Sannhetsøkende Skrevet 28. november 2023 #901 Del Skrevet 28. november 2023 Orly skrev (12 minutter siden): Vel nå skal vel ikke hun pynte etter din smak da, tåpelig kommentar fra deg Vel, når det kommer på nyhetene så må man vel få ha en mening. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 28. november 2023 #902 Del Skrevet 28. november 2023 Sannhetsøkende skrev (1 minutt siden): Vel, når det kommer på nyhetene så må man vel få ha en mening. Hvorfor må man kalle andres stil Harry??aldri skjønt det der, om du ikke liker den så holder det vel å si ikke min smak. Litt folkeskikk kan man ha. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet 28. november 2023 #903 Del Skrevet 28. november 2023 Orly skrev (4 minutter siden): Hvorfor må man kalle andres stil Harry??aldri skjønt det der, om du ikke liker den så holder det vel å si ikke min smak. Litt folkeskikk kan man ha. Jeg har ikke kalt hennes stil harry. Men jeg syns stua ligner mer på en tivoli. Det mener jeg om alle som overdriver. Du kommenterer vel selv det du ser på nyhetene, eller andre steder? 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 29. november 2023 #904 Del Skrevet 29. november 2023 Orly skrev (4 timer siden): Hvorfor må man kalle andres stil Harry??aldri skjønt det der, om du ikke liker den så holder det vel å si ikke min smak. Litt folkeskikk kan man ha. Du er klar over at du befinner deg på kvinneguiden? Forum for diskusjon om «kjendiser»? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lew Skrevet 29. november 2023 #905 Del Skrevet 29. november 2023 Mye er forandra på 9 år sto det,når jeg googlet hu.Blitt opperert hu også for se lik ut som alle andre.Lurer på når den trenden skal ta av,syntes det er kjedelig når alle skal se like ut.Lepper og bryster🙈 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 29. november 2023 #906 Del Skrevet 29. november 2023 Sprite skrev (3 timer siden): Du er klar over at du befinner deg på kvinneguiden? Forum for diskusjon om «kjendiser»? Å da må man omtale andre sin smak som Harry,stygg , tivoli osv? Jøss det var nytt for meg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 29. november 2023 #907 Del Skrevet 29. november 2023 (endret) Sannhetsøkende skrev (8 timer siden): Jeg har ikke kalt hennes stil harry. Men jeg syns stua ligner mer på en tivoli. Det mener jeg om alle som overdriver. Du kommenterer vel selv det du ser på nyhetene, eller andre steder? Hvorfor skal jeg kommentere at noe ser ut som tivoli eller er harry etter å ha sett noe på nyhetene?Er det vanlig for deg å gjøre det ? Endret 29. november 2023 av Orly 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 29. november 2023 #908 Del Skrevet 29. november 2023 Orly skrev (26 minutter siden): Å da må man omtale andre sin smak som Harry,stygg , tivoli osv? Jøss det var nytt for meg Tror ikke dette er stedet for deg da isåfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 29. november 2023 #909 Del Skrevet 29. november 2023 Sprite skrev (2 timer siden): Tror ikke dette er stedet for deg da isåfall 🤦🏻♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 29. november 2023 #910 Del Skrevet 29. november 2023 Sprite skrev (11 timer siden): Du er klar over at du befinner deg på kvinneguiden? Forum for diskusjon om «kjendiser»? Selv om det er et diskusjonsforum om kjendiser er ikke det ensbetydende med å ytre seg på nedlatende og stygt om kjendisene. Nå har jeg ikke sagt at du har gjort det men jeg har lest diskusjoner som er så nedlatende og stygge som handler om utseendet på personen og som handler om kjendisen som person. Selv om de har offentlige profiler skal de ikke tåle alt de heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 29. november 2023 #911 Del Skrevet 29. november 2023 Heartgirl skrev (2 timer siden): Selv om det er et diskusjonsforum om kjendiser er ikke det ensbetydende med å ytre seg på nedlatende og stygt om kjendisene. Nå har jeg ikke sagt at du har gjort det men jeg har lest diskusjoner som er så nedlatende og stygge som handler om utseendet på personen og som handler om kjendisen som person. Selv om de har offentlige profiler skal de ikke tåle alt de heller. Nei men å si at ens personlige mening er at stuen er Harry når personen bretter ut på nyhetene er HELT innafor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 29. november 2023 #912 Del Skrevet 29. november 2023 Sannhetsøkende skrev (22 timer siden): For mye for min smak også. Det skal ryddes vekk og. Liker julepynt, men stua hennes ser nesten ut som en tivoli. Ja, hvor mange juletrær kunne man se? 3 stk stappa inn i stuen? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 29. november 2023 #913 Del Skrevet 29. november 2023 Orly skrev (21 timer siden): Vel nå skal vel ikke hun pynte etter din smak da, tåpelig kommentar fra deg Ok, takk det samme 😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 29. november 2023 #914 Del Skrevet 29. november 2023 (endret) Orly skrev (22 timer siden): Hvorfor må man kalle andres stil Harry??aldri skjønt det der, om du ikke liker den så holder det vel å si ikke min smak. Litt folkeskikk kan man ha. Jeg fant ikke noe bedre ord. Som ei annen her brukte ordet tivoli. Ja det så faktisk ut som et tivoli. Å jeg synes det er harry åbha tivoli i stua... Men det virker som hun drar mest mulig julepynt inn (mulig ute å) for å vise alt hun har råd til fordi hun står å viser de falske leppene og puppene på snap. Endret 29. november 2023 av Bibbi_ 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 29. november 2023 #915 Del Skrevet 29. november 2023 Bibbi_ skrev (38 minutter siden): Jeg fant ikke noe bedre ord. Som ei Anne her brukte ordet tivoli. Ja det så faktisk ut som et tivoli. Å jeg synes det er harry åbha tivoli i stua... Men det virker som hun drar mest mulig julepynt inn (mulig ute å) for å vise alt hun har råd til fordi hun står å viser de falske leppene og puppene på snap. Hvorfor? Jeg bare spør? For det første så flasher hun ikke dyre juleting, hun handler mye på Rusta bla.a. Handler kanskje mye, men det er faktisk opp til hver enkelt. Om ikke du vil se falske lepper og pupper på snap, hvorfor gå inn og se? Noen kommentarer kan man virkelig bare holde seg for god til, for det er det som er HARRY! Heller ei blid jente på snap enn sure oppgulp fra anonyme på KG. 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 29. november 2023 #916 Del Skrevet 29. november 2023 Sharp75! skrev (27 minutter siden): Hvorfor? Jeg bare spør? For det første så flasher hun ikke dyre juleting, hun handler mye på Rusta bla.a. Handler kanskje mye, men det er faktisk opp til hver enkelt. Om ikke du vil se falske lepper og pupper på snap, hvorfor gå inn og se? Noen kommentarer kan man virkelig bare holde seg for god til, for det er det som er HARRY! Heller ei blid jente på snap enn sure oppgulp fra anonyme på KG. Jeg går ikke inn på snappene hennes å ser - aldri. Men "all in julestuen" hennes var på tv. Nyhetene ser jeg ofte på skjønner du. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 29. november 2023 #917 Del Skrevet 29. november 2023 (endret) Bibbi_ skrev (1 time siden): Jeg fant ikke noe bedre ord. Som ei annen her brukte ordet tivoli. Ja det så faktisk ut som et tivoli. Å jeg synes det er harry åbha tivoli i stua... Men det virker som hun drar mest mulig julepynt inn (mulig ute å) for å vise alt hun har råd til fordi hun står å viser de falske leppene og puppene på snap. Bibbi_ skrev (40 minutter siden): Jeg går ikke inn på snappene hennes å ser - aldri. Men "all in julestuen" hennes var på tv. Nyhetene ser jeg ofte på skjønner du. Bare siterer deg på det du skriver jeg, falske leppene og puppene på snap. Ikke et ord har du skrevet i det innlegget om nyhetene. Da må du nesten skrive det og ikke snap skjønner du. Jeg siterer kun det DU skriver. Endret 29. november 2023 av Sharp75! Skrivefeil 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet 29. november 2023 #918 Del Skrevet 29. november 2023 Bibbi_ skrev (2 timer siden): Ja, hvor mange juletrær kunne man se? 3 stk stappa inn i stuen? Ja, minst. Jeg også syns det er drøyt. Er bare min mening, men noen her blir krenket av det. Har sett flere hus jeg syns er for mye. Så Stina er ikke helt unik her. Men ja, kan virke som hun liker å flashe med velstanden deres. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kathyzz Skrevet 29. november 2023 #919 Del Skrevet 29. november 2023 solsolsol skrev (På 28.11.2023 den 8.44): Geografikunnskap og iq har vel ikke noen sammenheng. Kan jo være tull da, her i Finnmark kan vi si at vi skal til Sør-Norge om vi skal til Harstad 🤪 Jeg skal nordover når jeg skal til Lillehammer fra gamle Hedmark 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 29. november 2023 #920 Del Skrevet 29. november 2023 Sharp75! skrev (1 time siden): Bare siterer deg på det du skriver jeg, falske leppene og puppene på snap. Ikke et ord har du skrevet i det innlegget om nyhetene. Da må du nesten skrive det og ikke snap skjønner du. Jeg siterer kun det DU skriver. Jeg vet at jenta er på snap, jeg er jo ikke fjern. At jeg skriver at hun viser de falske leppene og puppene sine på snap betyr ikke at jeg følger henne. I blant dukker henne opp på utforsk, og da er det stort sett pupper og lepper jeg ser. Fremdeles betyr ikke det at jeg klikker inn på henne. Sånn, da fikk jeg forklart litt for deg hvordan snap fungerer. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå