AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #1 Skrevet 27. august 2017 Exen min har fått en ny samboer, og barna liker henne veldig godt. Jeg har ikke noe imot henne, og syns hun virker som en ok person. Hadde hun ikke vært samboeren til exen min, tror jeg vi kunne blitt veldig gode venner. Hun virker som en person man kan være seg selv rundt, som har kontroll på tingene sine og gir gode råd til sine venner. Desverre er ikke hun intr i noe vennskap med meg siden jeg er exen hans og mor til hans barn. Hun syns det blir veldig unaturlig og at det holder med den vanlige "levere barna" kontakten. Anonymkode: 46207...e11
Veslefrikk Skrevet 27. august 2017 #2 Skrevet 27. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Exen min har fått en ny samboer, og barna liker henne veldig godt. Jeg har ikke noe imot henne, og syns hun virker som en ok person. Hadde hun ikke vært samboeren til exen min, tror jeg vi kunne blitt veldig gode venner. Hun virker som en person man kan være seg selv rundt, som har kontroll på tingene sine og gir gode råd til sine venner. Desverre er ikke hun intr i noe vennskap med meg siden jeg er exen hans og mor til hans barn. Hun syns det blir veldig unaturlig og at det holder med den vanlige "levere barna" kontakten. Anonymkode: 46207...e11 Syns du skal respektere hennes mening og være glad for at exen din har funnet en dame som du er komfortabel med at tilbringer tid med dine barn når de er på besøk hos sin far. 3
AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #5 Skrevet 27. august 2017 Ja det blir upassende. Mest sannsynlig vil hun oppfatte det falskt, men med tiden , da snakker vi mange år, så kanskje dere kan omgås mer . Anonymkode: 7b65a...d76 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #6 Skrevet 27. august 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Exen min har fått en ny samboer, og barna liker henne veldig godt. Jeg har ikke noe imot henne, og syns hun virker som en ok person. Hadde hun ikke vært samboeren til exen min, tror jeg vi kunne blitt veldig gode venner. Hun virker som en person man kan være seg selv rundt, som har kontroll på tingene sine og gir gode råd til sine venner. Desverre er ikke hun intr i noe vennskap med meg siden jeg er exen hans og mor til hans barn. Hun syns det blir veldig unaturlig og at det holder med den vanlige "levere barna" kontakten. Anonymkode: 46207...e11 Ene vanlige "levere barna" kontakten er jo, om dere er to oppegående foreldre, ganske omfattende? Altså: dere må debriefe om uka, fortelle om god og dårlig oppførsel, diskutere oppfølging av oppdragelse, hvordan barna utvikler seg mtp ferdigheter +++ Inviter damen med på de 1-3 timene hver uke, barnas bursdager, treninger, feiringer av familie og bortetter og så har dere jo et forhold gående. Anonymkode: 1ba8e...f96 3
AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #7 Skrevet 27. august 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ene vanlige "levere barna" kontakten er jo, om dere er to oppegående foreldre, ganske omfattende? Altså: dere må debriefe om uka, fortelle om god og dårlig oppførsel, diskutere oppfølging av oppdragelse, hvordan barna utvikler seg mtp ferdigheter +++ Inviter damen med på de 1-3 timene hver uke, barnas bursdager, treninger, feiringer av familie og bortetter og så har dere jo et forhold gående. Anonymkode: 1ba8e...f96 Jeg og exen min har hovedkontakten når det gjelder sånne ting, og vi snakker godt sammen. Ved "levere barna" kontakten mente jeg de gangene ungene skal leveres i døra hos en av oss, og det oppstår småprating som det ofte gjør ved levering/henting av barna. Anonymkode: 46207...e11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå