Marsipan123 Skrevet 17. august #5521 Del Skrevet 17. august Angel75 skrev (20 timer siden): Hun fortalte om hvordan hun hadde det, på godt og vondt. Akkurat som en influencer gjør. Ja, tenk at hun hadde det vanskelig, på lik linje med andre som gruer seg å gå til tannlegen. Når du er 30 år så bør du klare å gå til tannlegen alene. Et tannlegebesøk i 2024 kan som hovedregel gjennomføres uten smerter eller spesielt mye ubehag. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lija Skrevet 17. august #5522 Del Skrevet 17. august (endret) Jo mer dere ser og gir oppmerksomhet, jo mer tjener hun. Både i penger og ego. Bruk tida deres på noe som ikke irriterer💆♀️ ☀️ Endret 17. august av Lija 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet 17. august #5523 Del Skrevet 17. august Marsipan123 skrev (21 minutter siden): Når du er 30 år så bør du klare å gå til tannlegen alene. Et tannlegebesøk i 2024 kan som hovedregel gjennomføres uten smerter eller spesielt mye ubehag. Er mange 30+ som sliter med det. Empati. 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 17. august #5524 Del Skrevet 17. august Marsipan123 skrev (57 minutter siden): Når du er 30 år så bør du klare å gå til tannlegen alene. Et tannlegebesøk i 2024 kan som hovedregel gjennomføres uten smerter eller spesielt mye ubehag. Kan det? Da vil jeg høre oppskriften for jeg syns det er helvete hver gang! 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 17. august #5525 Del Skrevet 17. august Lija skrev (1 time siden): Jo mer dere ser og gir oppmerksomhet, jo mer tjener hun. Både i penger og ego. Bruk tida deres på noe som ikke irriterer💆♀️ ☀️ Er du en av de også som sier «bare slapp av» når folk får angstanfall eller lignende? 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veslemy2006 Skrevet 17. august #5526 Del Skrevet 17. august Klink skrev (1 time siden): Kan det? Da vil jeg høre oppskriften for jeg syns det er helvete hver gang! Den vill jeg også ha. For meg er det også ett helvete. Og jeg er i 30 åra. Har i enkelte tilfeller vært nødt til å få beroligende. Så at hun vill ha med noen er fult forståelig. Ingen som vet om hun har tannlegeskrekk. Ofte de som ikke er redd for sånn hat null forståelse om hvor jævelig det er for oss som faktisk har tannlegeskrekk er. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 17. august #5527 Del Skrevet 17. august Marsipan123 skrev (2 timer siden): Når du er 30 år så bør du klare å gå til tannlegen alene. Et tannlegebesøk i 2024 kan som hovedregel gjennomføres uten smerter eller spesielt mye ubehag. Det var veldig enkelt sagt , har man ordentlig tannlegeskrekk så er det ikke bare å gå alene 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sprettballen Skrevet 17. august #5528 Del Skrevet 17. august Tannlege skrekk skal man ikke tulle med og hjelper ikke å bare si ta deg sammen. Jeg har veldig sterk klaustrofobi og pga rygg, kne og annet har jeg mange ganger vært nødt til å ta mr. Da må jeg ha stesolid intravenøst, ja så ille er det og hjelper ikke å si til meg bare ta deg sammen når kroppen går i full panikk, jeg svimer av pga hjertebank og angst. Så her støtter jeg Stina etter hva jeg har fått med meg her i tråden. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet 17. august #5529 Del Skrevet 17. august Men har Stina sterk tannlegeskrekk da? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 17. august #5530 Del Skrevet 17. august Sannhetsøkende skrev (17 minutter siden): Men har Stina sterk tannlegeskrekk da? Hva er det hun ikke har? 13 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsipan123 Skrevet 17. august #5531 Del Skrevet 17. august Nå er ikke dette en tråd om tannlegeskrekk, men jeg forstår ikke at voksne folk dropper å gå til tannlegen fordi de ikke liker det. Jeg LIKER ikke å gå til tannlegen jeg heller, men jeg MÅ. For det første er det ikke sosialt akseptert å ha synlig dårlige tenner, og for det andre skal du ha tennene hele livet og da må de ses over av tannlege jevnlig. Nå gikk Stina alene, så da har hun tydeligvis ikke tannlegeskrekk. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 17. august #5532 Del Skrevet 17. august Marsipan123 skrev (2 minutter siden): Nå er ikke dette en tråd om tannlegeskrekk, men jeg forstår ikke at voksne folk dropper å gå til tannlegen fordi de ikke liker det. Jeg LIKER ikke å gå til tannlegen jeg heller, men jeg MÅ. For det første er det ikke sosialt akseptert å ha synlig dårlige tenner, og for det andre skal du ha tennene hele livet og da må de ses over av tannlege jevnlig. Nå gikk Stina alene, så da har hun tydeligvis ikke tannlegeskrekk. Åpenbart at du ikke har snøring om tannlegeskrekk hvertfall. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lzzy Skrevet 17. august #5533 Del Skrevet 17. august Orly skrev (2 minutter siden): Åpenbart at du ikke har snøring om tannlegeskrekk hvertfall. Har man tannlegeskrekk, så går man ikke dit før man må pga tannverk. Iallefall min erfaring hørt fra folk som sliter med det. Ingen synes vel det er spesielt behagelig å gå til tannlege, men ja som nevnt over her, en nødvendighet. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lzzy Skrevet 17. august #5534 Del Skrevet 17. august Dojakitty skrev (20 minutter siden): Hva er det hun ikke har? 🤣🤣 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet 17. august #5535 Del Skrevet 17. august Dojakitty skrev (31 minutter siden): Hva er det hun ikke har? Ja nettopp. Men rart hvordan flere tar det for gitt at hun har tannlegeskrekk. Skal liksom unnskylde henne uten selv å ha snøring om hun har tannlegeskrekk eller ikke. Her har vi alltid gått til tannlegen selv. Men joda, tannlegeskrekk er faktisk alvorlig lidelse så ser jo de som virkelig lider av det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 17. august #5536 Del Skrevet 17. august Sannhetsøkende skrev (52 minutter siden): Men har Stina sterk tannlegeskrekk da? Må ikke ha tannlegeskrekk heller for å ha vanskeligheter med å gå dit 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sprettballen Skrevet 17. august #5537 Del Skrevet 17. august Sannhetsøkende skrev (Akkurat nå): Ja nettopp. Men rart hvordan flere tar det for gitt at hun har tannlegeskrekk. Skal liksom unnskylde henne uten selv å ha snøring om hun har tannlegeskrekk eller ikke. Her har vi alltid gått til tannlegen selv. Men joda, tannlegeskrekk er faktisk alvorlig lidelse så ser jo de som virkelig lider av det. Jeg følger henne ikke lenger noe sted, så jeg tok bare utgangspunkt i hva som var skrevet her. Jeg antok at hun hadde sterk tannlege skrekk og har alltid hatt det. De mest ekstreme får jo både lystgass og beroligende før de går dit. Noen som vet om hun sterk skrekk eller bare noe hun overdriver? (Som alt mulig annet hun pleier å gjøre) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet 17. august #5538 Del Skrevet 17. august Orly skrev (9 minutter siden): Må ikke ha tannlegeskrekk heller for å ha vanskeligheter med å gå dit Neida, selvfølgelig ikke. Alt for å forsvare en du ikke kjenner overhodet. Det er ikke det som er saken her heller. Folk får gjøre som de vil. Men dere trenger ikke å finne på en masse selv som dere ikke vet om er sant eller ikke. sprettballen skrev (7 minutter siden): Jeg følger henne ikke lenger noe sted, så jeg tok bare utgangspunkt i hva som var skrevet her. Jeg antok at hun hadde sterk tannlege skrekk og har alltid hatt det. De mest ekstreme får jo både lystgass og beroligende før de går dit. Noen som vet om hun sterk skrekk eller bare noe hun overdriver? (Som alt mulig annet hun pleier å gjøre) Hun har da dratt til tannlegen selv før. Ihvertfall det jeg husker da jeg fulgte med på bloggen hennes for noen få år siden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lija Skrevet 17. august #5539 Del Skrevet 17. august Dojakitty skrev (3 timer siden): Er du en av de også som sier «bare slapp av» når folk får angstanfall eller lignende? Oi, er det såpass vanskelig for deg å avfølge henne? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 17. august #5540 Del Skrevet 17. august Lija skrev (Akkurat nå): Oi, er det såpass vanskelig for deg å avfølge henne? Hva snakker du om? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå