Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Palmemor skrev (1 time siden):

Nå sitter han i stolen da. Ikke dårlig 

Tro om hun har lest noe om det et sted 🤔

• Liker 21
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JegErIkkeMeg skrev (4 minutter siden):

Tro om hun har lest noe om det et sted 🤔

Det var noen som skrev å tipset om det å da svarte ho først at ho ikke vet om ho tørr. Å så sa ho at dem bruke aldri spisebordet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men altså, er jo ikke helt meningen at man skal flytte en tripp trapp stol rundt om kring i et hus heller. Tungt og unødvendig. Hva lærer barnet av og sitte der? I en fastlåst unaturlig stilling?

Jeg mener sånn new born seat til tripp trapp er et godt eksempel på et fullstendig unødvendig produkt. Kanskje til en viss grad nyttig for en familie som skal spise sammen og vil ha den nyfødte litt opp i høyden rundt bordet mens familien koser seg med maten. Ikke helt saken her, som man jo ser…

Jeg var en av de som fniste litt da de gikk til innkjøp av ikke mindre enn to tripp trapp med new born seat (for og ha den ene inne på studio😅) og jaggu…her må de lete etter måter og bruke det på.

Jaja, godt at ungen får se en annen vinkel enn opp i taket i det minste, men barnet har det aller best på gulvet på et leketeppe. Eller på fanget/i armene til mor og far. Stina må begynne og tilpasse seg barnet, ikke motsatt. Hun kan ta sminkesakene sine og sitte på gulvet sammen med barnet når hun sminker seg for eksempel. Forøvrig har de også vippestol, som er mye bedre ergonomisk og bruke enn new born seat, men den skal også brukes med måte. 

Endret av Poly
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så fascinert over at hun har denne avhandlingen om at hun kan ta han med overalt. Ja? Kom det som noe overraskelse? Man må jo liksom det… «hvordan få det til å passe inn i livet». Tenker man ikke på det før man får ett etterlengtet barn man har brukt så sinnsykt lang tid på å få? 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (10 minutter siden):

Jeg er så fascinert over at hun har denne avhandlingen om at hun kan ta han med overalt. Ja? Kom det som noe overraskelse? Man må jo liksom det… «hvordan få det til å passe inn i livet». Tenker man ikke på det før man får ett etterlengtet barn man har brukt så sinnsykt lang tid på å få? 

Ikke de som ønsker et accessory til livet. 

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men altså seriøst?! Det er jo helt vilt med filterbruk på frontkamera!!! Når hun filmet seg selv mens hun trente kjente jeg nesten ikke dama igjen!!!

• Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har hun altså innsett at kjeler og gryter fra europris ikke kan sammenligne seg med dyrere gryter og kjeler. Hvem skulle trodd? Ikke gourmet-kokken hvertfall. Hun sier hun ikke har orket å kjøpe dyre kjeler fordi hun ikke har vært fornøyd med le creuset gryta si, som er en støpejernsgryte og de fra europris av vært teflon. Betyr det da at hun som titt og vel skryter av å ha gått kokkelinja ikke vet forskjell på ulike typer kjeler og gryter? Er ikke det veldig grunnleggende da? At en støpejernsgryte og en teflongryte vil håndtere havregrøt på ulike måter? 

• Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AntiBullshit skrev (6 minutter siden):

Nå har hun altså innsett at kjeler og gryter fra europris ikke kan sammenligne seg med dyrere gryter og kjeler. Hvem skulle trodd? Ikke gourmet-kokken hvertfall. Hun sier hun ikke har orket å kjøpe dyre kjeler fordi hun ikke har vært fornøyd med le creuset gryta si, som er en støpejernsgryte og de fra europris av vært teflon. Betyr det da at hun som titt og vel skryter av å ha gått kokkelinja ikke vet forskjell på ulike typer kjeler og gryter? Er ikke det veldig grunnleggende da? At en støpejernsgryte og en teflongryte vil håndtere havregrøt på ulike måter? 

Så var det det der med lyset på og ingen hjemme igjen da 🌚

Endret av Lzzy
  • Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AntiBullshit skrev (19 minutter siden):

Har gått linja og kan bekrefte at vi ikke lærte noe om de ulike kjelene. Men vi forsto det fort selv 😂

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillebamsemums skrev (1 minutt siden):

Har gått linja og kan bekrefte at vi ikke lærte noe om de ulike kjelene. Men vi forsto det fort selv 😂

Men man bør vel ha lært det om man jobber som gourmetkokk?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (15 minutter siden):

Men man bør vel ha lært det om man jobber som gourmetkokk?

Som nevnt, vi forstod det fort selv ☺️

syntes også det er veldig respekt løst av henne og bruke ordet gourmetkokk om seg selv. Det er en tittel man kan få etter man tar fullført fagbrev i kokk. Noe hun ikke har 😅

Endret av lillebamsemums
Skrivefeil
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lillebamsemums skrev (37 minutter siden):

Som nevnt, vi forstod det fort selv ☺️

syntes også det er veldig respekt løst av henne og bruke ordet gourmetkokk om seg selv. Det er en tittel man kan få etter man tar fullført fagbrev i kokk. Noe hun ikke har 😅

Litt i samme gata som å bruke influenserordet i samme setning som «yrke»

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (8 minutter siden):

Enig ☺️

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (10 minutter siden):

Å være influenser er ikke et yrke, men det er en jobb. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Klink skrev (1 minutt siden):

Å være influenser er ikke et yrke, men det er en jobb. 

Deg om det 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (3 minutter siden):

Jeg blir heller ikke svett i hodet om jeg ikke tar i 🙈

Hardtrening sa hun 😃

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (15 minutter siden):

Jeg blir heller ikke svett i hodet om jeg ikke tar i 🙈

Det er faktisk endel som ikke blir svett i hodet/panna, men bare overkroppen. Det blir ikke jeg heller, men veldig svett under armer å pupper.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...