AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #1 Skrevet 27. august 2017 Jeg har vært på KG siden 2011 og har fortsatt brukeren min her. Syntes det var artig å lese de gamle innleggene mine. Hva jeg mente, hvordan jeg formulerte meg, hva slags problemer jeg tok opp, osv. Jeg skrev med mange flere smilefjes da jeg kom hit. Jeg kunne være nedlatende i diskusjonene, nå prøver jeg å vise litt mer respekt for de jeg diskuterer med. Postet dristige bilder av meg selv. Samtidig som jeg har en profil som er lett å kjenne igjen om noen kjenner meg i virkeligheten. Herre, så lite gjennomtenkt. Hadde blitt pinlig om de på jobben eller studiet jeg gikk på så at jeg satt og postet slike bilder av meg selv. Har heldigvis ikke fått noen tilbakemeldinger på det. Skrev en del om den daværende kjæresten min. Spesielt å se hvor fantastisk jeg beskrev forholdet vårt og hvordan vi var skapt for hverandre. For så å tenke akkurat det samme om mitt nåværende forhold. Setter ting litt i perspektiv. Sosialiserte meg mye på forumet. Hadde mange PM-samtaler med forskjellige brukere. Har ikke kontakt med noen av de lenger og mange av dem har jo også slettet seg. La til en del brukere på facebook. Så aktiv var jeg på den tiden. Noen andre som har sjekket sine gamle innlegg? Anonymkode: d7403...f60
ajarRun Skrevet 27. august 2017 #2 Skrevet 27. august 2017 Jeg leste nå mitt første innlegg, og gud hvor reflektert og hyggelig jeg var. Tror kvinneguiden har gjort meg til en paradi av meg selv...
AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #3 Skrevet 27. august 2017 9 minutter siden, amativeReflection skrev: Jeg leste nå mitt første innlegg, og gud hvor reflektert og hyggelig jeg var. Tror kvinneguiden har gjort meg til en paradi av meg selv... Piraya? Anonymkode: 71e64...3d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå