kaiturid Skrevet 6. juni #4001 Del Skrevet 6. juni hopeful skrev (2 minutter siden): Jo, skulle tro det. Men tenker at om det funker for de, så er vell det fint. Men er veldig nysgjerrig på hvordan de gjør det for ungen sin del liksom 😅 hvor får ungen være. Og hvor mye er de sammen liksom 🤷♀️ Ja,funker sikkert fint enn så lenge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hopeful Skrevet 6. juni #4002 Del Skrevet 6. juni kaiturid skrev (Akkurat nå): Ja,funker sikkert fint enn så lenge... Ja. Enn så lenge... blir plutselig en ny person i huset som alt vil handle om stort sett. Og de må sette mye av sine behov og egoisme til side for at barnet skal ha det bra også. så klart skal ikke alt være på barnets premisser. Men mye tilpasses etterhvert. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nepped Skrevet 6. juni #4003 Del Skrevet 6. juni Spyflua skrev (22 minutter siden): Jeg blir så fascinert av dette paret. Så mye penger i omløp, men så sjuskete de har det! Verandaen ser pill råtten ut. Rekkverket skulle vært skrapt og malt. Kledningen er gammel og stygg. Inne er det så utdatert. Hvitt og grått er veldig 2010. Kjøkkenet er umoderne. Gulvet har masse hull og riper. Møbleringen er kjip og møblene umoderne. Og den danderingen av pynteting med en blomst i midten og ett lys på hver siden! Det er sånn som bestemødre gjør! Med så mye penger trenger de jo ikke bo som white trash, så jeg forstår ikke hvorfor de ikke pusser opp. Det er vell sånn de vil ha det? 🤷♀️ Får da være grenser for hva de skal kritiseres for, om de ikke også skal få tyn for å ha et for umoderne hjem, eller? 21 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spyflua Skrevet 6. juni #4004 Del Skrevet 6. juni Nepped skrev (1 time siden): Det er vell sånn de vil ha det? 🤷♀️ Får da være grenser for hva de skal kritiseres for, om de ikke også skal få tyn for å ha et for umoderne hjem, eller? Nei for all del. Tror min fascinasjon ligger i at hun selv tror de har det sååå fint og flott, men så er det ikke på langt nær verken fint eller flott. Det er nok mer selvbedraget hennes som er interresant. Slik som at hun tror at en HAUG med potter plassert systematisk i ett hjørne på terrassen pynter opp, når der tvert i mot blir som å kaste perler for svin. 14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 6. juni #4005 Del Skrevet 6. juni Spyflua skrev (18 minutter siden): Nei for all del. Tror min fascinasjon ligger i at hun selv tror de har det sååå fint og flott, men så er det ikke på langt nær verken fint eller flott. Det er nok mer selvbedraget hennes som er interresant. Slik som at hun tror at en HAUG med potter plassert systematisk i ett hjørne på terrassen pynter opp, når der tvert i mot blir som å kaste perler for svin. Hun selv tror de har det så fint fordi det er slik de vil ha det og de syns det er fint. Hvorfor må man ha det slik som «er på mote»? Er mye man kan ta hu på, men å trashtalke henne på sånt syns jeg bare blir for dumt Og jeg vet hu har sagt flere ganger at huset må males på nytt bl.a. men at de vil vente litt med det. Alt må jo heller ikke gjøres med en gang 20 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spyflua Skrevet 6. juni #4006 Del Skrevet 6. juni Wenda skrev (15 minutter siden): Hun selv tror de har det så fint fordi det er slik de vil ha det og de syns det er fint. Hvorfor må man ha det slik som «er på mote»? Er mye man kan ta hu på, men å trashtalke henne på sånt syns jeg bare blir for dumt Og jeg vet hu har sagt flere ganger at huset må males på nytt bl.a. men at de vil vente litt med det. Alt må jo heller ikke gjøres med en gang Hun vil ha hull og riper i gulvet? Råtten treverk på hus og terrasse? 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nepped Skrevet 6. juni #4007 Del Skrevet 6. juni Hun har nå aldri omtalt seg selv som verken interiørinteressert eller interiørblogger, som jeg har fått med meg værtfall ikke alle liker siste skrik i oppussingstrender. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 6. juni #4008 Del Skrevet 6. juni Nepped skrev (2 timer siden): Det er vell sånn de vil ha det? 🤷♀️ Får da være grenser for hva de skal kritiseres for, om de ikke også skal få tyn for å ha et for umoderne hjem, eller? Helt enig. Måte på hva man skal henge seg opp i 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 6. juni #4009 Del Skrevet 6. juni Wenda skrev (38 minutter siden): Hun selv tror de har det så fint fordi det er slik de vil ha det og de syns det er fint. Hvorfor må man ha det slik som «er på mote»? Er mye man kan ta hu på, men å trashtalke henne på sånt syns jeg bare blir for dumt Og jeg vet hu har sagt flere ganger at huset må males på nytt bl.a. men at de vil vente litt med det. Alt må jo heller ikke gjøres med en gang 👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Piperen Skrevet 6. juni #4010 Del Skrevet 6. juni Er det bare på min snap eller er det veldig stille fra den kanten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hudorm1 Skrevet 6. juni #4011 Del Skrevet 6. juni Piperen skrev (9 minutter siden): Er det bare på min snap eller er det veldig stille fra den kanten? Din snap. Ca 400 snapper ble lagt ut i går. Av rydding. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 6. juni #4012 Del Skrevet 6. juni loffen skrev (14 timer siden): Håper hun rekker å få klyster før ungen kommer ut, jeg rakk ikke det den ene gangen. Jeg rakk (akkurat) å få klyster, men IKKE å tømme meg, før pressriene startet. Trenger vel ikke å fortelle at det ble et salig griseri 🙈 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 6. juni #4013 Del Skrevet 6. juni Spyflua skrev (3 timer siden): Hun vil ha hull og riper i gulvet? Råtten treverk på hus og terrasse? Ja, om de har det så er det vel slik de vil ha det. Eller kanskje de ikke bryr seg så mye om det. Eller kanskje de bryr seg om det, men velger å vente med å fikse det til en tid hvor det passer at de fikser det. igjen, hvorfor henge seg opp i det? Som andre nevner her, hun er ingen interiørinfluenser. Hadde hun fokusert på hus og interiør så hadde jeg vært enig i at dette kunne vært et tema, men det er hun altså ikke. Hun driver med mye annet 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisamaia Skrevet 6. juni #4014 Del Skrevet 6. juni Kaisamaia skrev (På 4.6.2024 den 9.28): Nå er det kaaanskje snart nytt skjærebrett på vei. 😍🥳 Det blir bra. 😂❤️ Halleluja, praise the lord! Hun har fått nye skjærebrett!!! 😍 7 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lzzy Skrevet 6. juni #4015 Del Skrevet 6. juni hudorm1 skrev (7 timer siden): Din snap. Ca 400 snapper ble lagt ut i går. Av rydding. Eller utsagnet «NÅ som jeg er gravid» ! Repeat repeat repeat 🥱🥱 5 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 6. juni #4016 Del Skrevet 6. juni FruRosa skrev (6 timer siden): Jeg rakk (akkurat) å få klyster, men IKKE å tømme meg, før pressriene startet. Trenger vel ikke å fortelle at det ble et salig griseri 🙈 Den er lei 😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myml1 Skrevet 6. juni #4017 Del Skrevet 6. juni Kleenex skrev (På 5.6.2024 den 13.04): Jeg synes faktisk at dette paret virker heeelt vanlige. Huset deres er helt vanlig og de oppfører seg veldig vanlig og hyggelig. Skjønner ikke hva folk klager på. Vanlige folk spiser ikke samme frukost hver dag,år etter år. Eller samme middag 7 dager på rad. Eller blir syklig opptatt av veldig spesifikke ting 18 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 6. juni #4018 Del Skrevet 6. juni Myml1 skrev (3 minutter siden): Vanlige folk spiser ikke samme frukost hver dag,år etter år. Eller samme middag 7 dager på rad. Eller blir syklig opptatt av veldig spesifikke ting Det var da ganske vanlig før også. Min svigerfar på 78 år spiser fortsatt havregrøt hver eneste morgen som han har gjort siden han var liten. Begge svigerforeldrene mine spiser mer eller mindre samme type mat til middag hver dag også med mindre de får besøk. Da slår de på stortromma og lager litt mer fancy mat Vokste opp sammen med en kompis, han spiste ALLTID 2 skiver med gulost til frokost og 2 skiver med gulost + 1 skive med salami til lunsj. Uten unntak 🤪 Min stepappa spiste også alltid samme mat til frokost og lunsj hver eneste dag. Mamma lagde forskjellige middager så da hadde han ikke mye valg der, men hadde han kunne valgt så hadde det gått i laks/ørret, kokte poteter og agurksalat mer eller mindre hver dag 😅 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myml1 Skrevet 6. juni #4019 Del Skrevet 6. juni Wenda skrev (30 minutter siden): Det var da ganske vanlig før også. Min svigerfar på 78 år spiser fortsatt havregrøt hver eneste morgen som han har gjort siden han var liten. Begge svigerforeldrene mine spiser mer eller mindre samme type mat til middag hver dag også med mindre de får besøk. Da slår de på stortromma og lager litt mer fancy mat Vokste opp sammen med en kompis, han spiste ALLTID 2 skiver med gulost til frokost og 2 skiver med gulost + 1 skive med salami til lunsj. Uten unntak 🤪 Min stepappa spiste også alltid samme mat til frokost og lunsj hver eneste dag. Mamma lagde forskjellige middager så da hadde han ikke mye valg der, men hadde han kunne valgt så hadde det gått i laks/ørret, kokte poteter og agurksalat mer eller mindre hver dag 😅 Før i tiden hadde ikke folk noe valg. I dag finnes det utallige ulike matretter man kan velge. Å selv om noen i din familie gjør det, er det ikke normalen for folk på 30 17 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurris Skrevet 6. juni #4020 Del Skrevet 6. juni Myml1 skrev (55 minutter siden): Vanlige folk spiser ikke samme frukost hver dag,år etter år. Eller samme middag 7 dager på rad. Eller blir syklig opptatt av veldig spesifikke ting Jeg spiser akkurat det samme i uker/måneder i strekk. Og jeg er helt vanlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå