AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #1 Skrevet 27. august 2017 Hjelp! Jeg kjøpte shockabsorber etter anbefalinger, men jeg er ikke fornøyd! Puppene legger seg i en stor jævla drittklump, og du må ha jobbet som slangemenneske på sirkus for å klare å få igjen hekta bak. Skikkelig ubehagelig! Såeh... noen som har andre forslag? En bh som deler puppene og er god nok til å jogge med! Anonymkode: 697cf...2f2
AnonymBruker Skrevet 28. august 2017 #2 Skrevet 28. august 2017 Jeg vet ikke helt hva du mener med å dele puppene..? Jeg sverger til Casall. Anonymkode: 277ba...a3c
Perelandra Skrevet 28. august 2017 #3 Skrevet 28. august 2017 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke helt hva du mener med å dele puppene..? Jeg sverger til Casall. Anonymkode: 277ba...a3c Regner med at TS mener BH med adskilte skåler til hvert bryst? Ikke alle sports-BHer har det.
Pearl2.0 Skrevet 28. august 2017 #4 Skrevet 28. august 2017 Synes faktisk at hm sine som har maks support (delt i lite, medium og mye støtte) er veldig gode
AnonymBruker Skrevet 28. august 2017 #5 Skrevet 28. august 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Hjelp! Jeg kjøpte shockabsorber etter anbefalinger, men jeg er ikke fornøyd! Puppene legger seg i en stor jævla drittklump, og du må ha jobbet som slangemenneske på sirkus for å klare å få igjen hekta bak. Skikkelig ubehagelig! Såeh... noen som har andre forslag? En bh som deler puppene og er god nok til å jogge med! Anonymkode: 697cf...2f2 Hmmm, nå lurer jeg litt på hvordan puppene dine ser ut, mye heng? Store? Skjønner ikke helt hva du mener Anonymkode: 41d66...0ea
AnonymBruker Skrevet 28. august 2017 #6 Skrevet 28. august 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke helt hva du mener med å dele puppene..? Jeg sverger til Casall. Anonymkode: 277ba...a3c At jeg slipper at puppene klemmes sammen til en stor klump. Skåler deler puppene. Anonymkode: 697cf...2f2
AnonymBruker Skrevet 28. august 2017 #7 Skrevet 28. august 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hmmm, nå lurer jeg litt på hvordan puppene dine ser ut, mye heng? Store? Skjønner ikke helt hva du mener Anonymkode: 41d66...0ea De er ikke mini, men eller ikke enorme. Poenget er at jeg får helt spader når de bare klemmes sammen til en stor klump. De klemmes mer sammen inn mot midten enn at de klemmes mer flate inn til overkroppen. Anonymkode: 697cf...2f2
Stina234 Skrevet 28. august 2017 #8 Skrevet 28. august 2017 Jeg kjøpte en Karti Traa sportsBH som jeg er fornøyd med.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2017 #9 Skrevet 28. august 2017 Jeg synes det høres ut som du har kjøpt en BH i feil størrelse og/eller fasong til deg. Prøvde du den ikke før du kjøpte den? Mine veldig store pupper ble helt fint delt av en Shock Absorber-modell som passet meg. Anonymkode: 9c741...658
AnonymBruker Skrevet 28. august 2017 #10 Skrevet 28. august 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det høres ut som du har kjøpt en BH i feil størrelse og/eller fasong til deg. Prøvde du den ikke før du kjøpte den? Mine veldig store pupper ble helt fint delt av en Shock Absorber-modell som passet meg. Anonymkode: 9c741...658 Mulig du har rett. Anonymkode: 697cf...2f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå