Gå til innhold

Alt for Norge 2017

Anbefalte innlegg

Skrevet
På 12.9.2017 den 14.11, AnonymBruker skrev:

Alle deltakerne som rykker ut før finalen, får vel med seg en liten bok eller noe med informasjon om sin norske familie. 

Men får TV-seerne muligheten til å se hvorvidt deltakerne faktisk kontakter de norske slektningene sine? Blir slike møter filmet, og vist på TV seinere?                        

Anonymkode: 46c4d...dae

Nei. Skulle ønske de hadde en sesong hvor de fulgte opp vinnere, og generelt de andre deltakerne. Hvor er de nå? Hva skjedde etter at kamera var skrudd av? Har lest om iallefall en deltaker som er død i dag. Har søkt opp deltakere på facebook, noen av de har vært tilbake i norge og møtt sin familie.

____ 

Mannen gråt forresten da hun fra forrige gang både fikk møte han forfatteren og fikk historien fra hans munn. 

Ja, han er en sipper 😁

Anonymkode: 495b5...b4c

• Liker 4
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne episoden var bare idiotisk, hva er poenget med en konkurranse om ingen ryker ut.

Anonymkode: 8dde5...b4f

• Liker 1
Skrevet
På 24.9.2017 den 21.32, AnonymBruker skrev:

Denne episoden var bare idiotisk, hva er poenget med en konkurranse om ingen ryker ut.

Anonymkode: 8dde5...b4f

Enig i det. Jeg reagerte også på at ingen ble sendt hjem denne gangen. Julemirakel? For noe tøv! Kan det være at produsenten ikke ønsket å sende hjem de to som endte sist i konkurransen? Har de sine favoritter som de beskytter, og som de ønsker å ha med så lenge som mulig? Eller kommer kanskje to til å bli sendt hjem i neste episode? 

• 3 uker senere...
Skrevet

Noen som fremdeles følger med på dette? :P      

Skrevet

Lager de flerfarget dette?

Anonymkode: 6530b...21b

Skrevet
På 16.10.2017 den 21.11, AnonymBruker skrev:

Noen som fremdeles følger med på dette? :P      

Nei. Føler det blir så parodisk og falskt, og det kjennes bare ut som man sitter og ser på en haug betalte, dårlige skuespillere.

Anonymkode: eec45...56e

• Liker 1
Gjest Solstråletårer
Skrevet

I år synes jeg de har gjort en elendig jobb med å få tak i folk . Du liker ikke folks så godt. Noen ser du veldig godt er kun med for kr. ( noe jeg er ganske sikker på de fleste er men de er ofte ganske interessert i å vite om norge) veldig mye sex og grov prat så min datter sytes det var alt for flaut. Programleder gjør i og for seg en bra jobb. Men programmet er blitt litt oppbrukt og kjedelig.

Skrevet

Det har blitt ganske kjedelig. 

Tror grunnen til det er at det rett å slett er et oppbrukt konsept.

Anonymkode: c3858...be3

• Liker 2
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Så de første episodene, men så gikk jeg lei, det er oppbrukt og alt for skuespiller aktig, er virkelig amerikanere så "dumme" som de fremstår i det programmet !?

Skrevet
1 time siden, Blair Waldorf skrev:

Så de første episodene, men så gikk jeg lei, det er oppbrukt og alt for skuespiller aktig, er virkelig amerikanere så "dumme" som de fremstår i det programmet !?

Ja noen amerikanere er så dumme.

Anonymkode: c3858...be3

Skrevet

Jeg likte de første sesongene og så de 2-3 første episodene i år men nå gidder jeg ikke mer. Det har blitt så kjedelig og alt fremstår så ekstremt falskt. Jeg nekter å tro at alle er SÅ glad for å være i Norge og det er lite troverdig at alle gråter når de får brev. 

• Liker 2
Gjest Gregory Trevelyan
Skrevet
7 minutter siden, Jolanda skrev:

Jeg likte de første sesongene og så de 2-3 første episodene i år men nå gidder jeg ikke mer. Det har blitt så kjedelig og alt fremstår så ekstremt falskt. Jeg nekter å tro at alle er SÅ glad for å være i Norge og det er lite troverdig at alle gråter når de får brev. 

100% enig. 

Skrevet

Syns dette begynner å bli kjedelig jeg også. De gjør så mye kjedelige ting i tillegg. Men må liksom følge litt med alikevell.. Var det ikke ny episode nå på søndag forresten? 

Skrevet
30 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Syns dette begynner å bli kjedelig jeg også. De gjør så mye kjedelige ting i tillegg. Men må liksom følge litt med alikevell.. Var det ikke ny episode nå på søndag forresten? 

Sist søndag var det fotball, må vite, så da utgikk Alt for Norge:balltre:  Men det kommer på søndag, tror de skulle til Finnmark. Lurer på hva slags teite ting de må gjøre der:P

Anonymkode: c7ac3...e3c

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sist søndag var det fotball, må vite, så da utgikk Alt for Norge:balltre:  Men det kommer på søndag, tror de skulle til Finnmark. Lurer på hva slags teite ting de må gjøre der:P

Anonymkode: c7ac3...e3c

Åjaa, igjen? Var jo det for ikke så lenge siden også.. Ja det skulle de ja, noe same greier... :sove:

Skrevet

Jeg har sett 2 episoder, men dette konsepte er bare så oppbrukt at jeg klarer ikke mer. Jeg likte de første sesongene godt og synes det var et hyggelig program. Men orker ikke all gråtingen 🙄 Blir veldig fake.

Jeg har fjern familie i Polen, men interesser meg katta om Polen og hadde aldri begynt å grine hvis jeg fikk brev fra mammas tremenning eller kusine sim jeg aldri har møtt :P

Anonymkode: 210ca...e13

• Liker 4
  • 4 uker senere...
Skrevet
Spoiler

Var det noe mellom Richie og Kelly i dagens episode? De virket veldig close når de snakket sammen før den siste konkurransen, og da Kelly gikk ut, så det ut som de skulle til å kysse da de klemmet hverandre. Blikkene og kommentarene de ga hverandre fikk meg også til å stusse.

Anonymkode: bf7a4...614

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:
  Vis skjult innhold

Var det noe mellom Richie og Kelly i dagens episode? De virket veldig close når de snakket sammen før den siste konkurransen, og da Kelly gikk ut, så det ut som de skulle til å kysse da de klemmet hverandre. Blikkene og kommentarene de ga hverandre fikk meg også til å stusse.

Det samme tenkte jeg. Kan jo hende 😊

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:
  Skjul innhold

Det samme tenkte jeg, det virket veldig som det var noe mellom dem. 

Anonymkode: 960a8...014

Skrevet

Tror dere må huske at de bare er skuespillere som spiller en rolle.

Anonymkode: 53be4...cd5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...