Gå til innhold

Komme seg videre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden jeg er ganske ung og ikke har vært borti noe av dette før så vil jeg gjerne ha noen tips fra noen som kanskje har vært i den situasjonen 😊
For rundt 4 måneder siden så ble jeg singel.
Jeg var så dum og tok et valg mens jeg var sint, noe jeg har lært på den harde måten nå at man ikke skal gjøre.
Jeg var sint og frustrert over en god del ting og endte da opp med å slå opp med eksen.
Jeg har jo lært det på den harde måten nå siden jeg angrer på at jeg tok den avgjørelsen.
Men over til det jeg lurer på:
Er det noen som har noen tips til hvordan man kan komme over eksen, og komme seg videre?

Anonymkode: 32c53...8cb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Viss du angrer og bare slo opp fordi du var sint hvorfor kan du ikke bare fortelle han det ? Er ikke sikkert han ville slå opp heller..

Skrevet

Du må bruke tiden til hjelp.

Anonymkode: 6a123...6a5

Skrevet
2 timer siden, BethD skrev:

Viss du angrer og bare slo opp fordi du var sint hvorfor kan du ikke bare fortelle han det ? Er ikke sikkert han ville slå opp heller..

Fordi jeg mistenker at han har funnet seg en ny en, hvis man skal tro på ryktene.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fordi jeg mistenker at han har funnet seg en ny en, hvis man skal tro på ryktene.

Rykter er no tull, ass. Kjemp litt.

Anonymkode: bc53b...3c9

• Liker 1
Skrevet

Det er åpenbart at det fins "mange fisker i havet", noe jeg tror vi alle som har vært gjennom et brudd tidligere, etter hvert har fått erfart. Det er helt vanlig å være litt opphengt i eksen den første tiden, kanskje angre litt på bruddet, og ønske eksen tilbake. Men tro meg, det går fort over. Man må bare engasjere seg i nye ting, være sosial, finne på gøyale ting, drive med hobbyer, være aktiv, jobbe, reise, kose seg.... Og mens man er for opptatt av å nyte og planlegge livet, dukker det en ny opp. Og vipps innser du, uten at du var klar over det, at du er helt over eksen.

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis personen virkelig liker deg så har det ingenting å si. Ta kontakt

Anonymkode: 6a123...6a5

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...