Gå til innhold

Alt for Norge 2017

Salmonella

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette programmet har vel gått i temmelig mange  sesonger allerede, og jeg har egentlig gått ganske lei av dette showet nå.  

Deltakerne virker faktisk alt for ivrige etter å være i Norge, og det fremstår faktisk litt falskt. Dersom noen faktisk hadde vært så vanvittig ivrige etter å finne ut noe om Norge og de norske slektningene sine, så kunne de vel ha forsøkt å oppspore familiene sine litt på egenhånd for lengst. Det finnes jo for eksempel fleire forskjellige nettsider på internett, for slektagranskning forskning.    

Dessuten må deltakerne finne på så utrolig mye barnslig tull. For eksempel å finne på flest mulig stygge banneord på en eller annen dialekt. Det virker bare latterlig...                                                                        

Anonymkode: 46c4d...dae

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo nasjonalmasturbasjon på høyt (lavt) nivå. Men av og til er det også gøy, så jeg koser meg med det. Kjekt å tillate seg å være selvtilfreds nordmann noen ganger. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får virkelig håpe at disse menneskene får oppleve Norge og nordmenn på en normal måte også, når kameraene er slått av. Vi blir jo fremstilt som raringer og ingen av de rare spørsmålene eller hva de faktisk tror om Norge og nordmenn blir besvart i programmet. Jeg ønsker meg egentlig et litt mer seriøst program. Jeg liker tanken bak, men det blir litt overdrevet. 

Anonymkode: 960a8...014

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette programmet har vel gått i temmelig mange  sesonger allerede, og jeg har egentlig gått ganske lei av dette showet nå.  

Deltakerne virker faktisk alt for ivrige etter å være i Norge, og det fremstår faktisk litt falskt. Dersom noen faktisk hadde vært så vanvittig ivrige etter å finne ut noe om Norge og de norske slektningene sine, så kunne de vel ha forsøkt å oppspore familiene sine litt på egenhånd for lengst. Det finnes jo for eksempel fleire forskjellige nettsider på internett, for slektagranskning forskning.    

Dessuten må deltakerne finne på så utrolig mye barnslig tull. For eksempel å finne på flest mulig stygge banneord på en eller annen dialekt. Det virker bare latterlig...                                                                        

Det får de vanligvis ikke PENGER for!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 hours ago, visningsnamn said:

Det går i reprise på lørdag kl. 20.

Det er også reprise i dag kl. 20.30.

Anonymkode: 589fe...16a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, makkapakka skrev:

Det får de vanligvis ikke PENGER for!

Hvor mye penger får egenrlig de som deltar i dette programmet?      

De som har produsert dette showet får det vel til å høres ut som om deltakerne utelukkende deltar fordi de er veldig interesserte i Norge og nordmenn...                              

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mye penger får egenrlig de som deltar i dette programmet?      

De som har produsert dette showet får det vel til å høres ut som om deltakerne utelukkende deltar fordi de er veldig interesserte i Norge og nordmenn...                              

Vinneren har tidligere fått 50.000 dollar eller mer. Ikke rart de griner når de ser bilde av slekt og leser brev tidlig i programmet... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, makkapakka skrev:

Vinneren har tidligere fått 50.000 dollar eller mer. Ikke rart de griner når de ser bilde av slekt og leser brev tidlig i programmet... 

Ikke så mye for å smake på både leverpostei og smalahove.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Catalina Culès

Syns det er alt for mye grining i det programmet, men utenom det syns jeg det er et artig program. de skal ha frem det skikkelig sær norske, virker det som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.8.2017 den 20.25, Salmonella skrev:

Flere som ser på? :)

Ja, prøver å få med meg dette programmet. Produsentene prøver alltid å få med noen fargerike personer, og det har vært med mange artige karakterer. Denne gangen er det for øvrig med en transperson.  :cowboy: :flagg:

Endret av NordicViking
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal se på :) Kjenner jeg ble litt flau i den første episoden og oppgavene med alle disse banneordene. At vi nordmenn, eller nordlendinger da, kan kalle en politimann for hæstkuk? Eeh :unsure:

Syns historien de skulle gjenfortelle var gøy da :fnise: Og måten de gjorde det på :fnise:

Endret av Sitronmelis
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Solstråletårer
På 30.8.2017 den 21.09, NordicViking skrev:

Ja, prøver å få med meg dette programmet. Produsentene prøver alltid å få med noen fargerike personer, og det har vært med mange artige karakterer. Denne gangen er det for øvrig med en transperson.  :cowboy: :flagg:

Hvem da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.9.2017 den 20.31, Solstråletårer skrev:

Hvem da

Cash sto fram som transperson i første episode.

Tidligere hadde TVNorge egen webside med bl.a. info om deltakerne, men nå er visst alt dette borte. Fant noe på Facebook, men vet ikke om denne siden er åpen for alle.

Møt Cash fra Olympia og Røros!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.8.2017 den 21.19, makkapakka skrev:

Er det sant? Det er det ikke noen som nevner noe om, kjenner at jeg mistet litt glede over programmet over å få vite dette, trodde virkelig at de bare ville ha premien som var å møte familie.. han som gikk ut først har jo en kjæreste fra sverige, hun kan fint hjelpe ham å finne norsk slekt og besøke de om hun tar ham med til sverige og starter der..

Anonymkode: c5ac9...443

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle deltakerne som rykker ut før finalen, får vel med seg en liten bok eller noe med informasjon om sin norske familie. 

Men får TV-seerne muligheten til å se hvorvidt deltakerne faktisk kontakter de norske slektningene sine? Blir slike møter filmet, og vist på TV seinere?                        

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...