Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet
Katinkalille skrev (21 minutter siden):

Jeg hadde vært skamfull hvis jeg,alene,hadde tjent 5 mill,og huset,og forsåvidt møblene,hadde sett sånn ut som det gjør der... 

money can’t buy taste, det er helt sikkert

• Liker 6
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
elskersommer skrev (7 timer siden):

Hvorfor skriver du dette når det overhode ikke stemmer. ?  En hører jo ikke at hun er i nærheten av den andre bilen

«Smelt» var feil utrykk. Men kontakt med den røde bilen er det. Hun har åpnet sin dør, «dunket borti» den rødes dør. 

Hvorfor skriver du noe som ikke stemmer? Hørte du lyden av døren som dunker borti? Det er ingen lyd på snappen. Opptaket starter når hennes dør er i kontakt med den røde bilens dør.

Poenget her var som nevnt ikke detaljene, men at hun i nesten samme øyeblikk har brukt mobiltelefon under kjøring som er brudd på vegtrafikkloven og fører til risiko for alle rundt henne i trafikken og at hun «dunker» borti en annen bil med sin dør fordi hun ikke gadd finne en bedre parkering 

Endret av Seroquel
  • Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)

Bildøren hennes er inntil den andre bilen, det er riktig. Men om den har smelt vet vi ikke. Men jeg lar aldri min bildør komme borti andres biler, det er jo ikke greit? Er ikke så mye den dama gidder, risikerer heller merker på sin nye fantastiske bil og andres. Ho har jo penger så det ordner seg jo.. 

Endret av Mønsterstrikk
  • Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet

Hun kan ikke i ramme alvor mene at hun har valgt en litt mer nøktern livsstil når hun bruker 15.000 kroner på mat i mnd som spises hjemme, pluss alt som spises ute, pluss at hun handler krimskrams FLERE GANGER I UKA, og går til vippetime hver 2.uke?? Er hun helt på jordet blåst??

• Liker 7
  • Nyttig 10
Skrevet
Mønsterstrikk skrev (7 minutter siden):

Bildøren hennes er inntil den andre bilen, det er riktig. Men om den har smelt vet vi ikke. Men jeg lar aldri min bildør komme borti andres biler, det er jo ikke greit? Er ikke så mye den dama gidder, risikerer heller merker på sin nye fantastiske bil og andres. Ho har jo penger så det ordner seg jo.. 

Det gjør aldri jeg heller. Om jeg parkerer så tett at det ikke er til å unngå så legger jeg hånda mellom min og den andre for å ikke lage riper (primært på den andre bilen, min får jeg ta ansvar for selv)

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Katinkalille skrev (11 timer siden):

Jeg hadde vært skamfull hvis jeg,alene,hadde tjent 5 mill,og huset,og forsåvidt møblene,hadde sett sånn ut som det gjør der... 

Hvorfor det?? 

Er det inntekten som skal bestemme om man sløser bort penger på interiør eller ei? 

Med det enorme forbruket er det jo fint at man holder igjen på noe

Seroquel skrev (11 timer siden):

Hvorfor så aggressiv i tonen? Jeg tror vi bare må konkludere med at vi oppfattet situasjonen forskjellig. 😊

Du var nå litt aggressiv i tonen du også... 

• Nyttig 2
Skrevet (endret)
NoaideBiehtar skrev (40 minutter siden):

Hvorfor det?? 

Er det inntekten som skal bestemme om man sløser bort penger på interiør eller ei? 

De burde bruke penger på vedlikehold av boligen. Den er i forfall. Og det er bedre og handle få ting av kvalitet enn den sløsingen på interiør hun holder på med. De har råd til møbler som kan vare et livsløp. 

Endret av Poly
  • Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
NoaideBiehtar skrev (43 minutter siden):

Hvorfor det?? 

Så hårsår? Jeg er helt uenig 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Poly skrev (46 minutter siden):

De burde bruke penger på vedlikehold av boligen. Den er i forfall. Og det er bedre og handle få ting av kvalitet enn den sløsingen på interiør hun holder på med. De har råd til møbler som kan vare et livsløp. 

Beklager, men det er en snobbete holdning. Du kritiserer de først for å ikke bytte ut møblene men beholde slitt interiør, og nå ønsker du at de skal kjøpe dyrere interiør. 

Hvorfor skal det være en skam å beholde slitt interiør? 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Da er hun i gang med filming fra bilen igjen. Har lyst å tipse politiet om å ta en titt på hennes snap for å vurdere brudd på vegtrafikkloven. Har noen tipset om slikt før? Noen erfaringer med hvordan man går i gang? Hun kikker mer i kameraet enn på trafikken rundt. I en sekvens høres en pipelyd som varsler at opptaket nærmer seg slutt, det bryter og hun er igang med filming igjen. Her ser du også at hun har limt klippene fint sammen, men bakgrunnen avslører. Igjen, dette handler om det større bildet. Det er uansvarlig av en voksen kvinne å holde på slik ute i trafikken.

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet
Seroquel skrev (2 minutter siden):

Da er hun i gang med filming fra bilen igjen. Har lyst å tipse politiet om å ta en titt på hennes snap for å vurdere brudd på vegtrafikkloven. Har noen tipset om slikt før? Noen erfaringer med hvordan man går i gang? Hun kikker mer i kameraet enn på trafikken rundt. I en sekvens høres en pipelyd som varsler at opptaket nærmer seg slutt, det bryter og hun er igang med filming igjen. Her ser du også at hun har limt klippene fint sammen, men bakgrunnen avslører. Igjen, dette handler om det større bildet. Det er uansvarlig av en voksen kvinne å holde på slik ute i trafikken.

Einar Tørnquist (tror jeg) meldte seg vel selv. Kan tipse hu om det samme 

Skrevet
Palmemor skrev (9 minutter siden):

Einar Tørnquist (tror jeg) meldte seg vel selv. Kan tipse hu om det samme 

Sendte inn tips 👍🏻 Helt utrolig at hun setter seg selv og inntekt fra snap høyere enn samfunnet rundt seg 

• Liker 5
  • Nyttig 5
Skrevet
Seroquel skrev (Akkurat nå):

Sendte inn tips 👍🏻 Helt utrolig at hun setter seg selv og inntekt fra snap høyere enn samfunnet rundt seg 

Godt jobba! Ja, det er forbilde å ha… 

• Liker 6
Skrevet
Seroquel skrev (5 minutter siden):

Da regner jeg med at politiet i Sandefjord tar tak i dette iløpet av kvelden 🙂

• Liker 4
Skrevet
elskersommer skrev (51 minutter siden):

Det burde de virkelig gjøre,da dette er dag 2 med samme greia! 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Og hu skjønner fortsatt ikke at nakkevondtene hennes kan komme av flere kilo jur? I tillegg holdes magen inne så hu blir jo snart like blå som en smurf! 

IMG_4884.png

• Liker 2
  • Nyttig 10
Skrevet
Katinkalille skrev (7 minutter siden):

Og hu skjønner fortsatt ikke at nakkevondtene hennes kan komme av flere kilo jur? I tillegg holdes magen inne så hu blir jo snart like blå som en smurf! 

IMG_4884.png

Akkurat det bilde der ser retusjert ut?

• Liker 13
Skrevet
elskersommer skrev (1 time siden):

Hvis det å tipse politiet er så morsomt for noen, så får de kose seg med det. Det setter i det minste fokus på lovbrudd – og kanskje presedens for at publikum faktisk gidder å si ifra når folk filmer seg selv i 40-sona med skolebarn og andre i nærheten.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Katinkalille skrev (1 time siden):

Det burde de virkelig gjøre,da dette er dag 2 med samme greia! 

De har garantert mer enn god nok tid til og etterforske denne saken🙂

• Nyttig 1
Skrevet
Seroquel skrev (36 minutter siden):

Hvis det å tipse politiet er så morsomt for noen, så får de kose seg med det. Det setter i det minste fokus på lovbrudd – og kanskje presedens for at publikum faktisk gidder å si ifra når folk filmer seg selv i 40-sona med skolebarn og andre i nærheten.

Har jeg sagt det er morsomt.. jeg sier at politiet vil nok sette av all tid til og etterforske denne saken.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...