Gå til innhold

Kan man sende melding til tvillingsøsteren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg møtte nylig en utrolig pen dame  med kjæreste og som har en tvillingsøster.  Jeg har ikke møtt tvillingsøsteren, kun sett facebookprofilen hennes.  Det står "singel" på tvillingsøsteren. Det jeg lurer på er om jeg kan sende henne en melding. Og hva bør jeg egentlig skrive i meldingen?  

Jeg er for øvrig facebookvenn med dama jeg møtte og det var ved å se på profilbildet hennes at jeg så hun hadde en tvillingsøster. 

Jeg har åpenbart veldig lyst til å date tvillingsøsteren. Begge tvillingene ligner veldig på hverandre og er unormalt pene.  Blant de peneste jeg har møtt. 

Anonymkode: b96c6...141

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om dette er sant så hadde jeg kontaktet hun du er venn med på facebook, og sagt at du er interessert i tvillingsøsteren. Blir bare kleint om du kontakter tvillingsøsteren når du faktisk ikke kjenner henne. Da er det bedre å kontakte søsteren først (hun du er venn med)

Anonymkode: 8c535...004

• Liker 6
Skrevet

Generelt så er det liten suksessrate på å sende fremmede kvinner meldinger på facebook. Stort sett anses man som creep og upassende. Kanskje spesielt siden du kjenner noen hun kjenner, i dette tilfellet søsteren, og hun vil nevne dette for henne hvorpå søsteren svarer at hun heller nesten ikke kjenner deg, og du fremstås som enda mer creep , og ikke minst desperat som prøver seg på søsteren bare fordi hun andre har dame.

Anonymkode: 20f11...c18

• Liker 13
Skrevet

Følg hjertet ditt ts. Ikke hør på alle som har "regler" for alt...

Liker selv folk som tenker utenfor boksen og som tør å ta initativ:)

Anonymkode: 85b29...428

• Liker 1
Skrevet
9 minutes ago, AnonymBruker said:

Om dette er sant så hadde jeg kontaktet hun du er venn med på facebook, og sagt at du er interessert i tvillingsøsteren. Blir bare kleint om du kontakter tvillingsøsteren når du faktisk ikke kjenner henne. Da er det bedre å kontakte søsteren først (hun du er venn med)

Anonymkode: 8c535...004

Hvordan sier jeg det til hun jeg har på facebook?

7 minutes ago, AnonymBruker said:

Generelt så er det liten suksessrate på å sende fremmede kvinner meldinger på facebook. Stort sett anses man som creep og upassende. Kanskje spesielt siden du kjenner noen hun kjenner, i dette tilfellet søsteren, og hun vil nevne dette for henne hvorpå søsteren svarer at hun heller nesten ikke kjenner deg, og du fremstås som enda mer creep , og ikke minst desperat som prøver seg på søsteren bare fordi hun andre har dame.

Jeg skjønner jo at oddsen er i mot meg. Men den som intet våger intet vinner som de sier. Har ikke så mye å tape. Samtidig ønsker jeg å utnytte sjansen best mulig. Jeg får jo bare ett forsøk. Så greit å få litt hjelp av KG. 

1 minute ago, AnonymBruker said:

Takk, det var hyggelig sagt og greit med litt motivasjon. 

TS

Skrevet
10 minutes ago, AnonymBruker said:

Edit: Utenfor boksen var god sagt. Ja, jeg er en som tenker litt utenfor boksen. Og helt enig i deg at man ikke kun kan tenke "regler".   Dumt å ikke prøve seg på en jente jeg virkelig liker utseende på bare fordi omstendighetene er litt spesielle. 

TS

Skrevet
8 minutes ago, AnonymBruker said:

Jeg skjønner jo at oddsen er i mot meg. Men den som intet våger intet vinner som de sier. Har ikke så mye å tape. Samtidig ønsker jeg å utnytte sjansen best mulig. Jeg får jo bare ett forsøk. Så greit å få litt hjelp av KG. 

TS

Det er sant, den som intet våger intet vinner, men det er meget usmakelig å fatte så sterk interesse for noen bare fordi du syntes søsteren er deilig, og ser at de ligner. Du vet jo ingenting om hun er singel, eller om personligheten hennes klikker med din og jeg syntes menn som kontakter en kvinne kun basert på utsende er helt uaktuelle. Personlig ignorerer jeg sånne meldinger og i noen tilfeller blokkerer vedkommende

• Liker 4
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Edit: Utenfor boksen var god sagt. Ja, jeg er en som tenker litt utenfor boksen. Og helt enig i deg at man ikke kun kan tenke "regler".   Dumt å ikke prøve seg på en jente jeg virkelig liker utseende på bare fordi omstendighetene er litt spesielle. 

TS

Ja, følg hjertet ditt:) Mange som kommer med råd, drar med egne dårlige erfaringer på kjøpet...Bra at du tenker utenfor boksen! Skulle vært mange fler som gjorde det.

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er sant, den som intet våger intet vinner, men det er meget usmakelig å fatte så sterk interesse for noen bare fordi du syntes søsteren er deilig, og ser at de ligner. Du vet jo ingenting om hun er singel, eller om personligheten hennes klikker med din og jeg syntes menn som kontakter en kvinne kun basert på utsende er helt uaktuelle. Personlig ignorerer jeg sånne meldinger og i noen tilfeller blokkerer vedkommende

Hvor har ts skrevet at han syntes hun er deilig? Han skrev veldig pen, ikke det ordet som du skriver og som får han til å virke slibrig. Jeg hadde syntes det var kulere om en mann tok direkte kontakt med meg, enn via min søster ( selv om hun kjente han ), bare for å ta et eksempel, og at du tydeligvis har endel dårlige erfaringer som gjør at du tenker slik som du gjør. Hun  vil jo se etter et evt møte om han bare er interessert i utseende eller noe mer, men å ta initiativ, er uansett bra synes jeg.

• Liker 2
Skrevet
14 minutes ago, AnonymBruker said:

Jeg tenker sånn at det må være legitimt å bli interessert i noen pga utseende. Klart, det er ikke sikkert vi passer sammen personlighetsmessig, men det finner man jo ikke ut før man prøver. 

Jeg også synes det er spesielt å gå til tvillingsøsteren. Det er jo derfor jeg lagde tråden for å få hjelp til å få formulert dette på en best mulig måte.  Jeg synes jo hun jeg ønsker å kontakte er utrolig pen. Problemet er jo bare omstendighetene rundt. Det er jo egentlig ikke så relevant i det store og det hele. Jeg har kun vekslet noen ord med hun jeg har på facebook. Det burde jo ikke gjøre meg uaktuell for tvillingssøsteren. 

3 minutes ago, AnonymBruker said:

Ja, følg hjertet ditt:) Mange som kommer med råd, drar med egne dårlige erfaringer på kjøpet...Bra at du tenker utenfor boksen! Skulle vært mange fler som gjorde det.

Enig med deg,  Mange som går glipp av mye ved å ikke se det større bildet.

3 minutes ago, AnonymBruker said:

Hvor har ts skrevet at han syntes hun er deilig? Han skrev veldig pen, ikke det ordet som du skriver og som får han til å virke slibrig. Jeg hadde syntes det var kulere om en mann tok direkte kontakt med meg, enn via min søster ( selv om hun kjente han ), bare for å ta et eksempel, og at du tydeligvis har endel dårlige erfaringer som gjør at du tenker slik som du gjør. Hun  vil jo se etter et evt møte om han bare er interessert i utseende eller noe mer, men å ta initiativ, er uansett bra synes jeg.

Takk! Ja, kanskje bedre å ta kontakt med hun jeg ønsker å date direkte? Hvordan synes du jeg bør formulere meg? 

TS

Skrevet
19 hours ago, AnonymBruker said:

Fulgte rådet ditt. La henne til på facebook og sendte henne en melding. Ble avvist, hun sa hun var lesbisk. Da har jeg hvert fall prøvd. :)

Takk for motivasjonen! Greiere å bli avvist enn å gå lure på om det hadde vært en mulighet. 

TS

• Liker 2
Skrevet
21 hours ago, AnonymBruker said:

TS

"Utenfor boksen?"😂, vel surprise!: er veldig vanlig å få meldinger fra menn man ikke har møtt/knapt har møtt.

Sier ikke at du ikke bør gjøre det , men nå vet du ihvertfall ståa.   

• Liker 1
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS

Tja, verdigheten din er ikke barbare etter min mening. Å gå etter tvillingssøsteren når den du i utgangspunktet synes var interessant er opptatt er creepy og patetisk. Å skrive en Facebookmelding til noen man ikke har møtt eller kjenner er også creepy. Kombinasjonen av de to tingene er noe sosialt kompetente mennesker ikke gjør. 

Anonymkode: aeeb1...ead

• Liker 3
Skrevet
3 minutes ago, Lollybby said:

"Utenfor boksen?"😂, vel surprise!: er veldig vanlig å få meldinger fra menn man ikke har møtt/knapt har møtt.

Sier ikke at du ikke bør gjøre det , men nå vet du ihvertfall ståa.   

Takk for svar, jeg har allerede sendt henne melding og blitt avvist. Skrev det i innlegget over ditt. 

Var for øvrig ikke det å sende melding til en ukjent dame jeg mente var utenfor boksen. Men å ta kontakt med tvillingsøsteren til en jeg likte utseende på. :)

6 minutes ago, AnonymBruker said:

Tja, verdigheten din er ikke barbare etter min mening. Å gå etter tvillingssøsteren når den du i utgangspunktet synes var interessant er opptatt er creepy og patetisk. Å skrive en Facebookmelding til noen man ikke har møtt eller kjenner er også creepy. Kombinasjonen av de to tingene er noe sosialt kompetente mennesker ikke gjør. 

Anonymkode: aeeb1...ead

Verdigheten min tåler  at noen jeg aldri har møtt eller kommer til å møte tenker at jeg er lite sosialt kompetent.  Jeg tar meg ikke så høytidelig at det er noe problem. 

TS

• Liker 2
Skrevet

Hva skrev du i meldingen TS? 

Anonymkode: 5cf4f...0ae

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fulgte rådet ditt. La henne til på facebook og sendte henne en melding. Ble avvist, hun sa hun var lesbisk. Da har jeg hvert fall prøvd. :)

Ikke gi opp så lett. Svar at du er homo, men vurderer å konvertere på grunn av henne.

Skrevet

Jeg vil bare gi litt kudos til TS her, bra holdninger og liker at du prøver. Ikke ta til deg det noen av de bitre kvinnene her inne har sagt, slik som at det er sykt desperat å prøve seg på søsteren når hun du likte var opptatt, for det er jo selvsagt bare bullshit og bitterhet som snakker. Synd at du fikk avslag, men du prøvde i det minste :)

Anonymkode: e03cb...507

• Liker 1
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Hva skrev du i meldingen TS? 

Jeg skrev noe sånt som: "Hei, vet dett kanskje kan oppleves som litt rart, men kjenner søsteren din og så bilde av dere to sammen.  Jeg syntes du var utrolig pen og jeg følte derfor det var dumt om jeg ikke tok sjansen og sendte deg en melding og spurte om du er singel. " 

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg vil bare gi litt kudos til TS her, bra holdninger og liker at du prøver. Ikke ta til deg det noen av de bitre kvinnene her inne har sagt, slik som at det er sykt desperat å prøve seg på søsteren når hun du likte var opptatt, for det er jo selvsagt bare bullshit og bitterhet som snakker. Synd at du fikk avslag, men du prøvde i det minste :)

Anonymkode: e03cb...507

Tusen takk!

TS

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skrev noe sånt som: "Hei, vet dett kanskje kan oppleves som litt rart, men kjenner søsteren din og så bilde av dere to sammen.  Jeg syntes du var utrolig pen og jeg følte derfor det var dumt om jeg ikke tok sjansen og sendte deg en melding og spurte om du er singel. " 

Tusen takk!

TS

Du var tøff som sendte melding til henne, men jeg ville nok skrevet noe annet. Hvis jeg hadde vært denne tvillingsøsteren hadde jeg følt at det var kun utseendet du gikk etter, og siden min søster (hun du kjenner fra før) hadde kjæreste så prøvde du deg på henne som så helt lik ut liksom.

Men du skal ha for å prøve :)

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du var tøff som sendte melding til henne, men jeg ville nok skrevet noe annet. Hvis jeg hadde vært denne tvillingsøsteren hadde jeg følt at det var kun utseendet du gikk etter, og siden min søster (hun du kjenner fra før) hadde kjæreste så prøvde du deg på henne som så helt lik ut liksom.

Men du skal ha for å prøve :)

Det var jo det som var grunnen til TS... Les HI. Han ville kun kontakte henne fordi søsteren hadde kjæreste og han synes de var pene. Forferdelig dårlig utgangspunkt, og jeg hadde nok også løyet og sagt jeg var lesbisk om jeg hadde fått en sånn melding. 

Anonymkode: 1e629...187

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...