Gjest Lilleulv Skrevet 14. januar 2005 #1 Skrevet 14. januar 2005 Min far og jeg har 2 forskjellige teorier om hva som egentlig skjedde på slutten... Jeg mener: Pleieren Vidar tok Leons plass. Først var det Leon som ble truffet mens Vidar satt på scooteren, og i neste sekund var det Vidar som lå der. Da fikk han endelig sove... Pappa sin teori: Det vi så først når Leon ble truffet av bilen var i Vidar sitt hode, det han hadde drømt og frykta skulle skje. Og så skjedde skjedde det med han i steden... Hva mener dere?
*M* Skrevet 14. januar 2005 #2 Skrevet 14. januar 2005 For å lansere en tredje teori: Min venninne mente nemlig at han kastet seg fremfor for å redde Leon og for å få fred for alle drømmene sine. Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro, men jeg heller nok mer mot pappa'en din.
Gjest Anonymous Skrevet 14. januar 2005 #3 Skrevet 14. januar 2005 Jeg tror at Vidar hadde drømt om hva som kom til å skje, så når han kjente det igjen fra drømmen tok han Leons plass for å redde Leon. På den måten fikk han kanskje fred, men enda viktigere: reddet Leon ?
Gjest Lilleulv Skrevet 15. januar 2005 #4 Skrevet 15. januar 2005 Jeg tror at Vidar hadde drømt om hva som kom til å skje, så når han kjente det igjen fra drømmen tok han Leons plass for å redde Leon. På den måten fikk han kanskje fred, men enda viktigere: reddet Leon ? men vi så at det var Leon som lå på panseret først, og vi så at Vidar satt på scooteren... Vi spolte tilbake ørten ganger og så på det i sakte film
Gjest Ninakanin Skrevet 15. januar 2005 #5 Skrevet 15. januar 2005 Han tok leons plass, for selv å få fred og for å la leon leve videre nå som han hadde muligheten til å få det bra. Den hvite fjæren var jo et tydelig hint om at det hele var en engel-affære
Gjest Lilleulv Skrevet 15. januar 2005 #6 Skrevet 15. januar 2005 Han tok leons plass, for selv å få fred og for å la leon leve videre nå som han hadde muligheten til å få det bra. Den hvite fjæren var jo et tydelig hint om at det hele var en engel-affære
Gjest Betty Boop Skrevet 15. januar 2005 #7 Skrevet 15. januar 2005 Og Vidar sa til postbud-jenta at du er ikke den du utgir deg for å være, og så sa hun at det er ikke du heller - så de var vel engler begge to fant vi ut...
Gjest Anonymous Skrevet 15. januar 2005 #8 Skrevet 15. januar 2005 Jeg som var gjesten over. Og ja, Vidar og hu jenta var begge engler:) Det er slik jeg mente at han tok Leons plass, byttet om rollene på et englevis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå