Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Just now, Dojakitty said:

Seriøst spørsmål: 

Hun sier hun ikke orker å si noe før tidlig UL pga alt mediekaos som oppstår. Er det ikke sånn at mediene kontakter henne og spør om intervju? Eller kan feks VG bare se på snappen hennes å skrive STINA GRAVID IGJEN uten å ha snakket med henne? Sikkert dumt spørsmål men

Media pleier ofte å lage nyhetssak ut av SoMe-innlegg eller podkast episoder. Så ja, media kan lage sak om at Stina er gravid om hun legger det ut på snapchat eller instagram. De prøver ofte å kontakte den aktuelle influenceren for en kommentar, da står det i artikkelen 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ingen bloggere/influensere som er så REPETATIV som det hun er. Herregud det er det samme hver eneste dag. Ikke bare det hun gjør, men alt hun sier. Hvor mange ganger har hun ikke sagt nå at hun skal ta blodprøve idag og onsdag, at hun ikke får svar for torsdag og fredag, ta tidlig UL neste uke om alt er positivt og det er for å sjekke om det er hjertelyd, ligger på rett sted og utvikler seg som det skal, og først da kan hun stole på at hun er gravid, og ikke minst det mediekjøret som var sist. Altså helt seriøst, hun sier det samme dag inn og dag ut. Det er helt fascinerende hvor repetativ hun er. At hun ikke blir lei av seg selv. Både gjør det samme hver dag OG forteller om det samme hver dag

• Liker 23
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pidla skrev (På 10.3.2024 den 17.06):

Jeg må innrømme at jeg er veldig nysgjerrig på det med graviditeten, og følger henne nå på grunn av det. Men får vondt av hvert trykk når jeg vet hun tjener penger på meg.

Samme her..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo klart hun vil ha oppmerksomhet og spekulasjoner når det siste som er lagt ut på snap er «GRAVIDPILLE» og bilde av kosttilskudd for gravide🙄🙄

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

RileyParks skrev (4 minutter siden):

Det er ingen bloggere/influensere som er så REPETATIV som det hun er. Herregud det er det samme hver eneste dag. Ikke bare det hun gjør, men alt hun sier. Hvor mange ganger har hun ikke sagt nå at hun skal ta blodprøve idag og onsdag, at hun ikke får svar for torsdag og fredag, ta tidlig UL neste uke om alt er positivt og det er for å sjekke om det er hjertelyd, ligger på rett sted og utvikler seg som det skal, og først da kan hun stole på at hun er gravid, og ikke minst det mediekjøret som var sist. Altså helt seriøst, hun sier det samme dag inn og dag ut. Det er helt fascinerende hvor repetativ hun er. At hun ikke blir lei av seg selv. Både gjør det samme hver dag OG forteller om det samme hver dag

Hun har jo ikke noe annet liv, så da blir det alt det samme på repeat da.. dag ut, dag inn! 🥱

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Motelvibes skrev (6 minutter siden):

Gravid pille? :hæ:

Jeg og var sikker på at pillen var gravid.

• Liker 9
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Abrahima skrev (15 minutter siden):

"Orker ikke at dere spekulerer" 

Screenshot_20240311_171431.jpg

La oss bare konkludere med at dama er sykelig opptatt av å skape blest …

• Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du ikke trodde det kunne bli stort dummere etter presset om å være naturlig... Det er rett og slett tragisk. Og at folk følger dette er nesten enda verre. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motelvibes skrev (34 minutter siden):

Gravid pille? :hæ:

Jupp, den skal få minipille:babysmokk:

😂

• Liker 12
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkenfryden skrev (16 minutter siden):

Jupp, den skal få minipille:babysmokk:

😂

😂😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folsyre er vel anbefalt fra man starter å prøve, så den er nesten innafor. Men snakk om å lage spekulasjoner og idiotiske overskrifter! Dette er tragisk, jaggu godt flere ser det. Og takk til deg som skrev at det går jo på repeat - det har jeg også tenkt MANGE ganger i vinter, men vært ‘redd’ for å bli halshugd av fans her inne 🫡 Helt utrolig at det kan tjenes penger på dette. Det er jo nesten så hun kunne lagt ut samme snapper hver dag over en periode 😝 

• Liker 13
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Abrahima skrev (1 time siden):

"Orker ikke at dere spekulerer" 

Screenshot_20240311_171431.jpg

Og alt i skålen er forskjellige vitamintilskudd 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
FruRosa skrev (2 minutter siden):

Og alt i skålen er forskjellige vitamintilskudd 

Skulle tro det var en episode av teen mom... Kjære vene så dumt. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (9 timer siden):

Har aldri hørt hun er over snitter smart .. 

Det har hun selv framhevet

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøflusen skrev (21 minutter siden):

Folsyre er vel anbefalt fra man starter å prøve, så den er nesten innafor. Men snakk om å lage spekulasjoner og idiotiske overskrifter! Dette er tragisk, jaggu godt flere ser det. Og takk til deg som skrev at det går jo på repeat - det har jeg også tenkt MANGE ganger i vinter, men vært ‘redd’ for å bli halshugd av fans her inne 🫡 Helt utrolig at det kan tjenes penger på dette. Det er jo nesten så hun kunne lagt ut samme snapper hver dag over en periode 😝 

Jeg har fulgt henne en stund i prøvetiden, men det er først den siste tiden at hun har fremhevet at hun går på folsyre. Jeg tenkte umiddelbart at hun hadde fått beskjed om å starte på det i forbindelse med IVF, fordi jeg ikke har sett at hun har snakket om det før, men jeg kan ta feil.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...