AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #1 Skrevet 27. august 2017 Hver gang jeg skriver en kommentar, uansett om det er på debatt-forum eller sosiale medier som Facebook eller Twitter, så får jeg veldig lite kommentarer tilbake igjen. Kanskje bare tre eller fire stykker, hvis jeg er heldig. Hvordan kan jeg øke dette, slik at det blir litt mer diskusjoner og "skriblwrier" av hver kommentar jeg skriver? Anonymkode: 40944...a95
AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #2 Skrevet 27. august 2017 Sex og naken hud skaper oppmerksomhet dessverre :/ Alt annet blir bare oversett. Anonymkode: a52ca...f79
AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #3 Skrevet 27. august 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hver gang jeg skriver en kommentar, uansett om det er på debatt-forum eller sosiale medier som Facebook eller Twitter, så får jeg veldig lite kommentarer tilbake igjen. Kanskje bare tre eller fire stykker, hvis jeg er heldig. Hvordan kan jeg øke dette, slik at det blir litt mer diskusjoner og "skriblwrier" av hver kommentar jeg skriver? Anonymkode: 40944...a95 Hva med å skrive noe med mål og mening? Noe som engasjerer folk. Anonymkode: 61006...f3a
AnonymBruker Skrevet 28. august 2017 #4 Skrevet 28. august 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva med å skrive noe med mål og mening? Noe som engasjerer folk. Anonymkode: 61006...f3a Det er jo nettopp det jeg forsøker på. Men det virker ikke som det liksom "fenger" noe særlig... Anonymkode: 40944...a95
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #5 Skrevet 30. august 2017 Du må skrive provoserende innlegg. Da skal du se hvor sterke meninger folk har. F eks at du sku ønske at Trump ble statsminister her. Bygge mur mot Sverige.. Anonymkode: 6b83e...66f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå