Gjest usmc Skrevet 19. januar 2005 #61 Del Skrevet 19. januar 2005 Det er som med kvinner som med menn. Du er skikkelig utstyrt, og derfor klar for en mann med skikkelig utstyr. At du har store lepper gir meg deilige tanker om at du, hvis du er slank, har ei fin mus. Det at kvinner har definerte konturer ser jeg på som et pluss. Store kjønnslepper og sterk musklatur gir meg som mann med 22 cm lang og 15 cm i omkrets en følelse av å være i himmelen. - To sterke motorer er bedre enn en. Estetisk blir det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kvinnegjest Skrevet 19. januar 2005 #62 Del Skrevet 19. januar 2005 Det er som med kvinner som med menn. Du er skikkelig utstyrt, og derfor klar for en mann med skikkelig utstyr. At du har store lepper gir meg deilige tanker om at du, hvis du er slank, har ei fin mus. Det at kvinner har definerte konturer ser jeg på som et pluss. Store kjønnslepper og sterk musklatur gir meg som mann med 22 cm lang og 15 cm i omkrets en følelse av å være i himmelen. - To sterke motorer er bedre enn en. Estetisk blir det også. Voov - nå vært æ skræmt !!! du skryter vel litt .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nightrider Skrevet 19. januar 2005 #63 Del Skrevet 19. januar 2005 Takk til dere som forteller meg at dere er som meg!! Men jeg syns det tok en ufin vending når jeg blir oppfordret til plastisk kirurgi.. Det var det siste jeg trengte å høre liksom... Noen liker også jenter som er store og fyldige nedentil. Så ikke tenk noe på det. Dere jenter er vist like opptatt av dette som gutter er av størrelsen....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. januar 2005 #64 Del Skrevet 19. januar 2005 Hva med jenter som hadde store indre kjønnslepper som strakk seg godt utenfor de ytre - som tok operasjon slik at de ble mindre og ikke syntes utenfor mer? Og som i tillegg har stor klitoris? :-( ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Supermusa Skrevet 20. januar 2005 #65 Del Skrevet 20. januar 2005 Fra hovedinnleger: Takk for lang og egentlig flott diskusjon. Og tusen takk til Petra som skrev en artikkel utifra hovedinnlegget mitt. :oops: Jeg skjønner at det finnes veldig mange meninger om dette, men det skremmer meg fremdeles at det finnes menn som dropper kvinner fordi de har "feil" underliv. Jeg ville blitt voldsomt såret hvis noen skulle kommentert dette, eller *skrekk og gru* sagt noe til kompisene sine. Derfor har jeg latt vær å ha sex i mange år. Nå er jeg gift, og han liker underlivet mitt. Men jeg har ei venninne som jeg jevnlig har sex med, og hun er så fiiin. Søt liten strektiss. Så jeg klarer ikke å la henne se meg ordentlig, eller slikke meg. Og jeg vet at dersom jeg skulle ut på markedet igjen, ville dette bli min største hemsko. Men Petra har ett poeng med H&M klær osv (les artikkelen), og jeg vurderer å ta det seriøst til etterretning. Men det faktum som får meg mest til å forstå at jeg ikke er helt normal er at "alle" begynte å snakke mest om selve kjønnsleppene. Jeg hadde håpet på flere svar om klitorishetten. (takk til dere som skrev om dette) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shantee Skrevet 20. januar 2005 #66 Del Skrevet 20. januar 2005 Glad at jeg ikke er alene om dette "problemet". Jeg har til tider følt meg som den eneste i verden som har store, indre kjønnslepper. Jeg hadde ikke tenkt på det før en av mine bestevenninner sa at hun hadde sett noen som hadde store indre kjønnslepper som slang utenfor. Hun syntes det var ekkelt. Da fant jeg selv ut at jeg også hadde slike lepper, og jeg følte meg ikke bra akkurat da Jeg lurer på om kjønnsleppene vokser? For at jeg husker at jeg ikke hadde slike lepper i begynnelsen av tenårene.. Uansett om man har rett til å si sine meninger, synes jeg det er dårlig gjort å "rakke ned" på de som har større, indre kjønnslepper. Man har nok av dårlig selvtillit fra før... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. januar 2005 #67 Del Skrevet 20. januar 2005 Det vises bittelitt av mitt "utstyr" når jeg står. Jeg synes det er sexy jeg. Det henger jo ikke. Jeg har alltid tenkt at en strek er noe småpiker har. Så jeg har vært og er veldig fornøyd med mitt. Kommer aldri i livet til å operere bort så mye som en flik. Menn liker det veldig godt iallefal. Så det er neppe noe galt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. januar 2005 #68 Del Skrevet 20. januar 2005 Strektiss er noe små jenter har, ikke voksne damer. Voksne damer har gjerne ting som henger utenfor og vifter litt når de går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest usmc Skrevet 25. januar 2005 #69 Del Skrevet 25. januar 2005 Glad at jeg ikke er alene om dette "problemet". Jeg har til tider følt meg som den eneste i verden som har store, indre kjønnslepper. Jeg hadde ikke tenkt på det før en av mine bestevenninner sa at hun hadde sett noen som hadde store indre kjønnslepper som slang utenfor. Hun syntes det var ekkelt. Da fant jeg selv ut at jeg også hadde slike lepper, og jeg følte meg ikke bra akkurat da Jeg lurer på om kjønnsleppene vokser? For at jeg husker at jeg ikke hadde slike lepper i begynnelsen av tenårene.. Uansett om man har rett til å si sine meninger, synes jeg det er dårlig gjort å "rakke ned" på de som har større, indre kjønnslepper. Man har nok av dårlig selvtillit fra før... Les mitt innlegg, jeg forstår ikke ditt problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. januar 2005 #70 Del Skrevet 25. januar 2005 Jeg er tydeligvis bare en småjente jeg da som ikke har store indre kjønnslepper :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illyria Skrevet 25. januar 2005 #71 Del Skrevet 25. januar 2005 Samme sier jeg! Mine indre kjønnslepper er veldig små, mer som en hudfold, men jeg føler meg da som en kvinne likevel! Ingen har noen sinne klaget og jeg har fått mange komplimenter. Det er bare for patetisk at jenter som er usikre på seg selv skal rakke ned på andre og si de ser ut som barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. januar 2005 #72 Del Skrevet 25. januar 2005 Nei ,jeg tror heller ikkejeg så slik ut i tenårene så jeg tror de vokser.ble ikke bedre av at det ble brukt vakum da jeg fødte sist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus_venus Skrevet 25. januar 2005 #73 Del Skrevet 25. januar 2005 Jeg lurer på om kjønnsleppene vokser? For at jeg husker at jeg ikke hadde slike lepper i begynnelsen av tenårene.. Som alt annet på kvinners (og menns) kropper henger de mer med alderen. De strekker seg på samme måte som all annen hud. Jeg skjønner godt poengen til den som skrev at pikebarn har små kjønnslepper, mens kvinner har større. Slik er det faktisk, og det er naturen som gjør det slik. En naturlig aldring. (Individuelle forskjeller finnes selvfølgelig.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. januar 2005 #74 Del Skrevet 25. januar 2005 Som alt annet på kvinners (og menns) kropper henger de mer med alderen. De strekker seg på samme måte som all annen hud. Jeg skjønner godt poengen til den som skrev at pikebarn har små kjønnslepper, mens kvinner har større. Slik er det faktisk, og det er naturen som gjør det slik. En naturlig aldring. (Individuelle forskjeller finnes selvfølgelig.) Dette har utviklet seg til en "hurra for hengelepper, ut med små lepper-tråd". Jeg føler meg ikke som en småjente med mine små indre kjønnslepper, og jeg tror det er like vanlig å små som å ha sånne som henger utenfor. Hvorfor skal alltid slike tråder ende opp med å rakke ned på andre for at man selv skal føle seg bedre? Alle er pene nedentil og alle er forskellige. Lev med det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. januar 2005 #75 Del Skrevet 25. januar 2005 ja... og kan folk slutte å bruke ord som blomster, roser og alt annet botanisk dill om underlivet mitt? jeg har kjønnslepper for gudskyld ikke noen kronblad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus_venus Skrevet 26. januar 2005 #76 Del Skrevet 26. januar 2005 Dette har utviklet seg til en "hurra for hengelepper, ut med små lepper-tråd". Jeg føler meg ikke som en småjente med mine små indre kjønnslepper, og jeg tror det er like vanlig å små som å ha sånne som henger utenfor. Hvorfor skal alltid slike tråder ende opp med å rakke ned på andre for at man selv skal føle seg bedre? Alle er pene nedentil og alle er forskellige. Lev med det! Hvordan i all verden fikk du svaret mitt til å bli "rakke ned på andre"? Jeg forklarte en bilogisk ting som skjer med kroppen. Påpekte til og med at det finnes individuelle forskjeller. Det beste er vel at man lever godt med de kjønnsleppene man har og de gleder man har av dem, uavhengig av hva andre måtte mene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest usmc Skrevet 26. januar 2005 #77 Del Skrevet 26. januar 2005 Voov - nå vært æ skræmt !!! du skryter vel litt .. Nei, det gjør jeg ikke, men ville bare få frem et poeng om forskjeller og at vi som mennesker kan glede oss over disse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. januar 2005 #78 Del Skrevet 27. januar 2005 ja... og kan folk slutte å bruke ord som blomster' date=' roser og alt annet botanisk dill om underlivet mitt? jeg har kjønnslepper for gudskyld ikke noen kronblad[/quote'] Enig med deg - sånne prosauttrykk for kvinnekjønnet synes jeg er mer kvalmende og vakkert.. Hadde en elsker som ofte kunne omtale det som blomst og rose og smykke og gudvethva, og det satte meg ut av stemning hver jævla gang Den ser ikke ut som en blomst, så slutt å kalle den det. Det ville i såfall ha vært en grusomt stygg blomst... jeg ville ikke hatt den i vase på bordet, for å si det sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. januar 2005 #79 Del Skrevet 28. januar 2005 Den ser ikke ut som en blomst, så slutt å kalle den det. Det ville i såfall ha vært en grusomt stygg blomst... jeg ville ikke hatt den i vase på bordet, for å si det sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus_venus Skrevet 12. februar 2005 #80 Del Skrevet 12. februar 2005 Takk til dere som forteller meg at dere er som meg!! Men jeg syns det tok en ufin vending når jeg blir oppfordret til plastisk kirurgi.. Det var det siste jeg trengte å høre liksom... Les denne i steden du http://www.sexoteket.no/news.asp?id=201 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå