AntiBullshit Skrevet 4. mars 2025 #14121 Skrevet 4. mars 2025 Villemy skrev (9 minutter siden): Har hun endret "profilbilde" eller alltid hatt det? 🤔 Hun har hatt det lenge 3
Gjest faltforfristelsen Skrevet 4. mars 2025 #14122 Skrevet 4. mars 2025 Seroquel skrev (3 timer siden): Hadde hun blitt stoppet i kontroll hadde hun nok fått en reaksjon i form av bot. Om politiet bruker ressurser på å ettergå influencere, er jeg dessverre skeptisk til. Men om noen hadde rapportert henne inn, så kunne det jo hende det var interessant å gi Stina en velfortjent reaksjon for å statuere et eksempel til andre som holder på med lignende. Det er jo ikke ulovlig å ha telefonen i stativ, men som jeg skrev i går så ser det ut som hun starter et opptak mens hun kjører og stopper det en gang. Det er derimot ikke lovlig. Hadde vært interessant å se om hun fikk bot ja.
Seroquel Skrevet 4. mars 2025 #14123 Skrevet 4. mars 2025 faltforfristelsen skrev (12 minutter siden): Det er jo ikke ulovlig å ha telefonen i stativ, men som jeg skrev i går så ser det ut som hun starter et opptak mens hun kjører og stopper det en gang. Det er derimot ikke lovlig. Hadde vært interessant å se om hun fikk bot ja. Stina er ufokusert på kjøringen pga filmingen. Selv om mobilen står i stativ så gjør det ikke mobilbruken hennes lovlig av den grunn. Slik jeg tolker lovverket (og andre referanser som vegvesenet osv) er Stinas bruk av mobil under kjøring i går ulovlig. Mobilbruken hennes fører til brudd på vegtrafikklovens bestemmelser om bl.a aktsomhet fordi hun blir distrahert og uaktsom. 11 1
Himmelen_91 Skrevet 4. mars 2025 #14124 Skrevet 4. mars 2025 faltforfristelsen skrev (51 minutter siden): Det er jo ikke ulovlig å ha telefonen i stativ, men som jeg skrev i går så ser det ut som hun starter et opptak mens hun kjører og stopper det en gang. Det er derimot ikke lovlig. Hadde vært interessant å se om hun fikk bot ja. Kan jeg sette på Netflix mens man kjører?
Himmelen_91 Skrevet 4. mars 2025 #14125 Skrevet 4. mars 2025 Villemy skrev (2 timer siden): Har hun endret "profilbilde" eller alltid hatt det? 🤔 Den er så fæææææl! 😂 bilde fra Temu 9 1
Klink Skrevet 4. mars 2025 #14126 Skrevet 4. mars 2025 Himmelen_91 skrev (4 minutter siden): Kan jeg sette på Netflix mens man kjører? Noen har lagt ut lovverket over her. Les det? Uansett er det lov å spille av lydfiler og snakke . Og svare/legge på. Så om hun ikke gjør noe annet enn det er det jo lov. Svare/legge på krever jo også et trykk hver seg. Verre om hun ser på seg selv i kameraet mens hun snakker.
Sol Rampelyset Skrevet 4. mars 2025 #14127 Skrevet 4. mars 2025 Tråden er ryddet for spekulasjoner, krenkelser og persondebatt. Minner om at navn, kallenavn, initialer og forbokstav på barn ikke er tillatt. Sol, admin. 2
Angel75 Skrevet 4. mars 2025 #14128 Skrevet 4. mars 2025 (endret) Måne Rampelyset skrev (På 19.2.2025 den 17.46): Admin minner om at identifiserbare barn ikke skal omtales ved navn eller kallenavn. Vi tillater bruk av "P" ved omtale, men vis hensyn. Måne, admin. Sol Rampelyset skrev (1 time siden): Tråden er ryddet for spekulasjoner, krenkelser og persondebatt. Minner om at navn, kallenavn, initialer og forbokstav på barn ikke er tillatt. Sol, admin. Hva gjelder?? Reglene sier vel at vi ikke får bruke forbokstav i det hele tatt. Men her inne skrives det, og det har blitt tillatt. Endret 4. mars 2025 av Angel75 7 3
Klink Skrevet 4. mars 2025 #14129 Skrevet 4. mars 2025 Reglene har blitt så kompliserte at selv ikke moderatorene vet. 9 4
JojoMoyes Skrevet 4. mars 2025 #14130 Skrevet 4. mars 2025 Er det noen som har skrevet til henne ang filming i bil ?
Katinkalille Skrevet 4. mars 2025 #14131 Skrevet 4. mars 2025 Himmelen_91 skrev (11 timer siden): KJÆRE STINA! DU KAN LA UNGEN LIGGE PÅ GULVET SELVOM DERE IKKE HAR TUMMY TIME! HAN TRENGER IKKE LIGGE I TRIPP TRAPP STOLEN DAGEN LANG! HAN TRENGER IKKE LIGGE DER MENS DU SKAL SMINKE DEG, DUSJE ELLER STRIKKE! DET ER MER BEHAGELIG FOR HAN Å LIGGE PÅ ETT TYKT PLEDD PÅ GULVET!! ER IKKE ANBEFALT HELLER Å H DE SÅ LENGE DER, NÅR DEM ER SÅ SMÅ! TRIPP TRAPP STOLEN ER IKKE FOR AT HAN SKAL HVILE I DEN I FLERE TIMER OM DAGEN! Er det seriøst mulig å ikke bruke hjernen sin! Alt er kun hva Stina vil og hva hun ønsker! Er ikke bare bare med en petite hjerne skjønner du😅 11 1
Katinkalille Skrevet 4. mars 2025 #14132 Skrevet 4. mars 2025 Klink skrev (2 timer siden): Noen har lagt ut lovverket over her. Les det? Uansett er det lov å spille av lydfiler og snakke . Og svare/legge på. Så om hun ikke gjør noe annet enn det er det jo lov. Svare/legge på krever jo også et trykk hver seg. Verre om hun ser på seg selv i kameraet mens hun snakker. Du ser vel at hun ser i kamera mens hun snakker og kjører?? Det grafses hår over en lav sko samtidig som kameraet blir sjekket! 3
Katinkalille Skrevet 4. mars 2025 #14133 Skrevet 4. mars 2025 Enda godt 🍒girlsa🍒 fikk seg en luftetur i dag 11 2
Mrs Robinson Skrevet 4. mars 2025 #14134 Skrevet 4. mars 2025 Angel75 skrev (1 time siden): Hva gjelder?? Reglene sier vel at vi ikke får bruke forbokstav i det hele tatt. Men her inne skrives det, og det har blitt tillatt. Klink skrev (1 time siden): Reglene har blitt så kompliserte at selv ikke moderatorene vet. Jeg spurte om dette i egen tråd på ris og ros, samt på PM da jeg ikke fikk svar. Fikk da til svar at fornavn på barn er lov.. Selv om dette aldri har vært lov i CBE-teåden. Så hvem vet hva som er lov 🙄 1
JojoMoyes Skrevet 4. mars 2025 #14135 Skrevet 4. mars 2025 Katinkalille skrev (8 minutter siden): Enda godt 🍒girlsa🍒 fikk seg en luftetur i dag Og håret som endelig ble satt opp ble ristet fremover i tide og utide .. 7
Himmelen_91 Skrevet 4. mars 2025 #14136 Skrevet 4. mars 2025 Katinkalille skrev (8 minutter siden): Enda godt 🍒girlsa🍒 fikk seg en luftetur i dag Går ikke å være mer usikker enn det hu får til. En person som tar seg for mye på håret er en usikker person, hjelper puppene også, føler at de må vises så hu føler seg bra 🫣 kilde: meg ! Så ingen trenger å spørre om det 😩😩 8
Klink Skrevet 4. mars 2025 #14137 Skrevet 4. mars 2025 Katinkalille skrev (43 minutter siden): Du ser vel at hun ser i kamera mens hun snakker og kjører?? Det grafses hår over en lav sko samtidig som kameraet blir sjekket! Ja, så det er i følge loven som ble lagt ut her ulovlig.
oss-to Skrevet 4. mars 2025 #14138 Skrevet 4. mars 2025 Katinkalille skrev (45 minutter siden): Enda godt 🍒girlsa🍒 fikk seg en luftetur i dag Og at du tok bilde ,so endå fleire får sjå. Men frå spøk til side,Utan om du repostar noko du synast er for mykje av ,ser eg ingenting gale med bildet😅 4
Klink Skrevet 4. mars 2025 #14139 Skrevet 4. mars 2025 Jeg finner ikke lenger Stina på snap jeg? Er jeg blokkert eller hva skjer
oss-to Skrevet 4. mars 2025 #14140 Skrevet 4. mars 2025 Klink skrev (31 minutter siden): Rar bug! Hun må ha blokkert meg. Eg får ho opp i utforsk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå