AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #1 Skrevet 27. august 2017 Jeg var på en andre date for en tid siden. Han inviterte meg kvelden før til å komme hjem til han etter jobb dagen etter for å gjøre en aktivitet (vil ikke si hva, for ikke å bli gjenkjent) hjemme hos han. Han skrev han også kunne lage mat til oss. Jeg takket ja til det, og avtalte et tidspunkt. Nå ble jeg en del forsinket til daten, pga. trafikkø fra jobb, men dette ga jeg beskjed om til han et par timer før, og det virket som det var greit. Siden jeg ble invitert hjem til han for å gjøre denne aktiviteten, pluss at jeg var invitert kvelden før og skulle dra dit etter jobben, tenkte jeg at det ikke var så nødvendig å ha med meg noe til han. Jeg hadde ikke noen flaske vin fra før som jeg kunne gi, og hadde ikke til til innkjøp etter jobben. Og jeg tenkte ikke det var så farlig. Men etterpå har jeg tenkt, ettersom han virket distansert og lite interessert på daten, om han kan ha blitt skuffet eller fornærmet over at jeg ikke tok med meg noe. Og at dette pluss min forsinkelse gjorde at han mistet interessen. For jeg syntes det var så rart at han var så distansert fra jeg kom på andre date, når han virket så interessert på første date. Så jeg lurer på om det er "frekt" å ikke ha med seg noe, uansett? Anonymkode: 5024b...3a7
AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #2 Skrevet 27. august 2017 Nei overhodet ikke frekt og det over garantert ikke det han tenker på. For det første så tenker menn virkelig ikke på sånne ting, og du kan jo snu rollen om også, om han hadde kommet til deg uten noe så hadde du nok ikke hengt deg opp i det eller tenkt noe mer over det og hvis du hadde hengt deg opp i det hadde det uansett ikke plaget deg SÅ mye at du skulle endre synet ditt på han og være distansert og mindre interessert eller direkte fornærmet! Du overanalyserer! Sannsynligvis var han bare avslappet og normal, siden han var hjemme hos seg selv og ville slappe av, og du overtolker det som mindre interesse fordi han kanskje for eksempel snakker mindre eller noe. Nei det er ikke frekt å ikke ha med seg noe. Anonymkode: 51054...9de 2
AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #3 Skrevet 27. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei overhodet ikke frekt og det over garantert ikke det han tenker på. For det første så tenker menn virkelig ikke på sånne ting, og du kan jo snu rollen om også, om han hadde kommet til deg uten noe så hadde du nok ikke hengt deg opp i det eller tenkt noe mer over det og hvis du hadde hengt deg opp i det hadde det uansett ikke plaget deg SÅ mye at du skulle endre synet ditt på han og være distansert og mindre interessert eller direkte fornærmet! Du overanalyserer! Sannsynligvis var han bare avslappet og normal, siden han var hjemme hos seg selv og ville slappe av, og du overtolker det som mindre interesse fordi han kanskje for eksempel snakker mindre eller noe. Nei det er ikke frekt å ikke ha med seg noe. Anonymkode: 51054...9de Ok, takk for svar. Beroligende å høre at det ikke blir regnet som frekt. Men jeg hadde nok rett i at han var distansert. Jeg merket det fra første stund, og han var heller ikke interessert i å møtes igjen. Og grunnen til det vet jeg ikke. Selv om jeg ikke er interessert i mannen nå lenger, ble jeg litt skremt av opplevelsen av at en mann kan forandre seg så mye fra første til andre date. Ekkelt. Jeg er ikke så vant til dating, tydeligvis Anonymkode: 5024b...3a7
Gjest Sonic Skrevet 27. august 2017 #4 Skrevet 27. august 2017 Han fikk ikke sex på 2 date og gadd ikke kaste bort mer tid
AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #5 Skrevet 27. august 2017 Veldig rart at han tar initiativ kvelden før uten videre, også så uinteressert.. Han ble nok irritert over hvor sen du var. Men mtp at du sa fra at du ble sen, så er det ingen grunn til å la det ødelegge daten. Bra hans sanne jeg kom fram så tidlig sier nå jeg Anonymkode: 07d58...d89 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #6 Skrevet 27. august 2017 Det er jo fullt mulig at det ikke handler om at han er en drittsekk, men at han selv følte seg avvist, og at selv om det er irrasjonelt og at han ikke har noen grunn til å tro at du løy at han kunne oppleve det som avvisning at du var så sen. Folk har forskjellig baggasje, og menn kan også bli utrygge. Nå vet jeg jo ingenting om situasjonen, men det å trekke seg unna og unnvike kan også komme av utrygghet og at han følte seg avvist, like mye som at han var en douchebag. Anonymkode: 055d1...215 1
Cuntzilla Skrevet 27. august 2017 #7 Skrevet 27. august 2017 (endret) Jeg datet en i flere måneder som aldri hadde med seg noe, og vi var alltid hos meg og drakk og spiste. Tenkte ikke over det de 4-5 første datene, men det ble litt påfallende etter en stund, vi gikk mye ut på byn og konserter og drakk en del alkohol sammen hos meg både før og etter. En normal person hadde jo tatt med seg en sixpack selv en gang liksom. Men som sagt, tenkte ikke på det de første gangene, når man inviterer på middag så er det med alt inkludert og jeg forventer ikke at folk har med seg noe. Må nok være en annen grunn til at han var distansert, kan jo heller være han var irritert og tok det litt personlig at du var sen som noen andre sier, eller bare hadde en dårlig dag generelt. Endret 27. august 2017 av Cuntzilla 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #8 Skrevet 27. august 2017 25 minutes ago, AnonymBruker said: Ok, takk for svar. Beroligende å høre at det ikke blir regnet som frekt. Men jeg hadde nok rett i at han var distansert. Jeg merket det fra første stund, og han var heller ikke interessert i å møtes igjen. Og grunnen til det vet jeg ikke. Selv om jeg ikke er interessert i mannen nå lenger, ble jeg litt skremt av opplevelsen av at en mann kan forandre seg så mye fra første til andre date. Ekkelt. Jeg er ikke så vant til dating, tydeligvis Anonymkode: 5024b...3a7 Han fant vel bare ut at det ikke var noe gnist der allikevel, men syntes du var søt og hyggelig på første date og ville gi det en sjanse for å se om det kunne utvikle seg. ingen kan klandres for at man rett og slett ikke får noe gnist eller følelser. Enten det, eller at han innså at han ikke fikk sex og gadd ikke prøve å imponere deg noe mer. Men da var han jo bare interessert i sex og ikke noe å bry seg om du ikke fikk treffe mer uansett Anonymkode: 51054...9de
AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #9 Skrevet 27. august 2017 Ja, mulig der var fordi jeg var for sen, som dere sier, ikke vet jeg. Takk for svar og andre perspektiv. Man kan jo bli litt tullete av å lure på og analysere ting man aldri får svar på. Anonymkode: 5024b...3a7
AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #10 Skrevet 27. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja, mulig der var fordi jeg var for sen, som dere sier, ikke vet jeg. Takk for svar og andre perspektiv. Man kan jo bli litt tullete av å lure på og analysere ting man aldri får svar på. Anonymkode: 5024b...3a7 Hei ts, Kan jeg spørre hvor sen du var ca? Jeg var nylig selv på en slags andre "date" ( dvs møttes tilfeldig en gang hvor vi pratet, og hvor h*n spurte om mitt tlfnr, men jeg tok initiativ til møtet, og fikk positiv respons ), men jeg kom litt forsinket og h*n virket mer "av" nå enn første gang, så lurer også på om dette gjorde vedkommende usikker? Anonymkode: 79a87...a1d
Perle Skrevet 28. august 2017 #11 Skrevet 28. august 2017 Så lenge man har en legetim grunn for å komme for sent, og beklager dette, er vel ikke dette noe man henger seg opp i om man liker noen. Jeg liker også å komme i tid og ha med meg en liten gave, men helt ærlig. En forelsket mann kunne ikke brydd seg mindre. Menn er ikke som kvinner, er han distansert er det fordi han prøver å "fade" deg ut og ikke orker/gidder å si det direkte. Ingen mann går rundt å passivt agressivt "straffer" en date for ikke å ha med seg en flaske vin, eller for og ha kommet litt for sent.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2017 #12 Skrevet 28. august 2017 36 minutter siden, Perle skrev: Så lenge man har en legetim grunn for å komme for sent, og beklager dette, er vel ikke dette noe man henger seg opp i om man liker noen. Jeg liker også å komme i tid og ha med meg en liten gave, men helt ærlig. En forelsket mann kunne ikke brydd seg mindre. Menn er ikke som kvinner, er han distansert er det fordi han prøver å "fade" deg ut og ikke orker/gidder å si det direkte. Ingen mann går rundt å passivt agressivt "straffer" en date for ikke å ha med seg en flaske vin, eller for og ha kommet litt for sent. Det handler ikke om å straffe. Det handler om usikkerhet, og menn som kvinner opplever det. Det er fullt mulig at han opplevde det som en avvisning, selv om han kan innse at det ikke er rasjonelt. Å påstå at menn ikke kan oppleve usikkerhet er kunnskapsløst. Er ingen grunn til å tro at færre menn sliter med tilknytning og usikkerhet. Men selvsagt kan dette også handle om at han ikke er interessert. Anonymkode: 055d1...215
Perle Skrevet 28. august 2017 #13 Skrevet 28. august 2017 (endret) 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det handler ikke om å straffe. Det handler om usikkerhet, og menn som kvinner opplever det. Det er fullt mulig at han opplevde det som en avvisning, selv om han kan innse at det ikke er rasjonelt. Å påstå at menn ikke kan oppleve usikkerhet er kunnskapsløst. Er ingen grunn til å tro at færre menn sliter med tilknytning og usikkerhet. Men selvsagt kan dette også handle om at han ikke er interessert. Anonymkode: 055d1...215 All min erfaring tilsier at menn ikke analyserer, overtolker eller har noen skjulte agenda. Om en mann liker en kvinne er han "på" og ivrig! ❤️ Men dersom han ikke lenger er interessert, blir han distansert, fjern (noen ganger "ghoster han" også) - allt i håp om det hele skal "gå over" seg selv uten drama og mas. Endret 28. august 2017 av Perle
AnonymBruker Skrevet 28. august 2017 #14 Skrevet 28. august 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei ts, Kan jeg spørre hvor sen du var ca? Jeg var nylig selv på en slags andre "date" ( dvs møttes tilfeldig en gang hvor vi pratet, og hvor h*n spurte om mitt tlfnr, men jeg tok initiativ til møtet, og fikk positiv respons ), men jeg kom litt forsinket og h*n virket mer "av" nå enn første gang, så lurer også på om dette gjorde vedkommende usikker? Anonymkode: 79a87...a1d Jeg kom litt over en time for sent. Jeg vet det er mye, men jeg ga beskjed et par timer før, og han var hjemme uansett. Anonymkode: 5024b...3a7
AnonymBruker Skrevet 28. august 2017 #15 Skrevet 28. august 2017 5 timer siden, Perle skrev: Så lenge man har en legetim grunn for å komme for sent, og beklager dette, er vel ikke dette noe man henger seg opp i om man liker noen. Jeg liker også å komme i tid og ha med meg en liten gave, men helt ærlig. En forelsket mann kunne ikke brydd seg mindre. Menn er ikke som kvinner, er han distansert er det fordi han prøver å "fade" deg ut og ikke orker/gidder å si det direkte. Ingen mann går rundt å passivt agressivt "straffer" en date for ikke å ha med seg en flaske vin, eller for og ha kommet litt for sent. Det som var så rart var at han virket distansert fra jeg kom inn døren, og det var jo han som hadde invitert meg kvelden før. (Jeg hadde ikke forandret meg utseendemessig siden første date. ) Anonymkode: 5024b...3a7
AnonymBruker Skrevet 28. august 2017 #16 Skrevet 28. august 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Det handler ikke om å straffe. Det handler om usikkerhet, og menn som kvinner opplever det. Det er fullt mulig at han opplevde det som en avvisning, selv om han kan innse at det ikke er rasjonelt. Å påstå at menn ikke kan oppleve usikkerhet er kunnskapsløst. Er ingen grunn til å tro at færre menn sliter med tilknytning og usikkerhet. Men selvsagt kan dette også handle om at han ikke er interessert. Anonymkode: 055d1...215 Når jeg tenker meg om, så hadde jeg kanskje virket litt uinteressert på en melding en gang tidligere, noen dager før daten. Jeg fikk dårlig samvittighet for dette, og derfor skrev jeg en hyggelig melding til han kvelden før daten, og han svarte, og inviterte meg så på date. Så totalt sett kan han kanskje ha oppfattet meg som ikke så veldig interessert. Anonymkode: 5024b...3a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå