rutti Skrevet 14. januar 2005 #1 Skrevet 14. januar 2005 Hvor får man tak i dette`? Eller er det noe som ligner man kan bruke?
Siam Skrevet 14. januar 2005 #2 Skrevet 14. januar 2005 Den har jeg lett etter også. Jeg kontaktet Nestlé og de fortalte meg at det produktet er utgått... Verdens beste sjokoladepålegg!! Jeg har ikke funnet noe liknende noe sted, men finner du det, gi meg beskjed!!
Chiquita Skrevet 14. januar 2005 #3 Skrevet 14. januar 2005 Den har jeg lett etter også. Jeg kontaktet Nestlé og de fortalte meg at det produktet er utgått... NEI - ikke sjokella.... *depper*
rutti Skrevet 14. januar 2005 Forfatter #4 Skrevet 14. januar 2005 jeg skulle prøve å lage en kake med sjokella i, da går ikke det. Er det noen som vet hva jeg kan bruke istede som en erstatning?Den kaka så såååå god ut!
Gjest Gjesta Skrevet 14. januar 2005 #5 Skrevet 14. januar 2005 Var Sjokella noe ala Sjokade, tro, eller mer som Nugatti? Nutella finnes i hvertfall i utlandet.
Chiquita Skrevet 14. januar 2005 #6 Skrevet 14. januar 2005 Ligner mer på Sjokade enn på Nugatti. Desverre er ikke Sjokaden like god (synes jeg). *sukk*
Gjest Gjesta Skrevet 14. januar 2005 #7 Skrevet 14. januar 2005 Men til kakeoppskrifter duger vel Sjokade? Siden jeg ikke er noen søtmons, er mitt kjennskap til søte påleggstyper noe begrenset (unntak: prim)
rutti Skrevet 14. januar 2005 Forfatter #8 Skrevet 14. januar 2005 er en sånn brownies type kake som jeg fant i et blad jeg tenkte jeg skulle prøve... Dumt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå