Villemy Skrevet 24. oktober #7021 Del Skrevet 24. oktober lillebamsemums skrev (5 timer siden): Så lenge bæsje bleien går direkte i søppelkassen og ting blir rengjort etter vært bruk (vaske over benk, bytte håndkle om du bruker det, vask av hender med såpe osv) så er det ingen vits i å bruke hansker. Er bare en ekstra kostnad. Og ikke minst mer søppel. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nonish91 Skrevet 24. oktober #7022 Del Skrevet 24. oktober Stakkars Stina hun trodde hun skulle føde, men dessverre ble det ikke noe fødsel. Ble sikkert veldig skuffet. Ah for ei berte as. Typen skjønte at dette går fint og at hun overdriver, derfor valgte han heller å bli hjemme med «malerne» trodde hu va bedre enn sophie, men nei dette blir verre 😂😂 trist å se hvordan hu er, når hu har ønsket seg unge lenge. Stakkars baby, for nå blir bare kun Stina Stina Stina når babyen er født. Ah håper noen kan ta seg av bryna hennes, jeg klarer verken se på puppene hennes eller ansiktet hennes. Fokuset mitt er kun på bryna 😂 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 24. oktober #7023 Del Skrevet 24. oktober Nonish91 skrev (1 minutt siden): Stakkars Stina hun trodde hun skulle føde, men dessverre ble det ikke noe fødsel. Fortalte hun deg dette selv? Eller måtte du bare dele egne spekulasjoner? 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrshopalot Skrevet 24. oktober #7024 Del Skrevet 24. oktober Nonish91 skrev (10 minutter siden): Stakkars Stina hun trodde hun skulle føde, men dessverre ble det ikke noe fødsel. Ble sikkert veldig skuffet. Ah for ei berte as. Typen skjønte at dette går fint og at hun overdriver, derfor valgte han heller å bli hjemme med «malerne» trodde hu va bedre enn sophie, men nei dette blir verre 😂😂 trist å se hvordan hu er, når hu har ønsket seg unge lenge. Stakkars baby, for nå blir bare kun Stina Stina Stina når babyen er født. Ah håper noen kan ta seg av bryna hennes, jeg klarer verken se på puppene hennes eller ansiktet hennes. Fokuset mitt er kun på bryna 😂 Tror 99% av alle gravide kvinner innenfor termin er ekstremt klare for å føde, og blir skuffa om det ikke er fødsel rett rundt hjørnet! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillebamsemums Skrevet 24. oktober #7025 Del Skrevet 24. oktober Mrshopalot skrev (6 minutter siden): Tror 99% av alle gravide kvinner innenfor termin er ekstremt klare for å føde, og blir skuffa om det ikke er fødsel rett rundt hjørnet! er ikke noe vits i å ha forhåpninger om fødsel før termin dato. Ungen kommer når den kommer. Har mer forståelse på at man eksempel er lei! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 24. oktober #7026 Del Skrevet 24. oktober Tråden er ryddet for persondebatt, spekulasjoner, latterliggjøring og brukerdebatt. Sol, admin. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mippiie123 Skrevet 24. oktober #7027 Del Skrevet 24. oktober Villemy skrev (2 timer siden): Og ikke minst mer søppel. Nå er vel ikke Stina den mest miljøbevisste.. Syns også det er rart å bruke hansker når man skifter på eget barn. Som en av kommentarene hun fikk i går sa: La barnet kjenne huden din når du skifter på han. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nelliken Skrevet 24. oktober #7028 Del Skrevet 24. oktober Mippiie123 skrev (5 minutter siden): Nå er vel ikke Stina den mest miljøbevisste.. Syns også det er rart å bruke hansker når man skifter på eget barn. Som en av kommentarene hun fikk i går sa: La barnet kjenne huden din når du skifter på han. Lurer litt på hva de sier på sykehuset når hun drar på seg hansker for å stelle babyen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lzzy Skrevet 24. oktober #7029 Del Skrevet 24. oktober Nelliken skrev (7 minutter siden): Lurer litt på hva de sier på sykehuset når hun drar på seg hansker for å stelle babyen sin. Mye av det som skjer hjemme der, er jo på grensa til OCD. Aldri i min villeste fantasi om jeg hadde stått med hansker for å skifte på egne barn.. det er forbi sykt. 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fruktfatet Skrevet 24. oktober #7030 Del Skrevet 24. oktober Nelliken skrev (11 minutter siden): Lurer litt på hva de sier på sykehuset når hun drar på seg hansker for å stelle babyen sin. Får spørsmål om hun vil bade babyen sin. «Vent litt, jeg må finne frem engangshansker i tilfelle han bæsjer i vannet» 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nelliken Skrevet 24. oktober #7031 Del Skrevet 24. oktober Lzzy skrev (2 minutter siden): Mye av det som skjer hjemme der, er jo på grensa til OCD. Aldri i min villeste fantasi om jeg hadde stått med hansker for å skifte på egne barn.. det er forbi sykt. Jeg trodde først hun sa det for å provosere og få fram en reaksjon hos folk. Men jeg tror sannelig hun mener det 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nonish91 Skrevet 24. oktober #7032 Del Skrevet 24. oktober J.. skrev (1 time siden): Fortalte hun deg dette selv? Eller måtte du bare dele egne spekulasjoner? Hahha nei, hu fortalte om at hu har hatt på følelsen av at hu skal føde den 25 oktober, de løp med fødebagen og alt 😂😂 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HalloDoktor Skrevet 24. oktober #7033 Del Skrevet 24. oktober Nå må Stina faktisk vurdere å logge av. Hun klarer altså å snu ALLE meldinger hun svarer på til noe negativt, og hakker på følgerene sine om at de er så stygge mot henne. Og i går var hun jo nesten på gråten når hun svarte på spørsmål. Greit hun er høygravid, engstelig og hormonell, men da burde hun heller logge av en stund i stedet for å lire av seg eder og galle mot alle som kommer med velmente og gode råd. Jeg lurer på om det i det hele tatt er noen som følger henne fordi de faktisk synes det er interessant å følge med på livet hennes 😅 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villemy Skrevet 24. oktober #7034 Del Skrevet 24. oktober Fruktfatet skrev (35 minutter siden): Får spørsmål om hun vil bade babyen sin. «Vent litt, jeg må finne frem engangshansker i tilfelle han bæsjer i vannet» Men å sitte i den ekle sofaen er tydeligvis greit? 😳 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lzzy Skrevet 24. oktober #7035 Del Skrevet 24. oktober Villemy skrev (Akkurat nå): Men å sitte i den ekle sofaen er tydeligvis greit? 😳 Og at clowee spiser og drikker av ting på en offentlig restaurant og flyr rundt på bord og alt som er. Hunden som går rundt overalt, tenk på alt den har under potene da 😅 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 24. oktober #7036 Del Skrevet 24. oktober Villemy skrev (25 minutter siden): Men å sitte i den ekle sofaen er tydeligvis greit? 😳 Tenkte akkurat det samme!! Den sofaen var skitten! (Og jeg innser at jeg bør rense min egen!) men å få litt bæsj på henda er krise?! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemy_87 Skrevet 24. oktober #7037 Del Skrevet 24. oktober Fra sofaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemy_87 Skrevet 24. oktober #7038 Del Skrevet 24. oktober Fra golvet i studioet til PF 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 24. oktober #7039 Del Skrevet 24. oktober Lzzy skrev (1 time siden): Og at clowee spiser og drikker av ting på en offentlig restaurant og flyr rundt på bord og alt som er. Hunden som går rundt overalt, tenk på alt den har under potene da 😅 Chloe 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 24. oktober #7040 Del Skrevet 24. oktober Hun lar hunden sleike henne i ansiktet og på hendene. Vi vet vel alle hvor hunder sleiker på seg selv. Dette med hanskene må da være tull for å skape blest. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå