freedom94 Skrevet 4. januar 2018 #21 Skrevet 4. januar 2018 Hei! Veldig sen her ser jeg, men kom over denne posten og jeg skal ut å reise første uken i februar og regner med å bli borte så lenge pengene rekker. Budsjett ekskl. flyreise t/r er på 45000. håper det kan holde i hvertfall 4 måneder. Reiser først til bangkok også har jeg egentlig veldig få planer annet enn at jeg vil besøke (utenom Thailand) Malaysia, Indonesia, Laos og Vietnam. Har du kommet lenger i din planlegging og har du kanskje lyst på en reisepartner å møte opp med et sted på turen? Litt redd for å reise alene så hadde vært hyggelig å møte på noen andre jeg hadde snakket med før. Håper du ser dette og på svar:) Hilsen jente 23
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #22 Skrevet 4. januar 2018 Hei! Jeg skal reise nå til India den 20. Januar. Skal også innom Thailand, Laos, Vietnam og Kambodsja. (2,5 måned) Kanskje vi sees! Reiser med ei venninne, men vi vil gjerne møte flere å reise sammen med. Jente 21 Anonymkode: e0491...4c4
marlenesv Skrevet 22. januar 2018 #23 Skrevet 22. januar 2018 Hei igjen! Har glemt litt av denne tråden. Siden over funker ikke fordi Kilroy har slettet ''annonsen'' da den ble fullbooket kort tid etter jeg postet den her. Det er en 3 måneders lang reise, fra 19.februar til 16.mai. Jeg går med denne reisen i mot det flesteparten over her anbefaler deg. Skal på utrolig mange ulike steder på de tre månedene. Kjenner selfølgelig på følelsen på at det vil kunne bli stress. Men jeg er såpass gira på å oppleve mest mulig, da jeg ikke får tid og trolig ikke råd til noe sånt senere. Reisen blir følgende: Oslo - Johannesburg - Cape Town - Botswana - Zimbabwe - Bangkok - Kambodsja - Vietnam - Kuala Lumpur - Bali - Australia (Sydney og Brisbane) - Hawaii - USA (L.A. , så kjøre hele veien fra New Orleans og til New York).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå