Gå til innhold

Leter etter festlokale i Oslo, forslag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på utkikk etter festlokale i Oslo/ (akershus) område. Noen som vet om et bra sted? Jeg ser mange steder hvor man må ut innen 23, eller ikke kan spille høy musikk etc. Jeg tenker å arrangere en relativt stor fest. Fint om det er lov å ta med medbrakt, men ingen must også fordel om det ikke koster skjorta. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Relativ stor fest" er relativt. Hvor mange blir dere? Skal det serveres mat? Skal alle ha sitteplass ved bord?

Anonymkode: 024af...72d

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Relativ stor fest" er relativt. Hvor mange blir dere? Skal det serveres mat? Skal alle ha sitteplass ved bord?

Anonymkode: 024af...72d

Akkurat begynt med planlegginga, men vil tippe mellom 30-40 mennesker. Jeg har lyst å ha litt matserverig, men bare noen små tapas retter som man kan plukke med seg. Altså ikke sitteplasser ved bord.

Skrevet

Noe litt annet er Nydalshytta. Den ligger litt for seg selv, så vil tro at det går an å spille musikk utover. Mener det går an å kjøre en eller to biler opp til Sinober, men så må alt bæres derifra, et par hundre meter. Røkla må gå fra Snippen stasjon (et par kilometer). Sikkert mulig å få (noe) mat levert fra Sinober, om det er ønskelig.

Det finnes flere litt mindre foreningshytter i nærheten, hør eventuelt med de på Sinober.

Anonymkode: 9e306...7b0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...