AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #1 Skrevet 27. august 2017 Skulle sette opp håret mitt til bryllupet og visste ikke hvordan jeg ville ha det. Frisøren foreslo derfor noe fra en katalog og tok overhodet ikke ansiktsformen min med i betraktningen (og hva vet vel jeg, jeg er ikke frisør). Da hun var ferdig med oppsatsen lignet den rett og slett en diger klatt oppå toppen av hodet mitt... Ja, en svær kubæsj... Så jeg måtte jo si at jeg ikke syntes at det passet på meg. Hun ble sur! Satte opp en ny oppsats og den ble fin, men hun var cranky helt til jeg betalte og gikk. Hvordan skal man forholde seg til slike situasjoner? Anonymkode: e2611...063
AnonymBruker Skrevet 28. august 2017 #2 Skrevet 28. august 2017 Gå videre med livet.. Anonymkode: 2ef82...1a8 3
AnonymBruker Skrevet 28. august 2017 #3 Skrevet 28. august 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gå videre med livet.. Anonymkode: 2ef82...1a8 Det høres kanskje hardt ut, men jeg er enig med denne. Ikke bry deg om sånt, TS. Ikke la det ødelegge dagen din! Anonymkode: 27888...6ed
AnonymBruker Skrevet 28. august 2017 #5 Skrevet 28. august 2017 Som ab over sier, gå videre med livet. Man må ikke la seg påvirke av alle rundt seg hele tiden Anonymkode: bc67e...1f8
AnonymBruker Skrevet 28. august 2017 #6 Skrevet 28. august 2017 Det er over. Men når du ikke gidder å bestemme deg til timen og hun må hjelpe deg så langt tror jeg de fleste hadde blitt sure. Da er du en erfaring rikere om du skal gifte deg igjen på et senere tidspunkt. Anonymkode: 8ff11...f79 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2017 #7 Skrevet 28. august 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er over. Men når du ikke gidder å bestemme deg til timen og hun må hjelpe deg så langt tror jeg de fleste hadde blitt sure. Da er du en erfaring rikere om du skal gifte deg igjen på et senere tidspunkt. Anonymkode: 8ff11...f79 Man kan aldri vite hvordan man liker å ha håret før man har forsøkt det. Synes det er innafor å be frisøren om hjelp til det. Sist gang jeg var hos frisøren, tok jeg med bilde, og sa: "Klipp meg sånn", men hun nektet. Mente jeg hadde for tykt hår. Så de gjør ikke alltid det man vil Anonymkode: 27888...6ed 3
AnonymBruker Skrevet 28. august 2017 #8 Skrevet 28. august 2017 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man kan aldri vite hvordan man liker å ha håret før man har forsøkt det. Synes det er innafor å be frisøren om hjelp til det. Sist gang jeg var hos frisøren, tok jeg med bilde, og sa: "Klipp meg sånn", men hun nektet. Mente jeg hadde for tykt hår. Så de gjør ikke alltid det man vil Anonymkode: 27888...6ed Nei det er sant, men TS fremstiller det som at hun selv ikke hadde en fjerneste idé. Frisøren viste jo bilde før hun begynte. Frisører er jo gode på å se an hudtone og fasong før de hjelper med å velge. Anonymkode: 8ff11...f79
AnonymBruker Skrevet 28. august 2017 #9 Skrevet 28. august 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei det er sant, men TS fremstiller det som at hun selv ikke hadde en fjerneste idé. Frisøren viste jo bilde før hun begynte. Frisører er jo gode på å se an hudtone og fasong før de hjelper med å velge. Anonymkode: 8ff11...f79 Hadde denne frisøren vært god på å se an ansiktformen min så hadde det ikke sett ut som jeg hadde en på hodet... Anonymkode: e2611...063 2
Maleficenta Skrevet 28. august 2017 #10 Skrevet 28. august 2017 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Skulle sette opp håret mitt til bryllupet og visste ikke hvordan jeg ville ha det. Frisøren foreslo derfor noe fra en katalog og tok overhodet ikke ansiktsformen min med i betraktningen (og hva vet vel jeg, jeg er ikke frisør). Da hun var ferdig med oppsatsen lignet den rett og slett en diger klatt oppå toppen av hodet mitt... Ja, en svær kubæsj... Så jeg måtte jo si at jeg ikke syntes at det passet på meg. Hun ble sur! Satte opp en ny oppsats og den ble fin, men hun var cranky helt til jeg betalte og gikk. Hvordan skal man forholde seg til slike situasjoner? Anonymkode: e2611...063 Hmm uprofft å bli sur men godt hun gjorde det om igjen så det ble fint da. 2
Maleficenta Skrevet 28. august 2017 #11 Skrevet 28. august 2017 (endret) 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er over. Men når du ikke gidder å bestemme deg til timen og hun må hjelpe deg så langt tror jeg de fleste hadde blitt sure. Da er du en erfaring rikere om du skal gifte deg igjen på et senere tidspunkt. Anonymkode: 8ff11...f79 Er ikke greit å bli sur nei. En frisør jobber i et serviceyrke. Hennes jobb er å gjøre kunder fornøyd Endret 28. august 2017 av Maleficenta 2
Vera Vinge Skrevet 29. august 2017 #12 Skrevet 29. august 2017 Jeg holdt på å si at det er derfor man har prøvetime, men så kom jeg på at jeg hadde prøvetime og hadde lignende opplevelse som ts. Jeg hadde med et bilde av hvordan jeg ville da det, hvorpå frisøren lagde en helt annen oppsats. Da jeg sa at det ikke var slik jeg ønsket, husker jeg også at hun ble sur, men hun aksepterte å gjøre endringer slik at jeg ble fornøyd. På selve bryllupsdagen viste jeg igjen bildet og minnet om hvordan jeg ville ha det. Men jammen skjønte jeg ikke før etter lenge at hun ordnet det slik hun selv ville igjen. Og siden det var bryllupsdagen og jeg stresset med talen jeg skulle holde, hadde jeg det ikke i meg å klage enda en gang. Og jeg skal bare innrømme at jeg irriterer meg over det nesten hver gang jeg ser på bildene fra bryllupet, selv om det irriterer mindre nå enn tidligere. Det er jo ikke annet å gjøre enn å la det gå. Men om jeg skulle giftet meg igjen, hadde jeg valgt en frisør jeg hadde gått til før, om mulig, så man vet om vedkommende har en noenlunde normal personlighet. Jeg valgte en frisør nært kirken, men det hadde jo ikke vært noe stort problem å ordne det hos min vanlige frisør en halvtime unna. 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2017 #13 Skrevet 29. august 2017 4 timer siden, Vera Vinge skrev: Jeg holdt på å si at det er derfor man har prøvetime, men så kom jeg på at jeg hadde prøvetime og hadde lignende opplevelse som ts. Jeg hadde med et bilde av hvordan jeg ville da det, hvorpå frisøren lagde en helt annen oppsats. Da jeg sa at det ikke var slik jeg ønsket, husker jeg også at hun ble sur, men hun aksepterte å gjøre endringer slik at jeg ble fornøyd. På selve bryllupsdagen viste jeg igjen bildet og minnet om hvordan jeg ville ha det. Men jammen skjønte jeg ikke før etter lenge at hun ordnet det slik hun selv ville igjen. Og siden det var bryllupsdagen og jeg stresset med talen jeg skulle holde, hadde jeg det ikke i meg å klage enda en gang. Og jeg skal bare innrømme at jeg irriterer meg over det nesten hver gang jeg ser på bildene fra bryllupet, selv om det irriterer mindre nå enn tidligere. Det er jo ikke annet å gjøre enn å la det gå. Men om jeg skulle giftet meg igjen, hadde jeg valgt en frisør jeg hadde gått til før, om mulig, så man vet om vedkommende har en noenlunde normal personlighet. Jeg valgte en frisør nært kirken, men det hadde jo ikke vært noe stort problem å ordne det hos min vanlige frisør en halvtime unna. Uff, så irriterende. Noen mennesker er bare uprofesjonelle og burde hatt en helt annen jobb. - TS Anonymkode: e2611...063 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå