Møffins Skrevet søndag kl. 23:37 #18342 Skrevet søndag kl. 23:37 (endret) Tenk å ha all verdens med tid, du skal feire barnet ditt sin første bursdag(!!!) også serverer du faen meg FERDIGKAKER FRA FRYSEREN PÅ MENY?! Altså den dama der er helt utrolig! Jeg har ikke ord. Tenk at bare fordi hun selv ikke spiser sukker, så er hun så himla lat og unner ingen av gjestene sine en ordentlig god hjemmebakt kake?! Og sønnens første bursdagskake er en støgg harry farsdagskake fra kjøleboksen på meny???😂 Endret søndag kl. 23:39 av Møffins Skrev noe mer og retter feilstavelser 6 15
AnnaLovise Skrevet søndag kl. 23:40 #18343 Skrevet søndag kl. 23:40 Katinkalille skrev (2 timer siden): Glemte hu filter??? Kanskje uten filter, men ser ut som hun har forsøkt å redigere øynebe større/mer åpne og vært litt slurvete på det ene. 1 1
Lorieen Skrevet i går, 00:54 #18344 Skrevet i går, 00:54 Katinkalille skrev (3 timer siden): Glemte hu filter??? Oi oi oi, den leppefilleren har klumpa seg skikkelig. Ikke bra… 8
Marisana Skrevet i går, 05:54 #18345 Skrevet i går, 05:54 Møffins skrev (6 timer siden): Tenk å ha all verdens med tid, du skal feire barnet ditt sin første bursdag(!!!) også serverer du faen meg FERDIGKAKER FRA FRYSEREN PÅ MENY?! Altså den dama der er helt utrolig! Jeg har ikke ord. Tenk at bare fordi hun selv ikke spiser sukker, så er hun så himla lat og unner ingen av gjestene sine en ordentlig god hjemmebakt kake?! Og sønnens første bursdagskake er en støgg harry farsdagskake fra kjøleboksen på meny???😂 Det kunne jeg fint gjort også. Jeg baker ikke kake, resultatet har aldri blitt bra og jeg blir rett og slett sur og grinete av å bake. Er ikke alt man trenger å kritisere, han ble ett år og bryr seg neppe om han får ei farsdagkake fra meny eller en hjemmelagd flott en. 2 1 9
Møffins Skrevet i går, 08:19 #18346 Skrevet i går, 08:19 Marisana skrev (2 timer siden): Det kunne jeg fint gjort også. Jeg baker ikke kake, resultatet har aldri blitt bra og jeg blir rett og slett sur og grinete av å bake. Er ikke alt man trenger å kritisere, han ble ett år og bryr seg neppe om han får ei farsdagkake fra meny eller en hjemmelagd flott en. Hun har gått kokkelinjen, så tror hun er god på å bake selvom du ikke er det. Og det handler om prinsippet, at man vil gjøre en innsats og ikke bare gjøre det enklest mulig (som med alt annet de gjør av mat). Handler også om respekten for gjestene man ber inn. De som er så opptatt av søvnkvalitet så er det overraskende at de bruker så mye ultraprossesert mat i hverdagen. 1 8
refill Skrevet i går, 08:21 #18347 Skrevet i går, 08:21 Lilleiskaffe skrev (14 timer siden): Det går helt fint, du skal få slippe å komme hit på middag 😂 Jeg kommer. Tar med hunden ✌️ 2 1
Himmelen_91 Skrevet i går, 08:48 #18348 Skrevet i går, 08:48 Møffins skrev (27 minutter siden): Hun har gått kokkelinjen, så tror hun er god på å bake selvom du ikke er det. Og det handler om prinsippet, at man vil gjøre en innsats og ikke bare gjøre det enklest mulig (som med alt annet de gjør av mat). Handler også om respekten for gjestene man ber inn. De som er så opptatt av søvnkvalitet så er det overraskende at de bruker så mye ultraprossesert mat i hverdagen. Hu ble opptatt av å pynte 10 forskjellige juletrær, ikke rart den dama ikke fikk tid til noe som helst 😛😭 6 2
Palmemor Skrevet i går, 08:52 #18349 Skrevet i går, 08:52 Katinkalille skrev (11 timer siden): Glemte hu filter??? Wow så utrolig vakker hun var her! 1 1
J.. Skrevet i går, 09:19 #18350 Skrevet i går, 09:19 Møffins skrev (59 minutter siden): Hun har gått kokkelinjen, så tror hun er god på å bake selvom du ikke er det. Nettopp,hun har gått "kokkelinjen",ikke konditor. 2 helt ulike ting. 2 10
Harnoejegvilsi Skrevet i går, 09:35 #18351 Skrevet i går, 09:35 Er ikke samværet og feiringen, viktigere enn hva som står på menyen ? 4 9
Katinkalille Skrevet i går, 09:38 #18352 Skrevet i går, 09:38 J.. skrev (15 minutter siden): Nettopp,hun har gått "kokkelinjen",ikke konditor. 2 helt ulike ting. Ja det er 2 forskjellige ting,MEN,det inngår allikevel en del baking på kokkelinja😊Og som kokk må man også kunne bake bla.kakebunner og gjærbakst. 2
Palmemor Skrevet i går, 09:41 #18353 Skrevet i går, 09:41 Er ikke den ungen født 12.november? Hvorfor takker hun for gratulasjoner uten å korrigere? Eller tror hun fortsatt at han har bursdag på farsdagen? 4
J.. Skrevet i går, 09:42 #18354 Skrevet i går, 09:42 Katinkalille skrev (2 minutter siden): Ja det er 2 forskjellige ting,MEN,det inngår allikevel en del baking på kokkelinja😊Og som kokk må man også kunne bake bla.kakebunner og gjærbakst. Første året (som ved alle linjer....) er tverrfaglig og man må innom litt av alt. Dette betyr ikke at man kan/bør forvente konditorstandard på evt bakeevner. Er en grunn til at år 2 er delt i matlagingsfag eller konditorfag,da det ikke er det samme. 1
Lorieen Skrevet i går, 09:46 #18355 Skrevet i går, 09:46 Palmemor skrev (4 minutter siden): Er ikke den ungen født 12.november? Hvorfor takker hun for gratulasjoner uten å korrigere? Eller tror hun fortsatt at han har bursdag på farsdagen? Neida, han er jo født i jula 😂 3
Palmemor Skrevet i går, 09:55 #18356 Skrevet i går, 09:55 Lorieen skrev (9 minutter siden): Neida, han er jo født i jula 😂 Men jeg har ikke kjøpt julegaver! 1
Lilleiskaffe Skrevet i går, 10:32 #18357 Skrevet i går, 10:32 refill skrev (2 timer siden): Jeg kommer. Tar med hunden ✌️ Flott, velkomne skal dere være! Dekker på til alle med mitt fineste porselen 🥰 1
Katinkalille Skrevet 23 timer siden #18358 Skrevet 23 timer siden J.. skrev (1 time siden): Første året (som ved alle linjer....) er tverrfaglig og man må innom litt av alt. Dette betyr ikke at man kan/bør forvente konditorstandard på evt bakeevner. Er en grunn til at år 2 er delt i matlagingsfag eller konditorfag,da det ikke er det samme. Nei,man kan/bør ikke forvente konditoristandard,men allikevel hjemmelaget kakebunn og gjærbakst er forventet å kunne😉Spesielt når man tiltaler seg som kokk en gang i uka😊 1 5
FruRosa Skrevet 23 timer siden #18359 Skrevet 23 timer siden Harnoejegvilsi skrev (1 time siden): Er ikke samværet og feiringen, viktigere enn hva som står på menyen ? Absolutt! MEN… Stina har gjentatt flere ganger de siste dagene at hun ikke har hatt tid til å bake, ellers ville hun gjort det. Hun har hatt tid til å sette opp en million julebyer og annen julepynt, pynte en haug med juletrær, og henge opp mengder med lysslynger og girlandere. Dette er hva hun har prioritert i uken før bursdagsselskapet. Helt greit, de liker jo å ha jul fra 1.november, men å si at hun ikke har hatt tid til å bake faller på sin egen urimelighet. Hun kunne prioritert baking foran noe av julepyntingen om hun virkelig ønsket å servere hjemmebakt til sønnens fødselsdag. 6 5
Harnoejegvilsi Skrevet 23 timer siden #18360 Skrevet 23 timer siden FruRosa skrev (16 minutter siden): Absolutt! MEN… Stina har gjentatt flere ganger de siste dagene at hun ikke har hatt tid til å bake, ellers ville hun gjort det. Hun har hatt tid til å sette opp en million julebyer og annen julepynt, pynte en haug med juletrær, og henge opp mengder med lysslynger og girlandere. Dette er hva hun har prioritert i uken før bursdagsselskapet. Helt greit, de liker jo å ha jul fra 1.november, men å si at hun ikke har hatt tid til å bake faller på sin egen urimelighet. Hun kunne prioritert baking foran noe av julepyntingen om hun virkelig ønsket å servere hjemmebakt til sønnens fødselsdag. Aha…Jeg har ikke sett snappene hennes. Men sånn jevnt over, så trenger vel ikke en bursdag hypes sånn opp. På en måte er det jo fint å ta ting litt nedpå. Som i neste steg, kan inspirere andre til det samme. Følger ikke Stina, og ser sjelden på. Men hvis prioriteringene har handlet om å ordne jul til seg selv, når det enda ikke er jul, så ser jeg det som påpekes. 4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå