frøkna Skrevet 27. august 2017 #1 Skrevet 27. august 2017 Jeg er på utkikk etter festlokale i Oslo/ (akershus) område. Noen som vet om et bra sted? Jeg ser mange steder hvor man må ut innen 23, eller ikke kan spille høy musikk etc. Jeg tenker å arrangere en relativt stor fest. Fint om det er lov å ta med medbrakt, men ingen must også fordel om det ikke koster skjorta.
AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #2 Skrevet 27. august 2017 "Relativ stor fest" er relativt. Hvor mange blir dere? Skal det serveres mat? Skal alle ha sitteplass ved bord? Anonymkode: 024af...72d
AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #3 Skrevet 27. august 2017 Golia Velhus er genialt dersom det er stort nok: http://goliavel.no/leie-av-velhuset/ Anonymkode: 024af...72d 1
frøkna Skrevet 27. august 2017 Forfatter #4 Skrevet 27. august 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: "Relativ stor fest" er relativt. Hvor mange blir dere? Skal det serveres mat? Skal alle ha sitteplass ved bord? Anonymkode: 024af...72d Akkurat begynt med planlegginga, men vil tippe mellom 30-40 mennesker. Jeg har lyst å ha litt matserverig, men bare noen små tapas retter som man kan plukke med seg. Altså ikke sitteplasser ved bord.
AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #5 Skrevet 27. august 2017 Noe litt annet er Nydalshytta. Den ligger litt for seg selv, så vil tro at det går an å spille musikk utover. Mener det går an å kjøre en eller to biler opp til Sinober, men så må alt bæres derifra, et par hundre meter. Røkla må gå fra Snippen stasjon (et par kilometer). Sikkert mulig å få (noe) mat levert fra Sinober, om det er ønskelig. Det finnes flere litt mindre foreningshytter i nærheten, hør eventuelt med de på Sinober. Anonymkode: 9e306...7b0
AnonymBruker Skrevet 29. august 2017 #6 Skrevet 29. august 2017 Dette kan jo være et bra sted å starte jakten? https://eventum.no/selskapslokaler/oslo/billig?amenities[0]=offers-catering&capacity[from]=49 Anonymkode: d7102...492
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå