AnonymBruker Skrevet 29. august 2017 #21 Del Skrevet 29. august 2017 På 27.8.2017 den 19.11, AnonymBruker skrev: Jeg hadde det! Viste seg at øyet mitt hadde begynt å separere seg. Det er liksom et lag med hinne og den hinnen hadde begynt å løsne. Har fortsatt ikke fått tilbake ordentlig syn på øyet. Skynd deg til øyelege, lege eller optiker, for det kan være skikkelig ille. Man kan få det på begge øyene På natten ser jeg det ennå, det er helt urelatert og har gjort det hele livet, har søvnparalyse. Anonymkode: 0e55f...540 TS er det hornhinnen som er i ferd med å løsne så haster det å få behandling. Hvis ikke så risikerer du å miste synet, eller varige skader. Evnt kan det være det jeg har. At det er liten del av hornhinnen som har løsnet og som driver rundt inne i øyet, og forstyrrer i synsfeltet. Det er ikke så mye å gjøre med. Hjernen lærer at den skal filtrere det bort så det blir mindre plagsomt etterhvert. Anonymkode: 9f6ff...1ee Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1129784-hva-kommer-de-svarte-skikkelsene-i-sidesynet-av/page/2/#findComment-20282976 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2017 #22 Del Skrevet 29. august 2017 Å se skikkelser av dyr og mennesker i sidesynet syns jeg høres mer psykologisk enn at det har med øyehelse å gjøre. Jeg har selv hatt glasslegemeløsning på begge øynene, noe de fleste får med alderen. Men de synsforstyrrelsene jeg har fått av det vil jeg heller beskrive som prikker og streker i synsfeltet. Eller "fluer". Ingenting som ligner dyr eller mennesker... Anonymkode: 40dbe...c73 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1129784-hva-kommer-de-svarte-skikkelsene-i-sidesynet-av/page/2/#findComment-20285170 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå