AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #21 Skrevet 27. august 2017 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: De der gummigreiene som er under dusjdørene (jeg har sånn dusjhjørne med glassdører, ikke dusjkabinett) har blitt råtne og jeg kjøpte nye i går. Men, det hjalp ingenting, for det blir fortsatt klissvått på hele badet når jeg dusjer. Er et styr hver dag siden jeg må tørke opp vann og sånn. Slitsomt. De gummigreiene jeg har satt på var ikke spesialtilpasset heller, men siden jeg ikke vet hva slags merket det er på dusjgreiene mine så kan de ikke bestille korrekt til meg. Det her er så utrolig styr, er det like greit å sette inn dusjkabinett? Da slipper jeg hvertfall å bruke 5 håndklær om dagen på å tørke opp vann etter jeg har dusja.. Hva gjør dere andre som har sånn dusjhjørne? Anonymkode: 163f7...21c Det billigeste og enkleste er å få montert inn et dusjkabinett. Da sparer du og mye på badet i forhold til å dusje rett på fliser. Har du tatt bilder av dusjveggene og gått inn til en vvs butikk med bildet? Jeg tror at noen av disse dusjveggene kan reguleres slik at de bedre passer til gulvet. Ellers er en nal med langt skaft/løvvang en mye enklere måte å få vannet i sluket på enn 5 håndklær. Anonymkode: f3814...a68 1
The Kitten Skrevet 27. august 2017 #22 Skrevet 27. august 2017 Hvordan er rørene dine TS? Kan det være de som gjør at vannet ikke trekkes unna raskt nok?
AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #23 Skrevet 27. august 2017 2 minutter siden, The Kitten skrev: Hvordan er rørene dine TS? Kan det være de som gjør at vannet ikke trekkes unna raskt nok? TS har sagt at det er dårlig/ingen fall til sluk. Det er det som er problemet. Anonymkode: 6ddc4...390
AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #24 Skrevet 27. august 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det billigeste og enkleste er å få montert inn et dusjkabinett. Da sparer du og mye på badet i forhold til å dusje rett på fliser. Har du tatt bilder av dusjveggene og gått inn til en vvs butikk med bildet? Jeg tror at noen av disse dusjveggene kan reguleres slik at de bedre passer til gulvet. Ellers er en nal med langt skaft/løvvang en mye enklere måte å få vannet i sluket på enn 5 håndklær. Anonymkode: f3814...a68 Det billigste er nok en sokkellist på gulvet, disse finnes i forskjellige høyder. Et kabinett blir fort 20K inkl. montering. Anonymkode: 6ddc4...390
Gjest PaN Skrevet 27. august 2017 #25 Skrevet 27. august 2017 Kjøp jiff avløpsåpner og hell ned i dusjen og vent noen timer før du bruker den, funker alltid hos meg når gulvet blir dekket av vann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå