Gå til innhold

Blokkert? Blir da iMessage "levert"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om jeg er blokkert; vil det fortsatt stå "levert" når jeg sender iMessage? Eller vil den bare stå som blå og ikke levert?

Anonymkode: 0a976...69b

Skrevet

Og det spørsmålet hører til under kategori "Samliv og kjærlighetsrelasjoner " på grunn av..?

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor er du blitt blokkert?

Skrevet

Ja det står levert. Dette har jeg testet med min samboer. Når du ringer får du bare opptatt signal (iPhone). Men du kan ta nr ditt på skjult, da kan du ringe.

Anonymkode: adc7c...7b3

Skrevet

Når jeg har blitt blokkert får jeg ikke send iMessage nei. Den blir grønn og ser ut som den er sendt som vanlig sms, men den blir ikke levert. 

Anonymkode: d7f8d...60b

Skrevet

Hvist du har blitt blokkert og sender noe til den som har blokkert deg vil de ikke mota det. Du vet hva blokkert betyr sant? 

Anonymkode: 33dd2...04c

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvist du har blitt blokkert og sender noe til den som har blokkert deg vil de ikke mota det. Du vet hva blokkert betyr sant? 

Anonymkode: 33dd2...04c

Du vet hva et spørsmål er, ikke sant?

Anonymkode: e31f9...4e2

• Liker 1
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg har blitt blokkert får jeg ikke send iMessage nei. Den blir grønn og ser ut som den er sendt som vanlig sms, men den blir ikke levert. 

Anonymkode: d7f8d...60b

Hvordan vet du at du er blitt blokkert? Det du beskriver høres mer ut som at de har slått av iMessage eller er uten nett. Du må beskrive hvordan du har testet det, ikke bare anta at du er blokkert.

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja det står levert. Dette har jeg testet med min samboer. Når du ringer får du bare opptatt signal (iPhone). Men du kan ta nr ditt på skjult, da kan du ringe.

Det er slik de beskriver det på alle support-sidene jeg har sett.

Jeg lurer på det samme som trådstarter, hva som skjer når alt ser ok ut, men det ikke står "sendt". Tror dette er når noen er utenfor nett/har slått av nett/har slått på flightmode, men fremdeles har skrudd på iMessage inne på innstillinger for meldinger.

Anonymkode: 60156...2f9

Skrevet

Jo, det står levert på iMessage, selv når mottaker har blokkert en. Om den er grønn og blir sendt som tekstmelding, så er det noe med din egen innstilling eller mottaker ikke har iPhone. 

Min samboer blokkerte meg og vi testet (testet og med venninne som og har iPhone). iMessage sto levert hos meg, men samboer/venninne mottok ikke meldingen. Ringte jeg de var det bare opptattsignal. Gikk jeg inn på innstilling og gjorde slik at jeg ringte fra skjult nr, da ringte det, selvom de har blokkert meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...