Blåttvann Skrevet 5. desember 2023 #961 Del Skrevet 5. desember 2023 BittenTei skrev (1 time siden): Årsaken til at mange ikke blir gravide, er fordi de stresser så jævlig med det!! Blir så mye oppstyr, altfor mye! Skjønner at man blir «desperat» til slutt, men det er nettopp dette som setter i gang en blokkering i kroppen, og som kanskje hindrer at man blir gravid naturlig. Blir litt som å ta en vaksine, der antistoffer dannes. Gi f en stund, ha sex for nytelsens skyld, og la naturen gå sin gang. Ønsker samtidig alle som prøver masse lykke til ❤️ De fleste par stresser jo ikke før de har prøvd en god stund, så dette faller på sin egen urimelighet. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 5. desember 2023 #962 Del Skrevet 5. desember 2023 Blåttvann skrev (2 timer siden): De fleste par stresser jo ikke før de har prøvd en god stund, så dette faller på sin egen urimelighet. De har jo ikke prøvd et år engang. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 5. desember 2023 #963 Del Skrevet 5. desember 2023 Nussepus skrev (13 minutter siden): De har jo ikke prøvd et år engang. September 2022 er over et år siden jo. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sansel Skrevet 5. desember 2023 #964 Del Skrevet 5. desember 2023 Hun har tidligere fortalt at de begynte å prøve i september 22. Prøvde noen ganger, før de ga seg. Bestemte seg for å begynne prøvingen igjen fra januar - og ble gravid på første forsøk. Endte dessverre i en exu, hvorpå hun måtte fjerne den ene egglederen i mars/april eller noe. Begynte å prøve igjen i mai. Hadde noen sykluser i sommer hvor de ikke traff på eggløsning, pga. hun var på ferie o.l. De har dermed ikke vært aktive prøvete i over et år nei, det er å pynte på sannheten. Forstår godt at hun har et høyt barneønske og at hun ønsker det skal klaffe med en gang. Selv om det er utrolig vondt å miste, så er det faktisk positivt at hun har blitt gravid en gang tidligere. Det er mange prøvere som går åresvis uten å få en eneste positiv test. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outchh Skrevet 5. desember 2023 #965 Del Skrevet 5. desember 2023 Er det bare jeg som syns det er mye hinting om at hun er faktisk gravid nå? La ut bilde med test men tekst over resultat osv? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pikeliten Skrevet 5. desember 2023 #966 Del Skrevet 5. desember 2023 16 minutter siden, Outchh said: Er det bare jeg som syns det er mye hinting om at hun er faktisk gravid nå? La ut bilde med test men tekst over resultat osv? Antar at hun har ville seertall på snap nå mtp prøvingen, så vil nok utnytte situasjonen best mulig uansett gravid eller ikke. 7 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 6. desember 2023 #967 Del Skrevet 6. desember 2023 (endret) Nussepus skrev (5 timer siden): De har jo ikke prøvd et år engang. Legg til at de mistet i år.. Vis litt respekt! Endret 6. desember 2023 av Ugresset Leif 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 6. desember 2023 #968 Del Skrevet 6. desember 2023 Blåttvann skrev (9 timer siden): September 2022 er over et år siden jo. Hun har jo vært borte minst 3-4 ganger mens hun har hatt eggløsning da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 6. desember 2023 #969 Del Skrevet 6. desember 2023 (endret) Orly skrev (13 timer siden): Nei det gjør hun ikke. Ærlig talt! Du har åpenbart ikke vært prøver over lang tid , oser uvitenhet av det du skriver. La oss kalle en spade for en spade. Hun bruker det som clickbait. det er bevist med gårsdagens snap hvor feks det er sladdet over vinduet på gr.testen… så vær så snill. Bare slutt. Endret 6. desember 2023 av Sprite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 6. desember 2023 #970 Del Skrevet 6. desember 2023 (endret) Outchh skrev (10 timer siden): Er det bare jeg som syns det er mye hinting om at hun er faktisk gravid nå? La ut bilde med test men tekst over resultat osv? Som skrevet over. Clickbait. eller bate? Jaja. Whatever Endret 6. desember 2023 av Sprite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøflusen Skrevet 6. desember 2023 #971 Del Skrevet 6. desember 2023 Skal vi se om jeg får formulert spørsmålet mitt rett. Når man er prøvere, blir gravid og mister, begynner man da på scratch igjen? Mtp ivf? Kan man si man har prøvd i et år, og har da rett på hjelp, selv om man har mistet en gang? Eller nullstilles prøvetiden fra datoen man mister, og man må regne ett år fra da før man har rett på hjelp? 🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 6. desember 2023 #972 Del Skrevet 6. desember 2023 Sprite skrev (56 minutter siden): La oss kalle en spade for en spade. Hun bruker det som clickbait. det er bevist med gårsdagens snap hvor feks det er sladdet over vinduet på gr.testen… så vær så snill. Bare slutt. Du mener den samme testen som hun tidligere delte bilde av både i vanlig bilde og med sånn filter som man lettere ser skyggestreker med? Ja jøss, for et lureri🫠🫠 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 6. desember 2023 #973 Del Skrevet 6. desember 2023 Sprite skrev (57 minutter siden): La oss kalle en spade for en spade. Hun bruker det som clickbait. det er bevist med gårsdagens snap hvor feks det er sladdet over vinduet på gr.testen… så vær så snill. Bare slutt. Tja. De som så snappene i går tidlig fikk godt med seg at de var negative, men hun skulle legge de ut fordi folk ville det. Stina skriver alltid tekst på siste snap på samme måte som en overskrift til et blogginnlegg. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 6. desember 2023 #974 Del Skrevet 6. desember 2023 Blåttvann skrev (11 timer siden): September 2022 er over et år siden jo. Slike opplysninger synes jeg egentlig er litt rart at folk vet om en person. Er influensere virkelig så gale etter penger at de selger seg selv totalt? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 6. desember 2023 #975 Del Skrevet 6. desember 2023 Birdo skrev (7 minutter siden): Du mener den samme testen som hun tidligere delte bilde av både i vanlig bilde og med sånn filter som man lettere ser skyggestreker med? Ja jøss, for et lureri🫠🫠 Clickbait non the less Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 6. desember 2023 #976 Del Skrevet 6. desember 2023 Bibbi_ skrev (4 minutter siden): Slike opplysninger synes jeg egentlig er litt rart at folk vet om en person. Er influensere virkelig så gale etter penger at de selger seg selv totalt? Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 6. desember 2023 #977 Del Skrevet 6. desember 2023 *blueberry* skrev (6 minutter siden): Tja. De som så snappene i går tidlig fikk godt med seg at de var negative, men hun skulle legge de ut fordi folk ville det. Stina skriver alltid tekst på siste snap på samme måte som en overskrift til et blogginnlegg. Det kommer opp på discover sånn at de som ikke følger henne ser det og dermed gir henne klikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 6. desember 2023 #978 Del Skrevet 6. desember 2023 16 hours ago, BittenTei said: Årsaken til at mange ikke blir gravide, er fordi de stresser så jævlig med det!! Blir så mye oppstyr, altfor mye! Skjønner at man blir «desperat» til slutt, men det er nettopp dette som setter i gang en blokkering i kroppen, og som kanskje hindrer at man blir gravid naturlig. Blir litt som å ta en vaksine, der antistoffer dannes. Gi f en stund, ha sex for nytelsens skyld, og la naturen gå sin gang. Ønsker samtidig alle som prøver masse lykke til ❤️ Altså unnskyld meg men jeg blir så sur over at folk skriver sånn her sprøyt på nettet. Håper alle som leser forstår at dette ikke er sant. Det er bare en myte. Og den er utrolig kvinnefientlig. Blir man ikke gravid, ja da er det din egen skyld, fordi du er en hysterisk kvinne som stresser! Det er 100% ikke sånn det funker! Synes du skal slutte å skrive sånt på nett som kanskje noen som prøver leser og så tenker at det kan være deres egen feil at de ikke har blitt gravide. Forøvrig så er man ikke nødvendigvis stresset bare fordi om man er opptatt av noe og prater om noe! 8 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kinder Skrevet 6. desember 2023 #979 Del Skrevet 6. desember 2023 Orly skrev (14 timer siden): Jo, eksperter sier dette ikkr stemmer og jeg synes ikke det er greit det skrives som en sannhet når det ikke stemmer Enig. Det er kjipt å på en måte gi de som prøver skylda for at de ikke blir gravid. Mange av dem har allerede vanskelige tanker rundt egen kropp som ikke blir gravid, om de ikke skal få for seg at det er deres skyld at de ikke blir gravid pga stress i tillegg. Da skaper man plutselig et dobbeltstress; stress for å ikke bli gravid og et stress fordi man stresser over å ikke bli gravid. Syns heller ikke disse kalenderne deres vitner om stort forbruk. Det er jo stort sett forbruksvarer de på ett eller annet tidspunkt ville ha kjøpt seg uansett. Så bare koselig å samle det i en kalender for å glede hverandre i adventstiden. Jeg har nettopp begynt å følge både Stina og typen, etter at de begge ofte dukket opp på «utforsk» på snap. Jeg følger omtrent ingen influensere, fordi jeg syns innholdet er så overflatisk. Men disse to syns jeg virker som to nydelige mennesker som jeg blir glad av å følge. Syns de to virker som et helt nydelig par❤️ 1 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 6. desember 2023 #980 Del Skrevet 6. desember 2023 Sprite skrev (1 time siden): Som skrevet over. Clickbait. eller bate? Jaja. Whatever Nei , absolutt ikke lureri. Hun har jo vist bildene av de 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå