AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #1 Skrevet 27. august 2017 Skal jeg kjøpe? Vil gjerne ha tips! Har en enkel kapselmaskin nå,og har kikket litt på delonghi. Skal ikke ha trakter Anonymkode: 32d94...ee6
AnonymBruker Skrevet 29. august 2017 #3 Skrevet 29. august 2017 På 27.8.2017 den 22.58, AnonymBruker skrev: Skal jeg kjøpe? Vil gjerne ha tips! Har en enkel kapselmaskin nå,og har kikket litt på delonghi. Skal ikke ha trakter Anonymkode: 32d94...ee6 Har en delonghi og ofte på besøk hos noen som har siemens kaffemaskin, kjempegod kaffe fra begge. Spør hos forhandler hva de anbefaler. Smaker mye bedre av kaffen som er brygget med bønner. Men tenk over hva du behøver av utstyr, forrige maskin vi hadde hjem valgte vi med melkekanne som kunne lage kafelatte mm. brukte den aldri går i svart kaffe hos oss. Bruker aldri steamer til melk no, men kjekt å ta varmt vann til te. Anonymkode: 2c421...d14
AnonymBruker Skrevet 29. august 2017 #4 Skrevet 29. august 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Har en delonghi og ofte på besøk hos noen som har siemens kaffemaskin, kjempegod kaffe fra begge. Spør hos forhandler hva de anbefaler. Smaker mye bedre av kaffen som er brygget med bønner. Men tenk over hva du behøver av utstyr, forrige maskin vi hadde hjem valgte vi med melkekanne som kunne lage kafelatte mm. brukte den aldri går i svart kaffe hos oss. Bruker aldri steamer til melk no, men kjekt å ta varmt vann til te. Anonymkode: 2c421...d14 Godt poeng her. Vi drikker stort sett bare svart kaffe. Var akkurat på besøk hos noen som hadde delonghi. Ganske enkel modell. Tror jeg heller mot en sånn 😁 Anonymkode: 32d94...ee6
AnonymBruker Skrevet 29. august 2017 #5 Skrevet 29. august 2017 På 28.8.2017 den 9.14, chupachupa skrev: Nespresso Har det,vil ha en som bruker hele kaffebønner Anonymkode: 32d94...ee6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå