Gå til innhold

Av wet wipes foretrekker jeg;  

1. 1. Av wet wipes foretrekker jeg;

• Natusan vanlig
      1
    • Natusan sensitiv
      1
    • Pampers vanlig
      0
    • Pampers sensitiv
      5
    • Andre merker
      4

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til dere med små barn, som bruker våtservietter:

Hvilket merke foretrekker dere og hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke svart på avstemningen for jeg liker ingen av våtserviettene jeg har vært borti. De kjennes jo supersterke ut for den sarte huden til barn.

Har med i stellevesken, men det er kun til bruk i absolutt nødfall og da har jeg Natusan.

Skrevet

Når vi bruker våtserveietter bruker vi pampers sensitiv. Etter å ha testa de fleste, har vi kommet til at det er den som passer best for henne. Og til alt hell er det den som passer best for meg også.

Nå bruker vi våtservietter veldig sjeldent. Synes det er greit å ha den hun blir minst rød av allikevel, selv om det er sjelden.

Skrevet

Vi använder svenska Hemköps tvättservetter.

varför?

De är mycket billigare än Pampers

De är utan lotion och irriterar inte

De kommer i en bra förpackning (mjuk med lock)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg syns Unique er absolutt best! Har prøvd disse sensitive-utgavene og de svir jo som bare det! Spesielt Pampers sensitive. Jeg håper dere prøver våtserviettene på dere selv før dere går løs på en sår stump!

Skrevet

Men aller mest bruker vi dusjen og bare spyler.

Skrevet

Bruker Pampers Sensitive - eller den som Rimi har (eget merke). Foretrekker Pampers sin for pakningen holdes lettere lukket og våt.

Bruker våtservietter kun på tur, eller når han har bæsja på seg. Tar det grøvste med våtservietten, og vasker så med vanlig vaskeklut og vann etterpå - så ingenting av det som er i våtservietten sitter igjen i rumpa. Og gutten min har ennå ikke hatt rød og sår stump...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...