Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

J.. skrev (10 minutter siden):

Man kan kun sammenligne med tidligere (egne) erfaringer,så for henne per nå er det vel slik det føles.

Etter fødsel har hun jo en ny skala å måle smerte etter.

For folk som aldri har født og som ellers har hatt god helse med lite/ingen skader er det jo ikke stort å sammenligne med.

Forstår det..men, når skalaen går til 10, så et det uansett helt urealistisk å føle 8-9 og mer allerede, når hun klarer å være hjemme, ordne hår, spise, snappe osv..da overdriver hun fælt....

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Moongirl skrev (2 minutter siden):

Forstår det..men, når skalaen går til 10, så et det uansett helt urealistisk å føle 8-9 og mer allerede, når hun klarer å være hjemme, ordne hår, spise, snappe osv..da overdriver hun fælt....

For ikke å snakke om yogaen…

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

delias skrev (Akkurat nå):

syntes det er morsomt at hun har pakket hele to fødebagger.

Må ha med krølltang og godis vet du. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

delias skrev (5 minutter siden):

Jeg stussa, fordi sist viste hun da vitterlig to kofferter? Nå har hun pakka om til bag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nussepus skrev (4 timer siden):

Og jeg hadde 4 cm åpning de siste 2,5 ukene før hun kom ( 3 uker før termin). Ikke mye aktiv fødsel de ukene altså. Ikke ei eneste ri. 

Ja, men 4-5 cm ER definisjonen på aktiv fødsel. Da har det dabba av hos deg da og begynt på igjen? 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

delias skrev (1 time siden):

Hva er det som er morsomt med det? Hun er førstegangsfødende og da pakker man kanskje mer en man tror man trenger. Jeg hadde ekstremt mye mer til første fødsel en til andre fødsel. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rosererrøde skrev (13 minutter siden):

Hva er det som er morsomt med det? Hun er førstegangsfødende og da pakker man kanskje mer en man tror man trenger. Jeg hadde ekstremt mye mer til første fødsel en til andre fødsel. 

Jeg har barn selv, så det vet jeg alt om. Syntes derfor det er morsomt at hun har pakket med mye av det hun har. Selv om man er førstegangsfødende så burde man ha vett til å forstå at en del av det hun har med kommer hun ikke til å trenge. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

delias skrev (2 minutter siden):

Jeg har barn selv, så det vet jeg alt om. Syntes derfor det er morsomt at hun har pakket med mye av det hun har. Selv om man er førstegangsfødende så burde man ha vett til å forstå at en del av det hun har med kommer hun ikke til å trenge. 

+ at en del av de tingene hun har pakket får man gratis på sykehuset. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillebamsemums skrev (6 minutter siden):

+ at en del av de tingene hun har pakket får man gratis på sykehuset. 

Hun er jo tross alt influenser så hun skulle jo ta seg bra ut selv om hun nettopp hadde født… fint det om hun har tid, men ikke noe jeg ville prioritert 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (8 minutter siden):

Hun er jo tross alt influenser så hun skulle jo ta seg bra ut selv om hun nettopp hadde født… fint det om hun har tid, men ikke noe jeg ville prioritert 

Men så er ikke du henne.

Ikke noe galt i å ville føle seg vel.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (11 minutter siden):

Men så er ikke du henne.

Ikke noe galt i å ville føle seg vel.

Nei, takk og lov for det!😂 Har heldigvis andre prioriteringer og verdier i livet 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal man virkelig rakke ned på noen om de vil føle seg vel etter en fødsel? 

Gjøre narr av smerteterskel hos en som aldri har opplevd rier? 

Alle fødsler er ulike og selv om en person har knallvonde rier og ikke klarer å prate nesten, så kan andre fint ha vonde rier og fungere mellom de. 

Kan ikke helt se at alt som kommer her om Stina er konstruktiv kritikk. Det er mye surmagra oppstøt som man ikke trenger å si høyt om andre. 

Helt sjokkert over hva folk får seg til å si om andre. Influencer eller ei. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

delias skrev (1 time siden):

Fint at du hadde vett nok til å forstå det. Jeg og andre rundt meg ler godt av hvor naive og uvitende vi var første gang. På absolutt alt. Og jeg tenker også Stina blir å begrense seg noe mer om hun skulle få flere barn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg som ikke kjente noe til at det åpnet seg slik Stina beskriver? 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Klink skrev (6 minutter siden):

Er det bare meg som ikke kjente noe til at det åpnet seg slik Stina beskriver? 😅

Født to ganger og aldri følt noe. Men husker at jeg helt på slutten følte at hele underlivet virket veldig hovent og "stort" så kanskje det er det hun referere til 😆🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farsdag har da forskjellige datoer den kommer på, som om hun føder på søndag, så vil jo ikke farsdag være på 10.november neste år 😅 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakini skrev (2 minutter siden):

Farsdag har da forskjellige datoer den kommer på, som om hun føder på søndag, så vil jo ikke farsdag være på 10.november neste år 😅 

Nettopp, hun nevnte vel også at det var ok i morgen altså den 9. neste år er farsdag den 9. 😅

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...