Klink Skrevet 2. februar 2024 #1321 Del Skrevet 2. februar 2024 Jolanda skrev (Akkurat nå): Det er ikke ungt, kanskje, men den biologiske klokka tikker jo ikke ennå. Det er ingen grunn til panikk. Hvis hun blir prioritert er det nok heller pga manglende eggleder og at de har prøvd en stund. Årsaken er nok ikke alder nei, vet at å miste en eggleder er årsak for å få IVF. Og de har jo prøvd lenge uten at det har gått. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet 2. februar 2024 #1322 Del Skrevet 2. februar 2024 (endret) MariaIsabel skrev (47 minutter siden): At man deler noe, gjør ikke at man må belage seg på å få stygge meldinger nei, med mindre man deler noe som er stygt mot andre. Hvorfor tenker folk slik? Vedkommende du svarer tenker ikke sånn, men har levd lenge nok til å erfare at selv om en selv ikke er sånn, så finnes det nok av dem som er sånn. Vi burde ha lært det nå i 2024. Sprite skrev (34 minutter siden): Fordi verden er sånn? Nettopp! Alle må ta ansvar for seg selv, selv om om det ikke burde vært sånn. Verden har nok av ufine mennesker. Det vet vi alle. Endret 2. februar 2024 av Sannhetsøkende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemor1982 Skrevet 2. februar 2024 #1323 Del Skrevet 2. februar 2024 Viki6 skrev (2 timer siden): Tenker egentlig at om hun ikke hadde offentliggjort graviditet etter få dager, så hadde hun sluppet at dette blir diskutert over alt. Trist med influencere som selger sjela si. Syns selvfølgelig synd på dem ❤️ Enig, det er synd på dem men må alt brukes som content?? Under forklaringen sa hun til og med at de som bare fikk henne opp på 'utforsk' måtte gå inn å abonnere så de fikk med seg alt hun nå skulle si... om denne aborten eller hva det nå har vært da 🤷♀️ 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 2. februar 2024 #1324 Del Skrevet 2. februar 2024 Sannhetsøkende skrev (7 minutter siden): Vedkommende du svarer tenker ikke sånn, men har levd lenge nok til å erfare at selv om en selv ikke er sånn, så finnes det nok av dem som er sånn. Vi burde ha lært det nå i 2024. Nettopp! Alle må ta ansvar for seg selv, selv om om det ikke burde vært sånn. Verden har nok av ufine mennesker. Det vet vi alle. Nettopp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 2. februar 2024 #1325 Del Skrevet 2. februar 2024 (endret) Klink skrev (25 minutter siden): Åja, trodde du skrev det som at jeg mente noe annet enn deg. Neida, her er vi enige hvis du leser det en gang til. Men kan forstå påkjenningen når man ønsker barn så sårt og det ikke blir noe av. Er en grunn for at det er ikke er anbefalt å teste før forventet menstruasjon som det tidligste. Har dog ikke slitt med å bli gravid, men har mistet halvveis i svangerskapet som i forkant av fødselen og i ettertid var en psykisk tung prosess jeg ikke unner noen. Endret 2. februar 2024 av K_mb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Curlyme Skrevet 2. februar 2024 #1326 Del Skrevet 2. februar 2024 Positive er at hun vet hun kan bli gravid og mest sannsynelig blir hun det med ivf og da sitter den nok❤️ 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Larsa Skrevet 2. februar 2024 #1327 Del Skrevet 2. februar 2024 Helene90 skrev (1 time siden): 1 - ALLE graviditeter er kjemiske frem til de er synlig på Ultralyd. 2 - Hun har mistet i dag på lik linje med alle andre som har mistet - uavhengig i om hun var i uke 4 eller 14. 3 - en "kjemisk" graviditet som du påpeker er en VELDIG tidlig spontanabort. 4 - det å sitte å diskuterer opp og ned i mente om hun har mistet eller ei - er like forkastelig som en del andre har holdt på her tidligere dager nå. Hun VAR gravid, nå er hun ikke AKA hun mistet.... Hun er beintøff som deler denne prosessen fra start til slutt. Hvor mange andre ser du gjøre det offentlig? Og likevel - uansett hva hun sier eller gjør så får hun pes for det.. Ha litt medmenneskelighet! Dette! Helt enig med deg. Ble oppriktig lei meg meg på deres vegne. Har opplevd flere kjemiske og ett par MA’er, og kan kjenne igjen følelsene de sitter med nå 🥺❤️ 2 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MariaIsabel Skrevet 2. februar 2024 #1328 Del Skrevet 2. februar 2024 hudorm1 skrev (1 time siden): Å dele så privat og intimt som de gjør, tror jeg egentlig ikke er bra for noen(bortsett fra lommebok). Synd det ikke gikk denne gangen heller, men ja, tror ikke det er bra. Deler like privat og intimt vi (prøvd i 1,5 år, mistet 5 ganger kjemisk og 1 gang i uke 10, går til IVF-behandling nå på samme sted som dem), selvom vi ikke har inntekt på det. Det handler ikke om penger for oss og det tror jeg virkelig ikke det handler om for dem heller. Hun har snakket mye om grunnene til at de deler, og jeg og mannen kjenner oss veldig igjen i tankegangen. Jeg tror tvert imot at det ikke er bra å holde det så skjult som de fleste gjør. 15 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinkerbellee Skrevet 2. februar 2024 #1329 Del Skrevet 2. februar 2024 Curlyme skrev (12 minutter siden): Positive er at hun vet hun kan bli gravid og mest sannsynelig blir hun det med ivf og da sitter den nok❤️ Sånne kommentarer er helt sikkert ment godt, men når man har mistet så er faktisk det noe av det verste man hører 😅 målet er ikke å bli gravid, målet er å få et barn. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MariaIsabel Skrevet 2. februar 2024 #1330 Del Skrevet 2. februar 2024 J_1990 skrev (1 time siden): Okei, seriøst, 30 år = godt voksen? Det er fortsatt ungt og perfekt tidspunkt for å få barn, du snakker som om 30 er 40. 30 år er gjennomsnittsalder for førstegangsfødende i Norge. Det jeg mente med det i denne sammenhengen, er at man ikke er kjempeung lenger. Man har gjerne livet ellers på plass, samtidig som man fortsatt har god helse i mange år til. Kroppen er fremdeles (i utgangspunktet) i en ideell alder for å bære frem et barn, men det er ikke mange årene før fertiliteten begynner å dale pga alder. Et par i starten av 20-årene kommer ofte litt lenger ned på prioriteringslista fordi de har mye bedre tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Curlyme Skrevet 2. februar 2024 #1331 Del Skrevet 2. februar 2024 Tinkerbellee skrev (Akkurat nå): Sånne kommentarer er helt sikkert ment godt, men når man har mistet så er faktisk det noe av det verste man hører 😅 målet er ikke å bli gravid, målet er å få et barn. Jeg har også hatt kjemisk hele 3 ganger så jeg vet hvordan det er,men jeg har håp forsatt tenk de som aldri opplever en positiv test. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MariaIsabel Skrevet 2. februar 2024 #1332 Del Skrevet 2. februar 2024 Sannhetsøkende skrev (35 minutter siden): Vedkommende du svarer tenker ikke sånn, men har levd lenge nok til å erfare at selv om en selv ikke er sånn, så finnes det nok av dem som er sånn. Vi burde ha lært det nå i 2024. Nettopp! Alle må ta ansvar for seg selv, selv om om det ikke burde vært sånn. Verden har nok av ufine mennesker. Det vet vi alle. Jeg har erfart det selv også, men det styrer ikke mitt liv, for det bør ikke være sånn, og det er derfor ikke noe jeg skal måtte basere mine avgjørelser på. På samme måte som at jeg har høye forventninger til folk rundt meg, selv om de fleste jeg har møtt, ikke står til forventningene. Jeg senker likevel ikke forventningene mine, og jeg blir likevel irritert når noen behandler meg dårligere enn jeg behandler dem. Deretter kutter jeg det mennesket ut av livet mitt, og starter prosessen på nytt med neste menneske. Jeg endrer ingenting. Hvorfor skal Stina gå imot sine egne verdier fordi enkelte mennesker er idioter? Hvorfor skal hun måtte belage seg på at folk er sånn? Det er lov å reagere når folk er idioter, uansett hvor mange som er idioter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snurring Skrevet 2. februar 2024 #1333 Del Skrevet 2. februar 2024 Hun er ikke gravid mer, om aborten er ditt eller datt spillet vel ingen rolle for noe sv oss. Synd for dem, uansett Og man trenger kanskje heller ikke høre om andres aborter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrshopalot Skrevet 2. februar 2024 #1334 Del Skrevet 2. februar 2024 Jeg blir alltid så imponert over henne! Hun går i kjelleren måned etter måned, men hun er helt unikt flink til plukke seg selv opp igjen også.. jeg hadde syntes synd på meg selv i ukesvis. Hun gir seg selv én dag, også er det opp igjen. Synes hun er tøff jeg ❤️ og setter sprøyter på seg selv etter en kjapp gjennomgang, helt rått 👏🏻 17 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spanky Skrevet 2. februar 2024 #1335 Del Skrevet 2. februar 2024 Kan man starte rett på IVF etter en sånn positiv test og så negativ? Så at hun startet opp nå, og jeg bare lurer, for jeg har ikke peiling på sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet 2. februar 2024 #1336 Del Skrevet 2. februar 2024 MariaIsabel skrev (39 minutter siden): Jeg har erfart det selv også, men det styrer ikke mitt liv, for det bør ikke være sånn, og det er derfor ikke noe jeg skal måtte basere mine avgjørelser på. På samme måte som at jeg har høye forventninger til folk rundt meg, selv om de fleste jeg har møtt, ikke står til forventningene. Jeg senker likevel ikke forventningene mine, og jeg blir likevel irritert når noen behandler meg dårligere enn jeg behandler dem. Deretter kutter jeg det mennesket ut av livet mitt, og starter prosessen på nytt med neste menneske. Jeg endrer ingenting. Hvorfor skal Stina gå imot sine egne verdier fordi enkelte mennesker er idioter? Hvorfor skal hun måtte belage seg på at folk er sånn? Det er lov å reagere når folk er idioter, uansett hvor mange som er idioter. Det er ingen som skal gå i mot sine egne verdier. Men du må dessverre tåle at noen går i mot deg i denne verden. Såpass må man bare tåle. Det gjelder alle. Det er ikke bare bloggere som får gjennomgå i dette samfunnet. Smålige mennesker er smålig mot alle. Hvis du tror de skal slutte med det så er du naiv. At du velger å ikke la det styre deg er vel så bra. Da går jeg utifra at du bare overser sånne kommentarer også. For de kommer, enten du liker de eller ei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrshopalot Skrevet 2. februar 2024 #1337 Del Skrevet 2. februar 2024 Spanky skrev (3 minutter siden): Kan man starte rett på IVF etter en sånn positiv test og så negativ? Så at hun startet opp nå, og jeg bare lurer, for jeg har ikke peiling på sånt. Var visst i samråd med klinikken, så virker som det var uproblematisk. Hadde kanskje stilt seg annerledes om hun mistet seinere, da er det nok best å vente på neste syklus tror jeg! Glad de kunne sette i gang så fort ❤️ 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spanky Skrevet 2. februar 2024 #1338 Del Skrevet 2. februar 2024 Mrshopalot skrev (2 minutter siden): Var visst i samråd med klinikken, så virker som det var uproblematisk. Hadde kanskje stilt seg annerledes om hun mistet seinere, da er det nok best å vente på neste syklus tror jeg! Glad de kunne sette i gang så fort ❤️ Ja det var bra! Greit å få fokuset videre, selv om det blir en tøff prosess. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MariaIsabel Skrevet 2. februar 2024 #1339 Del Skrevet 2. februar 2024 Sannhetsøkende skrev (34 minutter siden): Det er ingen som skal gå i mot sine egne verdier. Men du må dessverre tåle at noen går i mot deg i denne verden. Såpass må man bare tåle. Det gjelder alle. Det er ikke bare bloggere som får gjennomgå i dette samfunnet. Smålige mennesker er smålig mot alle. Hvis du tror de skal slutte med det så er du naiv. At du velger å ikke la det styre deg er vel så bra. Da går jeg utifra at du bare overser sånne kommentarer også. For de kommer, enten du liker de eller ei. Nei, man skal ikke bare måtte tåle det. Man har lov til å reagere på oppførselen til folk, enten man er influenser eller bare "mannen i gata". Jeg tror ikke folk kommer til å slutte med det, og det tror nok ikke Stina heller, men man trenger ikke bare sitte passiv og ta imot av den grunn. At man ikke lar det styre livet, betyr ikke at man bare overser det. 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 2. februar 2024 #1340 Del Skrevet 2. februar 2024 Veldig synd att det ikke gikk veien❤️ men håper paret tenker litt på om de ønsker og være så åpne om dette fremover. Da slipper hun og må forklare seg til alle 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå