Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Tsk skrev (4 timer siden):

Kommenterte dette nyfødtbilde jeg da hun la det ut for første gang.  Jeg var ikke ufin, bare spurte hva tanken var bak dette antrekket ved nyfødtfotografering. Og vipps var jeg kastet ut, igrunnen helt greit 🙂 Jeg hadde vel fjernet meg selv, men nå fikk jeg hjelp😅

Folk må få ha på seg det de vil synes jeg 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Love2017juni skrev (8 minutter siden):

Bare det at hun står og forteller at det er anbefalt at far har en time per mnd ungen er; og derfor gjør de slik… At han har 3timer sammen med barnet. 

Det stemmer at barnet optimalt sett ikke skal være lengre borte enn dette ja, men det betyr ikke at dette må skje hver dag til faste klokkeslett å at mor MÅ bort fra babyen sin. Det betyr heller ikke at far ikke skal være mer tilstede enn dette. 

Det optimale for BARNET er og ha de to viktigste personene rundt seg hele tiden. 
Og ikke vokse opp som ett skilsmissebarn mellom to foreldre; som faktisk er sammen.. 😅

Igjen presenterer hun en ting som fakta og det vanligste i verden. "Det er anbefalt at barnet ikke er lengre borte fra mor enn en time pr mnd så derfor er han med pappa 3 timer hver dag"

De har riktignok tid sammen som familie og, tilsynelatende, men det er jo veldig stusselig dette opplegget de driver med. Og det er jo det de viser, så da kan de liksom ikke rante for at "dere ser ikke alt!!" Nei, vi ser det dere viser og det er det vi reagerer på. Om jeg ser en mor ignorere barnet sitt på gata kan jeg ikke bare anta at det var første gang det skjedde.

• Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (2 minutter siden):

Igjen presenterer hun en ting som fakta og det vanligste i verden. "Det er anbefalt at barnet ikke er lengre borte fra mor enn en time pr mnd så derfor er han med pappa 3 timer hver dag"

De har riktignok tid sammen som familie og, tilsynelatende, men det er jo veldig stusselig dette opplegget de driver med. Og det er jo det de viser, så da kan de liksom ikke rante for at "dere ser ikke alt!!" Nei, vi ser det dere viser og det er det vi reagerer på. Om jeg ser en mor ignorere barnet sitt på gata kan jeg ikke bare anta at det var første gang det skjedde.

Hun har da vært borte 3 timer før han ble 3mnd også. 

• Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eyr skrev (2 minutter siden):

Ja, det vet jeg. Men hun la det frem som at dette var anbefalt, derfor gjorde de det

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eyr skrev (41 minutter siden):

Hun var jo borte i 8 timer hver natt fra de kom hjem, for å få sove i fred! At hun ikke skjønner selv at folk reagerer på sånt, er merkelig. Og hvis det er så mye annet positivt hun gjør, hvorfor ikke vise det da? Hun er generelt negativ og klagete som person, det kommer aldri til å forandre seg om hun står på hodet å driter i vinkel 🤷‍♀️

• Liker 17
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vesp skrev (1 time siden):

Mente bare at tekstingen var veldig på bærtur som den ofte er, men der klikka det jo helt 😅

Ha på lyd. Ho prata tydelig.😉

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lzzy skrev (8 minutter siden):

Hun var jo borte i 8 timer hver natt fra de kom hjem, for å få sove i fred! At hun ikke skjønner selv at folk reagerer på sånt, er merkelig. Og hvis det er så mye annet positivt hun gjør, hvorfor ikke vise det da? Hun er generelt negativ og klagete som person, det kommer aldri til å forandre seg om hun står på hodet å driter i vinkel 🤷‍♀️

Hun er generelt sutrete, ja. Det er ingenting som gir henne glede, bortsett fra å kunne fortelle hvor mye hun tjener, og hvor dumme alle andre er

• Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma53 skrev (9 minutter siden):

Tydelig er en overdrivelse. Det er mye eh, mmm, assa, never mind, stuuuuck, foråsirresånn... og lista er lang. Tydelig snakker hun ikke. På noen måte

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma53 skrev (12 minutter siden):

Som jeg sa så har jeg IKKE sett storyen hennes og tekstingen er på bærtur, derfor fant jeg det litt morsomt 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette med følgere og å miste de: Stina deler livet sitt som om hun enda var 16 år gammel og tror at alle synes dramaet hennes er sykt spennende. Greia er at for de aller fleste, så er ikke Stina noen «kjendis», og de aller fleste følger folk for inspirasjon - ikke desperasjon. De følger fordi det er noe de er interessert i, de relaterer eller lignende. Hadde det vært veldig prominente mennesker med ordentlige karrierer typ artister, gründere, politikere og lignende, så er man kanskje interessert i et innblikk i livet på privaten uansett hvor dølt det er, men for sånne som Stina? Hun er ingen av de øvrige, ei heller filosof, eller en med nevneverdige kvalifikasjoner eller kompetanse på annet enn det å slenge med leppa. Hun er ikke relaterbar for fem flate øre men lever i en overbevisning om at hun og hennes meninger/syn på ting er så dønn relevant for omverdenen. Hun har ikke opparbeidet seg en plattform eller «swag» nok til å oppføre seg som den dølle veggpryden hun er med all sytingen sin. Med andre ord: hvem tror hun egentlig at hun er? Hun har ikke tyngden til å ta en forsvarsposisjon og dyrke narrativet av å være et offer for allmennheten. Get over it or don’t do it all, tenker jeg. 

Endret av Jea10
  • Liker 9
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sluttet å følge.

Hun våkner, sier hvor mye hun har sovet, steller seg, smører knekkebrød og lager salat. Litt husarbeid innimellom, og viser frem noen gensere.

Han trener, rydder kjøkken og spiser det samme daglig 

Altså, det er jo null og niks interessant 😄. Det skjer absolutt ingenting. Å leve av Snap kan umulig være slitsomt 😄. Rart at hun har så mange følgere når hun ikke skaper noe innhold.

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (Akkurat nå):

Tydelig?? VIRKELIG???

Tydelig syns ikke jeg hun snakker heller, men man forstår hva hun skal fram til og hva hun sier. Så all latterliggjøringen blir bare tåpelig syns jeg. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jea10 skrev (13 minutter siden):

Dette med følgere og å miste de: Stina deler livet sitt som om hun enda var 16 år gammel og tror at alle synes dramaet hennes er sykt spennende. Greia er at for de aller fleste, så er ikke Stina noen «kjendis», og de aller fleste følger folk for inspirasjon, ikke desperasjon og krisemaksimering. Hadde det vært veldig prominente mennesker med ordentlige karrierer typ artister, gründere, politikere og lignende, så er man kanskje interessert i et innblikk i livet på privaten, men for sånne som Stina? Hun har ikke opparbeidet seg en plattform eller «swag» nok til å oppføre seg som den dølle veggpryden hun er med all sytingen sin. Med andre ord: hvem tror hun egentlig at hun er? Hun har ikke  tyngden, og derfor har heller ikke folk respekten når det bare er drama. Get over it or don’t do it. 

De aller fleste følger nok for underholdning, ikke inspirasjon. 
Skal jeg ha inspirasjon går jeg til de som kan det jeg ønsker å bli inspirert av. Å følge disse to er 100% for underholdning. Litt som dette togkræsjet man sammenligner det med regelmessig 

Endret av Dojakitty
  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (På 10.2.2025 den 21.18):

Jeg synes ikke å diskutere flat/tykk mage er fornuftig,så hvorfor bidra på noe så patetisk?

Diskusjone rundt Stina er på bånn nivå,der du er en av de største bidragsyterne til å holde diskusjonen på dette nivået.

Reglene sier 

"Krenkende, hetsende og injurierende utsagn

Nedsettende omtale av kropp ryddes under denne regelen.

Selv om du kan dokumentere dine ytringer som sannhet, kan innlegg slettes for krenkelser og injurier om ytringene anses å være til skade for omtalte part, deres omdømme og privatliv."

Amen , men det nytter ikke å si ifra til disse hønene her . Kvinneguiden er deres heaven  , det å kunne kritisere andres  og argumenter  på at de er influenser da kan man si alt vi vi tenker og mener .  Forf jeg har ikke annet liv enn Kvinneguiden.  Synes det er latterlig- og enda mere latterlig at de er mødre  de også , som nærmest mobber en annen person som de ikke kjenner.  Men i og med  de deler livet sitt på nett så kan man sk hva man vil. Tåpelig hele greia .

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (Akkurat nå):

Tydelig syns ikke jeg hun snakker heller, men man forstår hva hun skal fram til og hva hun sier. Så all latterliggjøringen blir bare tåpelig syns jeg. 

Ja det vet vi at du syns. 
Det forandrer fortsatt ikke det faktum at i de aller fleste tilfeller må man ha tolk for å skjønne hva som blir sagt. Og de stakkars folka som ikke har lyd på eller ikke kan høre må vitterlig ikke skjønne en DAMN SHIT for den tekstappen jobber overtid 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Viki6 skrev (6 minutter siden):

Jeg har sluttet å følge.

Hun våkner, sier hvor mye hun har sovet, steller seg, smører knekkebrød og lager salat. Litt husarbeid innimellom, og viser frem noen gensere.

Han trener, rydder kjøkken og spiser det samme daglig 

Altså, det er jo null og niks interessant 😄. Det skjer absolutt ingenting. Å leve av Snap kan umulig være slitsomt 😄. Rart at hun har så mange følgere når hun ikke skaper noe innhold.

Helt enig!! 
tror mange begynte å følge henne når hun ble gravid/ drev med ivf, inkludert meg selv. Men nå ser vel fler og fler hva vi har fulgt med på det siste året😅virkelig ikke noe som fortjener millioner i årslønn. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aabcdefghijklmnop skrev (2 minutter siden):

Helt enig!! 
tror mange begynte å følge henne når hun ble gravid/ drev med ivf, inkludert meg selv. Men nå ser vel fler og fler hva vi har fulgt med på det siste året😅virkelig ikke noe som fortjener millioner i årslønn. 

Kan skrive under på denne! 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marai skrev (4 minutter siden):

Amen , men det nytter ikke å si ifra til disse hønene her . Kvinneguiden er deres heaven  , det å kunne kritisere andres  og argumenter  på at de er influenser da kan man si alt vi vi tenker og mener .  Forf jeg har ikke annet liv enn Kvinneguiden.  Synes det er latterlig- og enda mere latterlig at de er mødre  de også , som nærmest mobber en annen person som de ikke kjenner.  Men i og med  de deler livet sitt på nett så kan man sk hva man vil. Tåpelig hele greia .

Skryt av Stina, du da. Fortell noe positivt hun viser

Fakta er at hun tjener seg søkkrik på å fremstå som ett brødhue, og da er det vel egentlig det samme for deg og alle andre hva folk mener? Eller? 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...