Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du møter en person for en te/kaffe/øl/vin...Har en kul samtale ( dere møttes under andre omstendingheter første gangen der den personen ville ha tlfnr ditt, men du tok initiativ til møtet, og fikk positiv respons )

Vedkommende må dra, sier ha det bra, men vet ikke nå om den personen vil møtes igjen.

Jeg skal ringe ei venninne samme dag/kveld, men er uheldig , og kommer borti vedkommendes tlfnr veldig kjapt. Skriver at jeg beklager at jeg kom borti feil tlfnr. Ikke hørt noe siden. Er dette et dårlig tegn?

Må tilføye at jeg vet ikke helt mine følelser heller.

Anonymkode: 11781...2c5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge siden er det da? Er det mange uker siden så er han nok ikke spesielt interessert nei, at han fant ut etter det andre treffet at du ikke var noe for han, men om det er et par dager så kan det hende han venter på at du skal ta kontakt .

Anonymkode: e752a...782

Skrevet

Ts her: det er ikke så lenge siden, vil ikke si eksakt når...

Håper bare ikke vedkommende tror at jeg gjorde det med vilje ( å komme borti det tlfnr )

Tror dere h*n gjorde det? ( tenker at jeg gjorde det med vilje for å teste eller noe? ) 

På den annen side til deg som svarte her : du skriver at vedkommende kanskje ikke er interessert hvis det er lenge siden, men samtidig skriver du at vedkommende kanskje venter på at jeg skal ta initiativ hvis det er et par dager siden? Beklager,  skjønte ikke helt...Kan du utdype?

Mulig jeg tolker for mye. 

Skrevet

Herregud ja du overtolker for mye. Du er jo åpenbart veldig interessert i han, så hvorfor ikke bare sende han en melding så du får avklart om han vil møte deg igjen eller ikke?

Det spiller ingen rolle om vedkommende tror du ringte feil med vilje eller ikke, sannsynligvis tenkte han nok ikke noe mer over det.

Det jeg mente med at han ikke virker interessert om det er lenge siden du har hørt fra han er at etter rundt 2 uker er det normalt å ta kontakt å avklare om man skal bryte kontakten eller ikke om det har vært stille en stund. Gidder han ikke å ta initativ på lang tid så er han ikke redd for å miste deg og er derfor ikke interessert. Om det derimot bare er noen dager siden kan det være at han venter på at du tar kontakt fordi han selv forventer at denne gangen er det du som må ta initativet.

Men helt ærlig virker han ikke spesielt interessert. Og du overtolker noe sykt. Det er ikke værre enn å sende han en melding å si "Hey, alt bra? Lurte på hva du tenker, er du hypp på å ta en date til?" enkelt og greit!

Skrevet

Hei!

Forstår at det kan være lett å overtenke sånne situasjoner litt, ts. Jeg er sånn selv! :) 

Men prøv og send han en melding? Si at det var hyggelig og møtes, og spør om han vil gjenta møtet. Så finner du ut om han er interessert eller ikke. Det kan jo hende at han også venter på en melding, men ingen tør å ta initiativ? Det gjør ikke noe at du ringte feil, men ikke tenk at fordi han ikke svarte, at han dermed ikke er interessert.

Lykke til!

Anonymkode: 81c69...a6b

Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud ja du overtolker for mye. Du er jo åpenbart veldig interessert i han, så hvorfor ikke bare sende han en melding så du får avklart om han vil møte deg igjen eller ikke?

Det spiller ingen rolle om vedkommende tror du ringte feil med vilje eller ikke, sannsynligvis tenkte han nok ikke noe mer over det.

Det jeg mente med at han ikke virker interessert om det er lenge siden du har hørt fra han er at etter rundt 2 uker er det normalt å ta kontakt å avklare om man skal bryte kontakten eller ikke om det har vært stille en stund. Gidder han ikke å ta initativ på lang tid så er han ikke redd for å miste deg og er derfor ikke interessert. Om det derimot bare er noen dager siden kan det være at han venter på at du tar kontakt fordi han selv forventer at denne gangen er det du som må ta initativet.

Men helt ærlig virker han ikke spesielt interessert. Og du overtolker noe sykt. Det er ikke værre enn å sende han en melding å si "Hey, alt bra? Lurte på hva du tenker, er du hypp på å ta en date til?" enkelt og greit!

Nå har jeg ikke presisert kjønnet her, men jeg spør: hvorfor mener du dette ( til det uthevede ) ?

ts

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

Forstår at det kan være lett å overtenke sånne situasjoner litt, ts. Jeg er sånn selv! :) 

Men prøv og send han en melding? Si at det var hyggelig og møtes, og spør om han vil gjenta møtet. Så finner du ut om han er interessert eller ikke. Det kan jo hende at han også venter på en melding, men ingen tør å ta initiativ? Det gjør ikke noe at du ringte feil, men ikke tenk at fordi han ikke svarte, at han dermed ikke er interessert.

Lykke til!

Takk. Jeg vet ikke...Ble så usikker av hele greia. Det var jo jeg som tok initiativ til dette møtet, selv om h*n spurte meg om mitt tlfnr første gangen vi møttes tilfeldig.  Føler på en måte at det er den personens tur nå. Burde ikke vedkommende skrevet noe når jeg skrev det med feil oppringningen? 

ts

Skrevet
8 minutes ago, AnonymBruker said:

Nå har jeg ikke presisert kjønnet her, men jeg spør: hvorfor mener du dette ( til det uthevede ) ?

ts

Fordi han ikke svarte deg når du skrev at du ringte feil og ikke har tatt kontakt siden (om dette er mer enn noen dager siden)

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk. Jeg vet ikke...Ble så usikker av hele greia. Det var jo jeg som tok initiativ til dette møtet, selv om h*n spurte meg om mitt tlfnr første gangen vi møttes tilfeldig.  Føler på en måte at det er den personens tur nå. Burde ikke vedkommende skrevet noe når jeg skrev det med feil oppringningen? 

ts

Jo, ja, men forsåvidt var det kanskje ikke noe å svare på? Kanskje vedkommende synes det er vanskelig å bare 'starte' en samtale ut av det? Du vet jo ikke. Jeg synes du skal sende h*n en melding NÅ, og se om du får noe respons :) Still et konkret spørsmål, for eks. "Hvordan går det? Takk for sist!". Husk at noen er sjenerte og tilbaketrukne, men de kan likevel være interessert. Drit i 'hvem sin tur det er'. Vær den som tør! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...