Gå til innhold

Alt for Norge 2017

Anbefalte innlegg

Gjest Solstråletårer
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror dere må huske at de bare er skuespillere som spiller en rolle.

Anonymkode: 53be4...cd5

Men faktisk det er en del par som har fundert hverandre pga altfor Norge.  Et par er gift. Så ikke alt er skuespill. Det er en reality  med ekte mennesker som spiler en rolle. Så det kan skje. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig er det er ikke skuespillere. Konseptet kan være hvor teit du bare vil, men folkene er ekte norsk-amerikanere.

Anonymkode: 9af28...d40

• Liker 1
Skrevet
17 hours ago, AnonymBruker said:

:klo:  Dokumentasjon?

Anonymkode: 589fe...16a

• Liker 3
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, de er jo ikke skuespillere. De får vel betalt for tapt arbeidsfortjeneste osv. men norskamerikanere er de. At innspillingen er veldig staget er det imidlertid ikke tvil om, men det er jo for det meste alt på TV. 

• Liker 1
Skrevet
On 11/20/2017 at 5:22 PM, AnonymBruker said:

Det samme tenkte jeg, det virket veldig som det var noe mellom dem. 

Anonymkode: 960a8...014

Han virket betatt men hun virket helt uinteressert.

Anonymkode: 4248d...af5

Skrevet

Synes det var bra at Odessa vant. Men dette er uten tvil siste gang jeg ser på Alt for Norge.

Konseptet har rett og slett blitt litt kjedelig og på grensen til idiotisk. 

Anonymkode: eaa86...fb6

• Liker 2
Skrevet

Noe de ikke nevner på programmet er at vinneren får 50 000 dollar! Det er nok mer motivasjon enn å møte fjern familie. De som ikke vinner, får jo i alle fall noen uker gratis reise rundt i et eksotisk land, det er vel ikke så verst det heller.

Jeg synes programmet er interessant, men det er for mange dumme oppgaver. Burde være mer oppgaver om norsk språk og kultur, mindre tulleoppgaver som å løpe omkring etter hunder, spise ekkel mat eller synge sanger. Kleint! Men jeg synes forsåvidt at deltakerene virker sympatiske og hyggelige. Og Fridtjof er søt da. 

De driver casting til sesong 8 nå. Her kan dere lese om hvordan deltakerene søker: http://oconnorcasting.tv/norway-2/

• Liker 5
Skrevet
1 time siden, Hadley skrev:

Noe de ikke nevner på programmet er at vinneren får 50 000 dollar! Det er nok mer motivasjon enn å møte fjern familie. De som ikke vinner, får jo i alle fall noen uker gratis reise rundt i et eksotisk land, det er vel ikke så verst det heller.

Jeg synes programmet er interessant, men det er for mange dumme oppgaver. Burde være mer oppgaver om norsk språk og kultur, mindre tulleoppgaver som å løpe omkring etter hunder, spise ekkel mat eller synge sanger. Kleint! Men jeg synes forsåvidt at deltakerene virker sympatiske og hyggelige. Og Fridtjof er søt da. 

De driver casting til sesong 8 nå. Her kan dere lese om hvordan deltakerene søker: http://oconnorcasting.tv/norway-2/

Jeg har sikkert sett alle sesongene og kan ikke huske at det er nevnt noen gang at de vinner 50.000 dollar. Det er ca 425.000! Da skjønner jeg hvorfor de blir med og gjør så mye dumt og rart. 

Kommer sikkert til å se neste år også... Er et underholdende program.

Skrevet
6 timer siden, Poppzy skrev:

Jeg har sikkert sett alle sesongene og kan ikke huske at det er nevnt noen gang at de vinner 50.000 dollar. Det er ca 425.000! Da skjønner jeg hvorfor de blir med og gjør så mye dumt og rart. 

Kommer sikkert til å se neste år også... Er et underholdende program.

Nei, det har aldri blitt nevnt, ikke i Norge.. Ikke rart de er så gira. 

Gjest Solstråletårer
Skrevet

De fleste vet jo at det er en penge premie der. Blir  bare ikke snakker så høyt om. Er ikke overasket at Odessa vant  . Var ganske sikker på det. Hun ble ofte på skjermen og hadde " kjendis" slekt. 

Skrevet

Jeg har vel sett 3-4 sesonger nå og de har ikke nevnt noe pengepremie. Ikke rart de blir med på så mye dumt og hele tiden griner 🙊

Jeg har fjern familie i Tyskland. Sånn typ kusine til bestemor, firemenning og sånn. Kan ikke si at jeg hadde begynt å grine hvis jeg plutselig en dag fikk brev fra de :P

• Liker 1
Skrevet
25 minutter siden, smalls skrev:

Jeg har vel sett 3-4 sesonger nå og de har ikke nevnt noe pengepremie. Ikke rart de blir med på så mye dumt og hele tiden griner 🙊

Jeg har fjern familie i Tyskland. Sånn typ kusine til bestemor, firemenning og sånn. Kan ikke si at jeg hadde begynt å grine hvis jeg plutselig en dag fikk brev fra de :P

Hvis du kunne få 50 000 dollar hadde du vel greid å presse frem noen små tårer over bestemors kusine? :P 

Jeg vet ikke hva de andre deltagerene får, men regner med at de får noen penger slik at de ikke taper på å være flere måneder i Norge. Pluss gratis overnatting og reise. Folk har gjort langt verre ting i realityserier for penger enn oppgavene i Alt for Norge, så de får sikkert en fin opplevelse likevel. Jeg har fjern norsk-amerikansk familie i USA. Jeg hadde sikkert kunne møtt dem for 50 000 dollar. :P

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, Hadley skrev:

Hvis du kunne få 50 000 dollar hadde du vel greid å presse frem noen små tårer over bestemors kusine? :P 

Ja, da kunne jeg kanskje grått litt :hoho:

Skrevet

Amerikanere som fremstår helt vanvittig super-interesserte i Norge (og sin norske slekt) høres jo selvfølgelig veldig mye bedre ut enn amerikanere som bare ønsker å vinne mest mulig penger - pluss at de får muligheten til å havne på TV da...  

Men har det noen gang blitt nevnt i TV-programmene at deltakerne faktisk mottar en god del penger for å være med på dette? Dersom pengepremier  overhodet ikke blir nevnt, så tror selvfølgelig TV-seerne at alle deltakerne utelukkende er med på dette tullet på grunn av selve opplevelsen.... 

Anonymkode: 46c4d...dae

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Amerikanere som fremstår helt vanvittig super-interesserte i Norge (og sin norske slekt) høres jo selvfølgelig veldig mye bedre ut enn amerikanere som bare ønsker å vinne mest mulig penger - pluss at de får muligheten til å havne på TV da...  

Men har det noen gang blitt nevnt i TV-programmene at deltakerne faktisk mottar en god del penger for å være med på dette? Dersom pengepremier  overhodet ikke blir nevnt, så tror selvfølgelig TV-seerne at alle deltakerne utelukkende er med på dette tullet på grunn av selve opplevelsen.... 

Anonymkode: 46c4d...dae

Jeg vet ikke akkurat med Alt for Norge, men jeg fant noe om andre norske program! Dette var fra 2011.

Dette får deltagerne betalt i andre reality-programmer:

• Mesternes mester: Alle får 90 000 kroner, uansett resultat
  • 71 grader nord: Alle kjendisene får 30 000 kroner + bonus etter hvor lenge de er med. Vinneren sitter igjen med om lag 100 000 kroner i lønn.
  • 4-stjerners middag: 20 000 kroner for å delta + 2000 kroner i matbudsjett
  • Fangene på fortet: 15 000 kroner
  • Skal vi danse: 19 400 kroner i treningsperioden + 7800 kroner for hver uke deltagerne klarer å kvalifisere seg videre

(Kilde: VG)

Skrevet

Nokon som har ei kjelde til denne påstanden? :o

Skrevet
2 minutter siden, Amantheia skrev:

Nokon som har ei kjelde til denne påstanden? :o

I linken lenger over her så var det lenket til påmeldingssiden og der står det at premien er 50.000 dollar. Det er mer fokus på den, enn på at de skal møte sin norske familie. 

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I linken lenger over her så var det lenket til påmeldingssiden og der står det at premien er 50.000 dollar. Det er mer fokus på den, enn på at de skal møte sin norske familie. 

Takk. Har alltid likt programmet, og sjølv om dei eg heier på ALDRI har vunne, har eg syns det var gøy å følge med. Dette tok vekk litt av gleda, merkar eg. 

• Liker 1
Skrevet

Dette programmet har blitt utrolig kjedelig og oppbrukt nå :rolleyes:

Anonymkode: f83e4...21a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...