Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Bibbi_ skrev (4 timer siden):

Hva har det med salen at den er publisert hos NRK? 😄 Tror du nrk henter artikler fra fantasiland? Men kan legge ut et par til da, siden du ikke tror på NRK. 

Screenshot_20231206_151829_Google.jpg

Screenshot_20231206_152000_Chrome.jpg

Det eneste jeg får fra dette er «kan» «tror» og «tyder på», det er ikke et bevis på at stress påvirker unnfangelse om det er det du tror nå :) 

Sharp75! skrev (19 minutter siden):

Skryte, var det ikke presis det du gjorde nå?

Forstår virkelig ikke trangen til å følge folk om man irriterer seg over nesten hver minste ting de gjør.

Dette. Det er helt utrolig hvor mye tid som legges i å følge mennesker man åpenbart misliker sterkt.. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om stress så ja i noen tilfeller, ved alvorlige påkjennelse eller anoreksi feks,  mister man mensen(eggløsning) da påvirker det så klart fertiliteten. Her snakker vi ikke om vanlig stress men ekstreme påkjenninger.  Og  alle vil jo reagere om ikke mensen dukker opp eller man har svært uregelmessige sykluser om man prøver å få barn. Som jo er en konsekvens av manglende eggløsning, så det vil man jo få hjelp for. 

Endret av Klink
  • Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (På 1.12.2023 den 13.08):

Jeg håper virkelig du ser forskjell på deg som en anonym person og Stina som er en offentlig person. Stina putter puppene opp i skjermen kun for å tjene penger. Jeg går utifra at ikke du legger ut slike bilder til kjente og ukjente? Evt sprader rundt i sportsbh og skyter puppene frem til fremmede? 

# enkeltefølersegkrenketavalt 🤦‍♀️

Men hvorfor er det forskjell? Hva om jeg går rundt i sportsbh og skyter puppene? 🤣 Jeg har ihvertfall mere enn nok profilbilder på facern det jeg er sikker på at 100% mannlige venner ser på puppa før ansiktet 😅 Hva så, blir folk virkelig krenket av pupper altså? 

#Folkmåtåleåsepupper

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (43 minutter siden):

Skryte, var det ikke presis det du gjorde nå?

Forstår virkelig ikke trangen til å følge folk om man irriterer seg over nesten hver minste ting de gjør.

Gud bedre. Du vet jeg er noen du ikke aner hvem er ikke sant? Og nei jeg følger ikke dama, hun dukker opp på snap og 90% av tiden er det pupp i monitor. 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (1 minutt siden):

Gud bedre. Du vet jeg er noen du ikke aner hvem er ikke sant? Og nei jeg følger ikke dama, hun dukker opp på snap og 90% av tiden er det pupp i monitor. 

And here we go again....... jeg følger ikke, men har veldig mye meninger om noen......

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kathyzz skrev (12 minutter siden):

Men hvorfor er det forskjell? Hva om jeg går rundt i sportsbh og skyter puppene? 🤣 Jeg har ihvertfall mere enn nok profilbilder på facern det jeg er sikker på at 100% mannlige venner ser på puppa før ansiktet 😅 Hva så, blir folk virkelig krenket av pupper altså? 

#Folkmåtåleåsepupper

Deg om det. Hvis du vil at det er det mannfolka skal se på... Skjønner jo da at du ikke synes det ser megateit ut. Folk med dårlig selvtillit legger ofte ut slike bilder. 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bibbi_ skrev (5 timer siden):

Hva har det med salen at den er publisert hos NRK? 😄 Tror du nrk henter artikler fra fantasiland? Men kan legge ut et par til da, siden du ikke tror på NRK. 

Screenshot_20231206_151829_Google.jpg

Screenshot_20231206_152000_Chrome.jpg

Nå må folk skjerpe seg her. Enn å spekulerer i at Stina stresser så mye over å bli gravid, at det hemmer sjansene hennes for å bli gravid🤦‍♀️

For det første; vi vet jo ikke hvor preget hun er av stress. Men på generelt grunnlag: skal man dra frem slike artikler som du gjør, må man også lære seg å lese med et kritisk blikk, og ikke bare ta alt for god fisk. For artiklene du har tatt frem sier absolutt ingenting om at stresset man kan få rundt å ikke bli gravid er nok til at man kan risikere å ikke bli gravid. Artiklene peker på at stress kan påvirke sjansene for å bli gravid, men da er det så utrolig viktig å forstå at det finnes ulike grader av stress og ulike typer av stress. Dermed blir det for enkelt å konkludere med at disse artiklene handler om de som kun stresser over å bli gravid.

For det er slik at vi alle opplever ulik grad av stress; om du opplever langvarig negativt stress i de fleste deler av livet/hverdagen din (feks. både i jobb, økonomi, familie, kjærlighetsforhold og fritid osv.), så vil nok kroppen preges av stresset på en eller annen måte. Vi vet jo at sånt type stress kan være en medvirkende faktor til hjerte- og karsykdommer for eksempel. Og kanskje vil den type langvarig negativt stress på flere livsområder påvirke en graviditet. 

Også må vi skille mellom sunt stress og usunt stress. Sunt stress kan feks føre at man blir mer skjerpet og jobber bedre mot målet. Så stress er ikke nødvendigvis negativt. Langvarig negativt/usunt stress kan derimot bidra til at man tar usunne livsvalg, som røyking/snusing, spise usunn mat (som videre fører overvekt) og lignende, og dette kan selvsagt også påvirke en eventuell graviditet. 

Så ser man på de ulike aspektene ved stress, så kan jo stress være er moment som minker sjansene for graviditet. Men det er hvordan man håndterer stresset og hvor mye stress man opplever ellers i livet, som vil påvirke de kroppslige reaksjonene på stresset (derunder kanskje også graviditet).

• Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (1 time siden):

Synes de er søte jeg!

De framstår som hyggelige begge to, og snille mot hverandre☺️

Enig. Og så synes jeg de er flinke til å ha struktur på dagene sine hjemme i huset, det er arbeidsplassen deres og det å «bare» være hjemme kan fort skli ut i treige formiddager osv, men de har et «program». Synes Stina er driftig jeg- syns det er gøy å følge med på enkel matlaging, hagen og strikking. 
Merker meg også at vi ikke ser dem noe særlig om kveldene, da er det «off-work». 

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (1 time siden):

Deg om det. Hvis du vil at det er det mannfolka skal se på... Skjønner jo da at du ikke synes det ser megateit ut. Folk med dårlig selvtillit legger ofte ut slike bilder. 

Og du er redd for å se hud 👍 Orker ikke. Stina er flott, pupper eller ei. Og hva hun liker og ikke liker er jo hennes valg. Synes det er verre med influensere som skal fremme overvekt og usunn livsstil som jovialt og moro. Uansett. Enig blir man nok ikke. Og noen persondebatt er dødfødt 👍

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøflusen skrev (10 timer siden):

Ja, altså, hun har et helt rom med garn, likevel kjøper hun mer. Og shopping er det nesten hver dag. Kjempeflott det at hun tjener egne penger, og livet som influncer er nok ikke lett mtp at man MÅ gi innhold for å ha inntekt.. Men, å promotere det enorme pengeforbruket syns jeg ikke noe om. 

Hun tjener jo ganske lite men kanskje det bedrer seg i år som hun visstnok er mer aktiv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannhetsøkende skrev (17 timer siden):

Jeg skulle gjerne byttet med henne jeg. Ikke det med å dele livet mitt, men vært uten en krevende jobb og masse penger. Reist når jeg ville. Men det skulle vært privat. Hater å dele for mye av privatlivet mitt.

Ehhh- hvordan tenker du at du skulle byttet med henne da?? 🤪 jobben hennes er jo nettopp å dele…… hun ville sikkert også vært helt privat, ikke delt noe - men samtidig ha frihet til å reise når man vil og ha masse penger - hvem ville ikke det?? Jeg ville også byttet jobb med Petter Stordalen - uten å gjøre jobben hans- bare få lønna 🙃

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprite skrev (På 1.12.2023 den 11.48):

Helt sykt overforbruk på disse to. Er sjokkert 

Nå er det jo deres egne penger de bruker og da må de få bestemme hva de skal brukes på.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vintermåne skrev (3 timer siden):

Ehhh- hvordan tenker du at du skulle byttet med henne da?? 🤪 jobben hennes er jo nettopp å dele…… hun ville sikkert også vært helt privat, ikke delt noe - men samtidig ha frihet til å reise når man vil og ha masse penger - hvem ville ikke det?? Jeg ville også byttet jobb med Petter Stordalen - uten å gjøre jobben hans- bare få lønna 🙃

Vet ikke om du vet det, men det finnes mange måter å tjene penger passivt på😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Honey Dew skrev (2 timer siden):

Nå er det jo deres egne penger de bruker og da må de få bestemme hva de skal brukes på.

Ja, det er jo stor forskjell på de og andre influencere som får sponset ting hele tiden. Stina velger jo å ikke ha sponsorer. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannhetsøkende skrev (1 time siden):

Vet ikke om du vet det, men det finnes mange måter å tjene penger passivt på😃

Hvorfor gjør du ikke det da? 🤷🏻‍♀️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vintermåne skrev (33 minutter siden):

Hvorfor gjør du ikke det da? 🤷🏻‍♀️ 

Kanskje jeg jobber med saken. Men det skjer sjeldent over natta👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Bibbi_ skrev (17 timer siden):

Folk med dårlig selvtillit prøver ofte å bryte ned andre for å fremheve seg selv.

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plantemas skrev (36 minutter siden):

Folk med dårlig selvtillit prøver ofte å bryte ned andre for å fremheve seg selv.

Ja de gjør kanskje det. Noen prøver også å pynte på seg selv fordi de har dårlig selvbilde, med å operere og fikse på bl.a pupper og lepper. Å deretter flashe de for tusenvis av mennesker, når det kun er det falske de har å by på og som de synes er bra med seg selv. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (8 minutter siden):

Ja de gjør kanskje det. Noen prøver også å pynte på seg selv fordi de har dårlig selvbilde, med å operere og fikse på bl.a pupper og lepper. Å deretter flashe de for tusenvis av mennesker, når det kun er det falske de har å by på og som de synes er bra med seg selv. 

Tror poenget fløy over hodet ditt..😅

• Liker 4
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannhetsøkende skrev (1 time siden):

Kanskje jeg jobber med saken. Men det skjer sjeldent over natta👍

Men hva har det med Stina og gjøre egentlig - at du vil bytte med henne- bortsett fra at du ikke vil ha jobben hennes 😅 du vil bare ha pengene? 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...