Gå til innhold

Er du garantert kjæreste om du er 190+ som mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser til tider menn jeg ikke synes er særlig antraktive i ansiktet, men likevel har dame. Disse er i stor grad høye, 190+. Er en garantert dame om man er over 190? 

Anonymkode: 28d95...675

Videoannonse
Annonse
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Mange høye menn som er stygge fordi de er veldig feite eller veldig tynne.

Skrevet
3 minutter siden, Herr Heftig skrev:

Mange høye menn som er stygge fordi de er veldig feite eller veldig tynne.

Takk for infoen. 

• Liker 5
Skrevet

Nei! Det er for spesielt interesserte å måtte stå på en stol, i gardintrapp eller at kjæresten må bøye seg ned for å få øyekontakt. 

165-185:tommelsmil:

Anonymkode: b7174...419

• Liker 2
Skrevet

Ja selvfølgelig, de er født med en garanti. Det er derfor alle på 190cm og høyere alltid har kjæreste. :fnise:

Jeg er 174 og foretrekker menn på 175-185, helst under 190 altså. Det blir for høyt.

Anonymkode: 29a65...b8f

Skrevet

Jeg kjenner to på 30 år som er over 190 cm høy. Ingen av dem har hatt kjæreste. Men nå kan ikke hverken noen av dem vaske klær eller lage mat selv. Så det kan jo være derfor...

Anonymkode: dcf61...f72

• Liker 3
Skrevet

Jeg liker høye menn, men det er meg. Heldigvis liker damer forskjellig, så tror ikke du er garantert kjæreste om du er 190 høy eller 170 høy, vi har alle ulike preferanser

Skrevet

Du er ikke garantert kjæreste om du er over 190. Men du har veldig mye bedre odds enn en under 170.

Anonymkode: d81c6...855

• Liker 1
Skrevet

Eh nei selvfølgelig ikke. Er man drittsekk eller kjedelig som menneske så hjelper det da ikke hvor høy du er. Men ja, høyde kan trekke opp et ellers middels attraktivt ansikt.

Anonymkode: 2f295...9c2

Skrevet

Nei. Jeg er 165 og skulle ønske kjæresten min var lavere. Han er mellom 185-190. 

Skrevet

Den eneste single i vår vennekrets er en STOOOR mann på 190-195cm ish. Tjener godt, gjør han også.

Anonymkode: e29dc...773

Skrevet

Hahah nei! 

Anonymkode: ad752...357

Skrevet

Er man garantert kjæreste om man har brunt hår? Om man er overvektig? Er det høyden man skal være sammen med?

min pappa er 191 og hadde draget på alle damene i sine yngre dager. Jeg vet ikke hvor mange søsken jeg har, han bor i utlandet.

Anonymkode: f1c2a...e43

• Liker 1
Skrevet

Nei. Jeg liker ikke menn på 190 cm. Jeg er lav og med en 190'er ville jeg følt på at sex ble en fadese med lange flagrende bein i alle mulige positurer, hadde ikke maktet det. 

Anonymkode: 16a6b...cdd

Skrevet

For en spesiell ting å bite seg merke i. Du må nesten være en lav mann?

Anonymkode: bc2a0...1d3

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

For en spesiell ting å bite seg merke i. Du må nesten være en lav mann?

Anonymkode: bc2a0...1d3

Er 183, så er ganske gjennomsnittlig.

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er ikke garantert kjæreste om du er over 190. Men du har veldig mye bedre odds enn en under 170.

Anonymkode: d81c6...855

Dårligere odds, mener du vel 😉

Anonymkode: 49c08...2f7

Skrevet

Man har jo ikke garantert kjæreste om man er 190+, men mange jenter foretrekker høye gutter.

Jeg er selv ei jente på 180, kjæresten min er 190 = perfect match.  Hadde ikke klart å være i lag med en gutt jeg måtte bøyd meg ned for å se på:)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...