Klink Skrevet lørdag kl 18:51 #11881 Del Skrevet lørdag kl 18:51 Mamma53 skrev (11 minutter siden): Dem va jo på hageland å kaffe idag.😉 Det var de. Og de har vært på trilletur og familieselskap! 😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet lørdag kl 19:13 #11882 Del Skrevet lørdag kl 19:13 Mamma53 skrev (34 minutter siden): Dem va jo på hageland å kaffe idag.😉 Jaggu. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ikkekokkendin Skrevet lørdag kl 19:37 #11883 Del Skrevet lørdag kl 19:37 Tror absolutt hun er på spekteret 😂 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet lørdag kl 20:04 #11884 Del Skrevet lørdag kl 20:04 Ikkekokkendin skrev (27 minutter siden): Tror absolutt hun er på spekteret 😂 Tror heller han er,en henne. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ikkekokkendin Skrevet lørdag kl 20:05 #11885 Del Skrevet lørdag kl 20:05 Dojakitty skrev (Akkurat nå): Tror heller han er,en henne. Jeg tror begge. 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet lørdag kl 20:10 #11886 Del Skrevet lørdag kl 20:10 Ikkekokkendin skrev (32 minutter siden): Tror absolutt hun er på spekteret 😂 Hun har selv nevnt ADHD. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anchepiah Skrevet lørdag kl 21:28 #11887 Del Skrevet lørdag kl 21:28 Husk at hun er soft and natrual💁🏼♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Diamond Skrevet lørdag kl 22:21 #11888 Del Skrevet lørdag kl 22:21 Happy13 skrev (10 timer siden): Jeg fulgte litt med på henne for noen år siden da hun blogget.. Først i det siste jeg har havnet innpå snapen hennes noen ganger. Men HVORDAN kan man tjene så bra på å bare sose? Og hvis man tjener så bra - hvorfor ikke være litt mer sofistikert? Øynevipper som ser ut somto markiser og ekstremt kjedelig stil... Markiser 😂 Spot on!! 😂 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet lørdag kl 22:37 #11889 Del Skrevet lørdag kl 22:37 Happy13 skrev (10 timer siden): Jeg fulgte litt med på henne for noen år siden da hun blogget.. Først i det siste jeg har havnet innpå snapen hennes noen ganger. Men HVORDAN kan man tjene så bra på å bare sose? Og hvis man tjener så bra - hvorfor ikke være litt mer sofistikert? Øynevipper som ser ut somto markiser og ekstremt kjedelig stil... Det er så bortkastet tid å se på de snappene - bare masse umodent harry fjas og tull og ordsalat av en mindre intelligent person. Skjønner ikke at folk gidder å kaste vekk tida si på å se på det der. Man mister hjerneceller av å se på. Måker heller snø. 16 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katinkalille Skrevet lørdag kl 22:41 #11890 Del Skrevet lørdag kl 22:41 Virker som det har vært tid til litt påfyll av lepper.. 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy13 Skrevet lørdag kl 23:17 #11891 Del Skrevet lørdag kl 23:17 Men hun må da tydelig lese her inne? Lang avhandling om diagnose eller hva det var tidligere i dag? Og HVORFOR har hun på den ekstremt elendige tekstingen? Enten ta den av eller finne ut av det slik at den skriver det hun sier? Eller er det fordi hun snakker utydelig? Virker ikke som det er en eneste side uten feil.... 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokosmakroni Skrevet lørdag kl 23:26 #11892 Del Skrevet lørdag kl 23:26 Poly skrev (9 minutter siden): Hun må jo også forte seg og amme før ungen er helt våken, ellers vil den ikke amme (og sovne igjen) 😅 Hun bør snart innse at ungen er snart 3 mnd og ferdig med og kun sove og spise. Hun burde heller konsentrere seg om våkentid og stimuli😅 og så lese signaler når baby er trøtt.. Etter å ha lekt en stund med ungen så blir han blank i øynene/stirrings/ gnir seg i øyene/gjesper. Hvis hun leser her inne, så kanskje dette hjelper:) 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet lørdag kl 23:50 #11893 Del Skrevet lørdag kl 23:50 Katinkalille skrev (1 time siden): Virker som det har vært tid til litt påfyll av lepper.. …så var det ikke så administrativt fravær likevel, kanskje… Jeg trodde ikke man skulle gjøre slike inngrep som gravid eller ammende, og et google-søk viser at mange klinikker har denne informasjonen på sidene sine 🤷🏼♀️ 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet i går, 00:59 #11894 Del Skrevet i går, 00:59 Kall meg gjerne mammapoliti men jeg hadde ALDRI skiftet bleie på ungen min på et møkkskittent og kaldt gulv på et offentlig toalett. 3 unger her og har jeg ikke hatt tilgang på stellerom har jeg skiftet i vogna eller bilen. 14 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet i går, 01:48 #11895 Del Skrevet i går, 01:48 Kokosmakroni skrev (2 timer siden): Hun burde heller konsentrere seg om våkentid og stimuli😅 og så lese signaler når baby er trøtt.. Etter å ha lekt en stund med ungen så blir han blank i øynene/stirrings/ gnir seg i øyene/gjesper. Hvis hun leser her inne, så kanskje dette hjelper:) Mer våken tid passer ikke inn vet du. Må sove slik at frøkna får gjort det hun skal gjøre i hverdagen 14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet i går, 04:03 #11896 Del Skrevet i går, 04:03 Kokosmakroni skrev (4 timer siden): Baby er 3 mnd nå tror jeg, ikke 2 Han er født 11. nov Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokosmakroni Skrevet i går, 06:56 #11897 Del Skrevet i går, 06:56 Ok så ikke 3 mnd enda. Hun gjør seg selv en bjørnetjeneste om hun bare triller han rundt i senga. Han blir bare tyngre, og hun burde trene kroppen sin til å bli vant til å bære han.. pluss P har godt av å bli bært mtp på tilknytning og nærhet.. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katinkalille Skrevet i går, 07:01 #11898 Del Skrevet i går, 07:01 Miss.Wildfox skrev (6 timer siden): Kall meg gjerne mammapoliti men jeg hadde ALDRI skiftet bleie på ungen min på et møkkskittent og kaldt gulv på et offentlig toalett. 3 unger her og har jeg ikke hatt tilgang på stellerom har jeg skiftet i vogna eller bilen. Eller på fanget.. jeg har skiftet på mine 5 på fanget. Hadde aldri lagt ungen på gulvet,æsj. 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 23 timer siden #11899 Del Skrevet 23 timer siden Haha, skulle tro de forberedte seg på brudd slik de holder på. Tre måneder og må ha alenetid med far i tre timer hver dag 😅😅😅 19 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mom4kids Skrevet 22 timer siden #11900 Del Skrevet 22 timer siden Er det noen her som følger henne som syns noe av det hun legger ut er interessant, og faktisk ser alle snappene? Syns det er samme greia hver eneste dag. Dritkjedelig innhold, følger henne ikke, men hun dukker opp innimellom. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå