AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #1 Skrevet 27. august 2017 Jeg studerer nå mitt andre år i en klasse på ca. 30 stk. Helt i begynnelsen ble jeg kjent med noen jenter, men jeg fikk litt problemer på hjembane så jeg ble litt distansert og tilbaketrukket. Jeg trodde vi fortsatt hadde god kontakt, men merket at de tok mindre initiativ med meg etter et par måneder. Jeg tok meg relativt raskt sammen for å bli mer sosial igjen, men følte på mange måter at "toget hadde gått", og at klikkene i klassen var formet og jeg plutselig stod utenfor Etter ett år føler jeg meg fortsatt utenfor og synes det er vanskelig å komme innpå noen. Jeg har en god tone med de fleste i klassen, men jeg har ingen det føles naturlig å være sammen med på fritiden. Jeg har forsøkt å ta mer initiativ, men tolker ting lett som avvisning og føler ikke at mine kontaktforsøk bli møtt eller gjengleldt. Dette blir en ond sirkel av å prøve for så å trekke meg unna fordi det er vanskelig å finne en balanse mellom kontaktsøkende og irriterende. Er det noen som har noen gode råd til hvordan jeg kan bli bedre kjent med folk i klassen og gå fra bekjentskap til venner? Hvordan kan jeg gå frem uten å være for pågående? Anonymkode: 664fc...e8b
AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #2 Skrevet 27. august 2017 Hadde blitt veldig glad for å høre om andre med lignende erfaringer eller råd Anonymkode: 664fc...e8b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå