Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

lillebamsemums skrev (17 timer siden):

tenker dette gjelder alle hunder uansett om de har vært sjef eller ikke! Gjelder katter også, noe hun har tatt opp flere ganger! selv om de ikke har katt selv. (men flere i området har).

jupp, er jo alltid gøy med litt humor. Mye av dette kommer jo av det programmet hun bruker til å tekste også. Er en del morsomme ord som kommer frem i de tekstene 😂

Palmemor skrev (17 timer siden):

Det er jo staveprogrammet sin skyld at vi ler av det da! Snakk om å bli krenka 

Dette stemmer ikke - for det begynte lenge før hun begynte å bruke den tekste-appen. 

Palmemor skrev (15 timer siden):

Gå ut av tråden om det plager deg sånn. Du er jo kun her for å forsvare damene så hvorfor er du her? 

Hvorfor kan ikke du gå ut av profilen til Stina om den plager deg? Du ser jo kun på den for å finne dritt å skrive om her inne, så hvorfor ser du på den?

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Birdo skrev (2 timer siden):

Dette stemmer ikke - for det begynte lenge før hun begynte å bruke den tekste-appen. 

Hvorfor kan ikke du gå ut av profilen til Stina om den plager deg? Du ser jo kun på den for å finne dritt å skrive om her inne, så hvorfor ser du på den?

Overhodet ikke. Jeg så på den fordi jeg fulgte hennes reise mot å bli gravid og fordi jeg ble inspirert av blomster og strikking. Så ikke fortelle meg hvorfor jeg følger en snap? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal bli gøy den dagen Stina skal hente barnet i barnehage, litt møkkete å snørr i nesen å han ønsker en klem. Når hun ikke takler tanken på å skifte bleie uten hansker. 

• Liker 19
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klump skrev (På 26.10.2024 den 12.08):

Når man sutrer så mye før fødselen engang har startet så lovet det ikke spesielt bra. Har så forferdelig vondt i hytt og pine, dag ut og dag inn. Vi som har vært gravide vet godt at kynnere f eks kan oppleves ubehagelig. Likevel er det ikke «forferdelig vondt» sammenlignet med en virkelig fødsel. Hun kommer til å få sjokk. 

Abrahima skrev (På 26.10.2024 den 12.10):

Virker som alt som er ubehagelig blir "ekstremt smertefullt" for Stina. 

Forøvrig burde Stina nomineres til årets Gullbarbie for den usunne og ekstreme bruken av filter. 

PecanPie skrev (På 26.10.2024 den 11.41):

Rier er vondt, det er ikke til å stikke under en stol. Men hvis det hun viser fram på snap nå et «sterke rier», så vil hun bli overrasket. Er spent på hva hun ender opp med av smertelindring. Jeg har født både med og uten epidural, og er for å bruke den smertelindringen som er tilgjengelig om man ønsker det. En ting er sikkert, en kam var ikke nok til å avlede smertene som kom etterhvert som pressfasen nærmet seg, verken med eller uten epidural. 

Når jeg hørte hvordan hun beskrev smertene og hvor sammenhengende det hun kaller for rier var tenkte jeg, eeh hvorfor drar du ikke til sykehuset? Og så plutselig ga de seg? Alle går jo gjennom feks åpningsfasen i forskjellig tempo. Alle fødsler er forskjellige. Mine  har for eksempel gått ganske raskt.  Jeg ville ha komt meg på sykehus å sjekket åpning i det minste hvis det var meg selv det gjaldt pga hvor intense smerter hun beskriver. For eksempel sa PF at hun ikke kunne snakke på ett punkt fordi det var så vondt.  Men når det plutselig gir seg helt og hun kan sminke seg og tar alt i snigletempo og knusende med ro så tenker jeg jo at det kansje var litt overdrevet?

Virker litt som om hun er litt hallveis i fornektelse og, og at hun ikke kan føde enda fordi hun ikke har pyntet til jul? Litt av noen prioriteringer liksom. 🫣

Slik det høres ut tror jeg at hun kan føde i dag. Hun kan ikke gå uker sånn som dette vell! Ellers er det grov dramatisering hun har drevet med.  Jeg forventer nesten at hun føder i dag nå altså 🤣

Håper inderlig for hennes del at dette ikke bare er modningsrier. Håper ikke hun leker tøff heller, fikk egentlig litt det inntrykket og inniblandt de fæle smertene når hun plutselig sitter der og kan sminke seg. Vanskelig å tolke, forvirrende. Ene sekundet er det såå fælt og skikkelige rier og så er alt heeelt chill. 

Endret av GuuriMalla
Rettelse
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pusen56 skrev (16 timer siden):

Men det er forskjell på folk og riene. Jeg var ute og så fotballkamp og var på restaurant dagen etter vannet mitt gikk med rier hvert 7. minutt. 

På restaurant dagen etter at vannet gikk??? Ok, hvordan lot dette seg gjøre?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istapp skrev (3 minutter siden):

På restaurant dagen etter at vannet gikk??? Ok, hvordan lot dette seg gjøre?

For ikke å snakke om infeksjonsfare. Ikke akkurat lurt!!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

pusen56 skrev (16 timer siden):

Men det er forskjell på folk og riene. Jeg var ute og så fotballkamp og var på restaurant dagen etter vannet mitt gikk med rier hvert 7. minutt. 

Så absolutt! Jeg sa ikke noe på det, tvert i mot sa jeg at jeg ikke var stort annerledes fra Stina når det kom til å være usikker på hva som var hva og normalt og ikke. Det er noe man må erfare bare. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstremt stille både ifra per fredrik å stina på snap nå... 🤔 kan hun være i fødsel mon tro? 🤔🤔  hva tror dere? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonym23445566 skrev (5 minutter siden):

Ekstremt stille både ifra per fredrik å stina på snap nå... 🤔 kan hun være i fødsel mon tro? 🤔🤔  hva tror dere? 

pF har lagt ut at han har sprunget har han ikke? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (10 minutter siden):

Neida der var samme snappene av gradestokken og frokost 😅👍🏼

Så det nå 😅🤣 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så mye fødetryne i dag enda hun spiste indisk i går🤣🤣, må no flire.   Stina du ser akkurat ut som du gjorde før graviditeten.    Filteret ditt funker enda😅🙈.  Blir for dumt🫣

• Liker 15
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonymbruker3000 skrev (1 time siden):

Det skal bli gøy den dagen Stina skal hente barnet i barnehage, litt møkkete å snørr i nesen å han ønsker en klem. Når hun ikke takler tanken på å skifte bleie uten hansker. 

Da har hun med den elektriske nesesugeren såklart 😉

Neida, joda men hun kommer nok til å senke terskelen for hva som et ekkelt når det kommer til å håndtere sitt eget barn. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (1 time siden):

Overhodet ikke. Jeg så på den fordi jeg fulgte hennes reise mot å bli gravid og fordi jeg ble inspirert av blomster og strikking. Så ikke fortelle meg hvorfor jeg følger en snap? 

Du forteller jo hvorfor andre følger denne tråden?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonym23445566 skrev (55 minutter siden):

Hun har ikke født enda. Hun la ut frokost snap nettopp. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Birdo skrev (22 minutter siden):

Du forteller jo hvorfor andre følger denne tråden?

Nei? Jeg sier at folk som bare er ute etter å kritisere andre brukere her kan gjøre noe annet. Jeg ble fortalt hvorfor jeg følger Stina. Det har jeg ikke sagt noe om at andre gjør? Er du litt forvirret? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (6 minutter siden):

Nei? Jeg sier at folk som bare er ute etter å kritisere andre brukere her kan gjøre noe annet. Jeg ble fortalt hvorfor jeg følger Stina. Det har jeg ikke sagt noe om at andre gjør? Er du litt forvirret? 

Dette⬇️ er ordrett hva du skrev. Mulig du som er litt forvirret?😊

Palmemor skrev (20 timer siden):

Gå ut av tråden om det plager deg sånn. Du er jo kun her for å forsvare damene så hvorfor er du her? 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (20 minutter siden):

Dette⬇️ er ordrett hva du skrev. Mulig du som er litt forvirret?😊

Du skrev «Hvorfor kan ikke du gå ut av profilen til Stina om den plager deg? Du ser jo kun på den for å finne dritt å skrive om her inne, så hvorfor ser du på den?» 

Jeg ser ikke på den for å finne dritt å skrive. Jeg ba deg gå ut av tråden. Ikke profilen hennes. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...