Palmemor Skrevet 23. oktober #18121 Skrevet 23. oktober AntiBullshit skrev (12 timer siden): Tror også hun unngår å reise med gutten, ta han med på ting osv handler om at hun er usikker og utilpass i situasjoner hvor han potensielt ikke «oppfører seg». Hvis han skulle begynne å gråte eller kreve mye oppmerksomhet så tipper jeg det stresser henne mye mer enn hun er komfortabel med å innrømme. Hun skal liksom vite best og ha stålkontroll på eget image, være sassy og «drite i» eller «ikke gidde» å bry seg om andres meninger. Jeg oppfatter hvertfall skråsikkerheten hennes som et utrykk for usikkerhet, en forsvarsmekanisme. Det har du nok helt rett i! Hun nevnte jo i forbindelse med bryllupet av de hadde vært 32 stk i navnefesten, hvor mange var barn, og det ble overstimulerende. Tror nok ikke hun har evne til å ta med seg det barnet noe sted som ikke hun har hundre prosent kontroll på. Hun drar til byen, med han i vogna, og hvis de skal noe som krever mer har hun med PF Det som er ødeleggende for henne er jo nettopp denne skråsikkerheten. Hun fremstår rimelig uspiselig og ikke veldig likanes. Nå er hun sikkert ikke så opptatt av hvordan hun fremstår i det store og det hele, men at hun er usikker er jo helt tydelig. 12 6
Katinkalille Skrevet 23. oktober #18122 Skrevet 23. oktober Ungen er jo så og si 1 år,er vel ingen liten baby lenger eller... 1 5
Palmemor Skrevet 23. oktober #18123 Skrevet 23. oktober Katinkalille skrev (33 minutter siden): Ungen er jo så og si 1 år,er vel ingen liten baby lenger eller... Husk at hun mener tjukke unger dør tidlig da 11
oss-to Skrevet 23. oktober #18124 Skrevet 23. oktober Katinkalille skrev (37 minutter siden): Ungen er jo så og si 1 år,er vel ingen liten baby lenger eller... Det er trist å sjå at Stina og mannen, i likskap med mange andre følgjarar, trur at eksponering berre gjeld fysiske bilete. Kjære Stina og følgjarar: all informasjon kan vere eksponering og krenking. Stopp å publisere, og vurder å slutte å følgje influensarar som utleverer barn. 21
-Turtle Skrevet 23. oktober #18125 Skrevet 23. oktober I dag prøvde hun å mose blåbær men hun syntes de hang for mye sammen likevel så det fikk han ikke pga kvelningsfare. Det er jo bare trist 🥲 12 11
Katinkalille Skrevet 23. oktober #18126 Skrevet 23. oktober oss-to skrev (3 timer siden): Det er trist å sjå at Stina og mannen, i likskap med mange andre følgjarar, trur at eksponering berre gjeld fysiske bilete. Kjære Stina og følgjarar: all informasjon kan vere eksponering og krenking. Stopp å publisere, og vurder å slutte å følgje influensarar som utleverer barn. Hun tror jo selv at hun ikke eksponerer han,så lenge ikke ansiktet vises🤡 8
Marlii Skrevet 24. oktober #18127 Skrevet 24. oktober Mulig det har vært nevnt, men lenge siden jeg har vært både her og på snap, men nå må hun vel ha tatt noe fillers i leppene? 😬 2
Littelulla Skrevet 24. oktober #18128 Skrevet 24. oktober Marlii skrev (27 minutter siden): Mulig det har vært nevnt, men lenge siden jeg har vært både her og på snap, men nå må hun vel ha tatt noe fillers i leppene? 😬 Ja, det har hun også bekreftet selv. 3
Faina Skrevet 24. oktober #18129 Skrevet 24. oktober Ja altså, jeg prøvde å forstå hva hun sa nå nettopp. Var noe om julebyen og så var hun på loftet. Men det var gresk. Og den tekstinga var like ille.
Marlii Skrevet 25. oktober #18130 Skrevet 25. oktober Husker så godt hvordan det å få barn ikke skulle endre noe for hvordan hun skulle pynte til jul. Godt hun ser det nå da i hvertfall, men hun er vel ikke noe mindre skråsikker selvom hun blir motbevist gang på gang. 5
Sommer48 Skrevet 25. oktober #18131 Skrevet 25. oktober Marlii skrev (På 24.10.2025 den 16.41): Mulig det har vært nevnt, men lenge siden jeg har vært både her og på snap, men nå må hun vel ha tatt noe fillers i leppene? 😬 Hun var nettopp på et event, da må det ytre fikses på👄 1
Måne Rampelyset Skrevet 25. oktober #18132 Skrevet 25. oktober Tråden er ryddet for krenkelser. Måne, admin. 1
Palmemor Skrevet 26. oktober #18133 Skrevet 26. oktober Står hun å dojer seg i speilet iført bh mens ungen krabber rundt…? Det blir bare mer og mer tacky 5 2
Oline5 Skrevet 26. oktober #18134 Skrevet 26. oktober Viktig å sitte rett ovenfor barnet når han skal spise, se rett på ham hele tiden så han ikke choker...ikke så nøye med barnefingrene som er skummelt nærme når hun kutter av skorper med brødkniven ( to dager på rad)😱 6 4
Palmemor Skrevet 26. oktober #18135 Skrevet 26. oktober Som seg hør og bør spiser PF uhorvelig mengder mat i bursdag, før de drar hjem å lager tapas! Stappfullt kjøleskap, men villig til å vedde på at en av dem drar på butikken i morra fordi de har lyst på noe annet 12
J.. Skrevet 26. oktober #18136 Skrevet 26. oktober Palmemor skrev (18 minutter siden): Stappfullt kjøleskap, men villig til å vedde på at en av dem drar på butikken i morra fordi de har lyst på noe annet Og problemet er..? 2 1 4
Palmemor Skrevet 26. oktober #18137 Skrevet 26. oktober J.. skrev (1 time siden): Og problemet er..? Lar meg bare fascinere 8 1
Isola2 Skrevet 26. oktober #18138 Skrevet 26. oktober Palmemor skrev (1 time siden): Lar meg bare fascinere Matbudsjettet og forbruket der er fascinerende. Tipper de kaster restene også. 6
Nussepus Skrevet 27. oktober #18140 Skrevet 27. oktober J.. skrev (16 timer siden): Og problemet er..? At det er utrolig uhøflig å forsyne seg 4!! ganger av maten i en bursdag. Han eier jo ikke oppdragelse eller sosiale antenner. 9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå