Miss.Wildfox Skrevet 10. januar #11181 Skrevet 10. januar Klink skrev (6 timer siden): Mitt poeng er at selv om uttalelsene hennes høres rare ut så er jo ikke fokuset kun på seg selv for babyen får jo nettopp dekket behovene sine! Ikke enig. Babyer har også behov for å bli forstått, at man prøver å møte deres behov (plukker de opp innen rimelig tid hvis de søker oppmerksomhet), være bevisst ansikt- og kroppspråk. Rett og slett ha baby som hovedprioritet. Og ikke minst; alle barn bør føle seg ønsket og som nummer én når de blir eldre selv om de finner utleveringen fra foreldrene sine på nett som beviser det motsatte. 11 1
Miss.Wildfox Skrevet 10. januar #11182 Skrevet 10. januar Love2017juni skrev (4 timer siden): Siterer meg selv fra igår.. Neimen var det faktisk en liten brystbetennelse igjen.. Får starte egen spåtelefon 🤭🤭 Imponerende å sove av seg brystbetennelse sammen med litt Ibux og så være klar for ski dagen derpå 🤓 13 1
Orly Skrevet 10. januar #11183 Skrevet 10. januar Katinkalille skrev (8 timer siden): Og dét tror du de svarer på?😂 jeg blir skamfull på enkelte sine vegne som skal forsvare Stina i absolutt ett og alt. Og nå kommer sikker forsvarerne til å si at de blir skamfulle over mine meninger🤡 Ja jeg blir flau over at alt må kritiseres! At man tar til motmæle og sier fra at alt ikke trenger kritiseres betyr ikke at man forsvarer henne i alt, mye som er kritikkverdig men alt trenge ikke kritiseres 3 4
Love2017juni Skrevet 10. januar #11184 Skrevet 10. januar Miss.Wildfox skrev (5 minutter siden): Imponerende å sove av seg brystbetennelse sammen med litt Ibux og så være klar for ski dagen derpå 🤓 Ja, de jeg har hørt om før som får brystbetennelse bruker litt lengre tid enn dette.. og får det heller ikke hver sjette dag😅 Så forstår hun klager over babyen så bruker lang tid på eks ammingen å innsovning når hun klarer ting så kjapt😆 Jeg har amma 3stk helt og delvis; Aldri hatt en brystbetennelse. MEN ja; jeg var faktisk stuck med babyene mine uten veldig egentid frem til de starta med fast føde. Og prioriterte alltid amming før jeg evt ga flaske til den som jeg ikke kun amma. Min egentid besto av og dusje alene😅 Ville aldri ha bytta den tiden bort mot noe i hele verden når jeg ser hvor fort dem vokser. 🥺 19
Miss.Wildfox Skrevet 10. januar #11185 Skrevet 10. januar Love2017juni skrev (1 minutt siden): Ja, de jeg har hørt om før som får brystbetennelse bruker litt lengre tid enn dette.. og får det heller ikke hver sjette dag😅 Så forstår hun klager over babyen så bruker lang tid på eks ammingen å innsovning når hun klarer ting så kjapt😆 Jeg har amma 3stk helt og delvis; Aldri hatt en brystbetennelse. MEN ja; jeg var faktisk stuck med babyene mine uten veldig egentid frem til de starta med fast føde. Og prioriterte alltid amming før jeg evt ga flaske til den som jeg ikke kun amma. Min egentid besto av og dusje alene😅 Ville aldri ha bytta den tiden bort mot noe i hele verden når jeg ser hvor fort dem vokser. 🥺 Jeg sitter for øyeblikket naptrapped med nummer tre, elsker det 🥰 Jeg vet jeg får mer tid til meg selv og mitt ganske snart. Det er overveldende å få barn, kanskje spesielt første gangen. Men den store jobben begynner ikke før rundt skolestart etter min mening, så det blir spennende å se med tiden 😂 Jeg vil tro det er tette melkeganger hun har hatt, som har gått litt for langt. Men det hører vel ikke kult nok ut. 15
Tessa12 Skrevet 10. januar #11186 Skrevet 10. januar Jeg tror rett og slett hun forveksler melkespreng med brystbetennelse, spreng kan jo være forholdsvis vondt. Og hvis PF hadde feber og var skikkelig syk på 37,5-38 så er ikke toleransegrensa i det huset særlig å skryte av 23
Palmemor Skrevet 10. januar #11187 Skrevet 10. januar Tessa12 skrev (1 minutt siden): Jeg tror rett og slett hun forveksler melkespreng med brystbetennelse, spreng kan jo være forholdsvis vondt. Og hvis PF hadde feber og var skikkelig syk på 37,5-38 så er ikke toleransegrensa i det huset særlig å skryte av Ja da var han jo på tur til å ringe legevakta, så tålegrensa der er flat. Under minus faktisk. Tror ikke hun har brystbetennelse nei, er nok heller melkespreng 16
Mamma53 Skrevet 10. januar #11188 Skrevet 10. januar (endret) Poly skrev (2 timer siden): Blir som og gå med bar hals ved sår hals. Og bare føtter ved urinveisinfeksjon. Æ fikk skjeft fra jordmora å gå på gulvet uten noe på føttene en gang med minste pga at æ kan få brystbetennelse. D ska sies æ gjorde ikke det med vilja da æ ikke fikk på mæ krocsan pga veldig hovent føtter. Va i i siste tremester. Endret 10. januar av Mamma53 3
Sol Rampelyset Skrevet 10. januar #11189 Skrevet 10. januar Tråden er ryddet for brukerdebatt, persondebatt og latterliggjøring. Sol, admin. 1
Poly Skrevet 10. januar #11190 Skrevet 10. januar Syns det er trist hvordan hun dytter smokken inn hver gang ungen prøver og kommunisere. Tviler på at han prøver og kommunisere at han mister smokken for og si det sånn…. 15 2
Palmemor Skrevet 10. januar #11191 Skrevet 10. januar Poly skrev (7 minutter siden): Syns det er trist hvordan hun dytter smokken inn hver gang ungen prøver og kommunisere. Tviler på at han prøver og kommunisere at han mister smokken for og si det sånn…. Blir bra når han får egen vilje og skal skrike og skråle. Men som en vis dame en gang sa «man får ikke mer enn man tåler», så han er vel rolig og tilfreds for en grunn 5 4
Gjest faltforfristelsen Skrevet 10. januar #11192 Skrevet 10. januar Hva er greia med at hun brekker seg av mikrofiber egentlig?
Kristine79 Skrevet 10. januar #11193 Skrevet 10. januar faltforfristelsen skrev (3 minutter siden): Hva er greia med at hun brekker seg av mikrofiber egentlig? Oppmerksomhetssyk heter det. 16 1
Palmemor Skrevet 10. januar #11194 Skrevet 10. januar Hvis det går så altfor lang tid mellom «amming» at hun glemmer å gi han mat (som årsak til brystbetennelse), _hvorfor_ legger hun han ikke til oftere? at han ammet og brukte 2 timer om natta hver 2 time, ja vel. Thats what babies do. Så går det seg jo til. Men hu må jo ha søvn for å orke å komme gjennom dagen. Den ekstremt slitsomme dagen 15
FruRosa Skrevet 10. januar #11195 Skrevet 10. januar Dagen i dag sier mye; hun går på skitur alene, PF tar med Chloe og baby på trilletur. 16 2
Cuddlegirl Skrevet 10. januar #11196 Skrevet 10. januar Dette kommer til å bli 18 harde år for henne Hun tror det er krevende nå...... bare vent tenker jeg 21 3
Palmemor Skrevet 10. januar #11197 Skrevet 10. januar «Hvis vi skulle spist det samme måtte en av oss spist det vi ikke liker». Finnes det virkelig ikke mer enn én rett de liker begge to?🤣 19
J.. Skrevet 10. januar #11198 Skrevet 10. januar Cuddlegirl skrev (3 minutter siden): Hun tror det er krevende nå...... bare vent tenker jeg Dette er det mange førstegangsforeldre som tenker - at spedbarnstiden er den tøffeste. Og for noen er den faktisk det. 1 2
Tessa12 Skrevet 10. januar #11199 Skrevet 10. januar faltforfristelsen skrev (45 minutter siden): Hva er greia med at hun brekker seg av mikrofiber egentlig? Jeg kan fort «grøsse til» av å ta på microfiber hvis jeg er litt tørr på hendene. 3
Clancy Skrevet 10. januar #11200 Skrevet 10. januar Tessa12 skrev (5 minutter siden): Jeg kan fort «grøsse til» av å ta på microfiber hvis jeg er litt tørr på hendene. Samme her. Mikrofiberkluter, myke tepper og velour kan være min verste fiende når jeg har tørre hender. Gjør meg skikkelig kvalm til tider. Merkelig hvordan kroppen reagerer på sånt. Det blir litt det samme som de som får frysninger av å høre lyden av isopor. 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå