg rive med og sier det i beste mening. Utrolig simpelt. 20 7
Dojakitty Skrevet 3. mars 2024 #1993 Skrevet 3. mars 2024 Sannhetsøkende skrev (8 minutter siden): Hvorfor skal hun veldig ofte hinte om graviditetssymptomer? Jeg tåler ikke lukta av det, 🍒er sykt ømme, stikk i magen osv. Men blir sint på dem som i god mening skriver at de tror hun er gravid. Syns faktisk hun er ufin. Hun legger opp til det ved å snakke om det hele tiden. Hadde de vært spydige hadde det vært en ting, men ikke når lar seg rive med og sier det i beste mening. Utrolig simpelt. Dette er ikke noe nytt, hun har gjort det hele veien. Blir veldig «pick me» vibes… 15 5
Blåttvann Skrevet 3. mars 2024 #1994 Skrevet 3. mars 2024 (endret) Sannhetsøkende skrev (8 timer siden): Hvorfor skal hun veldig ofte hinte om graviditetssymptomer? Jeg tåler ikke lukta av det, 🍒er sykt ømme, stikk i magen osv. Men blir sint på dem som i god mening skriver at de tror hun er gravid. Syns faktisk hun er ufin. Hun legger opp til det ved å snakke om det hele tiden. Hadde de vært spydige hadde det vært en ting, men ikke når lar seg rive med og sier det i beste mening. Utrolig simpelt. Litt enig. Hun legger opp til spekulasjoner og det VET hun. Men samtidig mener hun at hun bare deler sin reise. Vet ikke helt jeg... det blir jo innhold av å klage på folk også, så her baller det vanskelig å skille. Vil hun at vi skal spekulere eller ikke? Jeg vet ærlig talt ikke hva jeg skal tro. Helt greit å ikke spekulere rundt graviditet til folk som ikke har det å skape spekulasjon som jobb da, men akkurat Stina som daglig ramser opp alle gravidsymptomer som det er mulig å få..., blir litt mistenksom jeg da. Jeg tror hun vil at det skal spekuleres, da får hun jo også pr. Og all pr er god pr... gode penger blir det også av det. Endret 4. mars 2024 av Blåttvann 2 6
Anneisabell Skrevet 3. mars 2024 #1995 Skrevet 3. mars 2024 Blåttvann skrev (4 minutter siden): Litt enig. Hun legger opp til spekulasjoner og det VET hun. Men samtidig mener hun at hun bare deler sin reise. Vet ikke helt jeg... det blir jo innhold av å klage på folk også, så her baller det på seg av konspirasjoner. Vil hun at vi skal spekulere eller ikke? Jeg vet ærlig talt ikke hva jeg skal tro. Helt greit å ikke spekulere rundt graviditet til folk som ikke har det å skape spekulasjon som jobb da, men akkurat Stina som daglig ramser opp alle gravidsymptomer som er mulige å få..., blir litt mistenksom jeg da. Tror hun vil at det skal spekuleres litt, da får hun jo også pr. Og all pr er .... Alle influensere kalkulerer sitt innhold, det er jo måten de tjener penger på... 3 2
Sannhetsøkende Skrevet 3. mars 2024 #1996 Skrevet 3. mars 2024 Anneisabell skrev (7 minutter siden): Alle influensere kalkulerer sitt innhold, det er jo måten de tjener penger på... Nettopp. Men dette begynner å bli ufint. Skulle ønske flere bare kutta henne tvert for måten hun snakker ned følgerne sine på. Så kunne hun følt på det. Koster lite å oppføre seg. Og det skal gå begge veier. 4 6
Blåttvann Skrevet 3. mars 2024 #1997 Skrevet 3. mars 2024 (endret) Anneisabell skrev (49 minutter siden): Alle influensere kalkulerer sitt innhold, det er jo måten de tjener penger på... Jeg vet det. Men her er jeg som sagt usikker. Endret 3. mars 2024 av Blåttvann 1
MariaIsabel Skrevet 3. mars 2024 #1998 Skrevet 3. mars 2024 Sannhetsøkende skrev (1 time siden): Hvorfor skal hun veldig ofte hinte om graviditetssymptomer? Jeg tåler ikke lukta av det, 🍒er sykt ømme, stikk i magen osv. Men blir sint på dem som i god mening skriver at de tror hun er gravid. Syns faktisk hun er ufin. Hun legger opp til det ved å snakke om det hele tiden. Hadde de vært spydige hadde det vært en ting, men ikke når lar seg rive med og sier det i beste mening. Utrolig simpelt. Hun deler livet sitt, så det er jo ikke unaturlig at hun forteller om symptomene .. Hun sier samtidig at det også kan være progesteron-støtte, da der gir mye av de samme symptomene, og det er vanskelig å vite hva som er hva. Og hun har sagt tydelig ifra at hun ikke ønsker meldinger om at hun er gravid. Er det så himla vanskelig å respektere da? 4 3
Dojakitty Skrevet 3. mars 2024 #1999 Skrevet 3. mars 2024 (endret) Det er jo veldig enkelt. Om man ikke ønsker spekulering/snakk om/ spørsmål om en sak så snakker man ikke om den. Og om man ønsker sånne ting så snakker man om det. Rart at man få forklare dette for voksne folk. Endret 3. mars 2024 av Dojakitty 4 3
Wenda Skrevet 3. mars 2024 #2000 Skrevet 3. mars 2024 Jeg har bare fulgt med på graviditetssnakk med et halvt øye, men selv jeg har fått med meg at hu hele tiden nevner at symptomene kan komme av de medisinene hun også tar/har tatt 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå