Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Lilleulv
Skrevet

Min far og jeg har 2 forskjellige teorier om hva som egentlig skjedde på slutten...

Jeg mener: Pleieren Vidar tok Leons plass. Først var det Leon som ble truffet mens Vidar satt på scooteren, og i neste sekund var det Vidar som lå der. Da fikk han endelig sove...

Pappa sin teori: Det vi så først når Leon ble truffet av bilen var i Vidar sitt hode, det han hadde drømt og frykta skulle skje. Og så skjedde skjedde det med han i steden...

Hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å lansere en tredje teori:

Min venninne mente nemlig at han kastet seg fremfor for å redde Leon og for å få fred for alle drømmene sine.

Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro, men jeg heller nok mer mot pappa'en din.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg tror at Vidar hadde drømt om hva som kom til å skje, så når han kjente det igjen fra drømmen tok han Leons plass for å redde Leon. På den måten fikk han kanskje fred, men enda viktigere: reddet Leon ?

Gjest Lilleulv
Skrevet
Jeg tror at Vidar hadde drømt om hva som kom til å skje, så når han kjente det igjen fra drømmen tok han Leons plass for å redde Leon. På den måten fikk han kanskje fred, men enda viktigere: reddet Leon ?

men vi så at det var Leon som lå på panseret først, og vi så at Vidar satt på scooteren... Vi spolte tilbake ørten ganger og så på det i sakte film :)

Gjest Ninakanin
Skrevet

Han tok leons plass, for selv å få fred og for å la leon leve videre nå som han hadde muligheten til å få det bra.

Den hvite fjæren var jo et tydelig hint om at det hele var en engel-affære :)

Gjest Lilleulv
Skrevet
Han tok leons plass, for selv å få fred og for å la leon leve videre nå som han hadde muligheten til å få det bra.

Den hvite fjæren var jo et tydelig hint om at det hele var en engel-affære :)

:Nikke:

Gjest Betty Boop
Skrevet

Og Vidar sa til postbud-jenta at du er ikke den du utgir deg for å være, og så sa hun at det er ikke du heller - så de var vel engler begge to fant vi ut...

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg som var gjesten over. Og ja, Vidar og hu jenta var begge engler:) Det er slik jeg mente at han tok Leons plass, byttet om rollene på et englevis ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...