AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #1 Skrevet 27. august 2017 Hei! Er det noen her inne som har hatt en skikkelig god kjemi over nett med noen man enda ikke har møtt,, mye til felles og man vil bare skrive og skrive med personen og man går aldri tom for interessante ting å skrive om? Hvordan var da opplevelsen da dere endelig traff personen - var kjemien like god i virkeligheten eller kan man virkelig ikke avgjøre det i det hele tatt over nett? Jeg er egentlig imot å treffe menn over nett - redd for at det blir helt annerledes i virkeligheten, og om det da blir veldig annerledes, så vet jeg ikke om jeg klarer å skjule den skuffelsen. Har aldri møtt noen fra nett før, bare truffet de jeg har datet ute i sosiale sammenkomster, og da har jo kjemien vært der fra første sekund. Kjenner jeg rødmer og smiler som en gærning mens jeg skriver med han, er så nysgjerrig og jeg gleder meg til å treffe dette mennesket! Virker så utrolig skikkelig og down to earth. Må da være for godt til å være sant? Anonymkode: 32488...450
AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #2 Skrevet 27. august 2017 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Er det noen her inne som har hatt en skikkelig god kjemi over nett med noen man enda ikke har møtt,, mye til felles og man vil bare skrive og skrive med personen og man går aldri tom for interessante ting å skrive om? Hvordan var da opplevelsen da dere endelig traff personen - var kjemien like god i virkeligheten eller kan man virkelig ikke avgjøre det i det hele tatt over nett? Jeg er egentlig imot å treffe menn over nett - redd for at det blir helt annerledes i virkeligheten, og om det da blir veldig annerledes, så vet jeg ikke om jeg klarer å skjule den skuffelsen. Har aldri møtt noen fra nett før, bare truffet de jeg har datet ute i sosiale sammenkomster, og da har jo kjemien vært der fra første sekund. Kjenner jeg rødmer og smiler som en gærning mens jeg skriver med han, er så nysgjerrig og jeg gleder meg til å treffe dette mennesket! Virker så utrolig skikkelig og down to earth. Må da være for godt til å være sant? Anonymkode: 32488...450 Don´t get your hopes up. Just sayin´. Anonymkode: d37a1...da7
LadyL Skrevet 27. august 2017 #3 Skrevet 27. august 2017 Har truffet "drømmemannen" på papiret på nettet. Vi bor dessverre 3 timer med bil unna hverandre, så det er nok ganske bortkastet da vi er låst på hver vår kant av forskjellige grunner. Skulle gjerne møtt ham og sett hvordan kjemien er, men jeg tviler på at det blir noe mer enn det. Jeg synes jeg har vært heldig med de jeg har truffet over nettet. Det er ikke alle jeg treffer da det kommer frem underveis i samtalen at vi egentlig ikke har så mye til felles, men de jeg har valgt å møte er som de har vært på nettet. Det er ikke alle man har kjemi med, men det ble en hyggelig opplevelse og en erfaring rikere 😊
AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #4 Skrevet 27. august 2017 Møtt 2 over nett Første hadde jeg ok kjemi over nettet med, men jeg følte jeg måtte møte han RL for å se om kjemien var bedre, det er jo rådet alle gir. Ble veldig skuffet, og holdt kun ut kaffedaten såå glad det kun var en kjapp kaffedate. Helt krise! Deretter møtte jeg en som jeg prata med i 2 år på nett før vi møttes. Kjemien var nesten bedre RL om det er mulig.. Vi snakket døgnet rundt på nett om alt og kjemien var bra der og jeg grudde meg til å møte han da jeg husket hvor skuffet jeg var sist men heldigivs gikk dette veien. Absolutt en god erfaring - det jeg følte hjalp veldig var at vi snakket om alt og da visste jeg hvordan han var. Han var lik RL som på nettet og nå 3 år etter første møte er vi samboere Anonymkode: e9a01...b5e
AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #5 Skrevet 27. august 2017 Tja, jeg har en erfaringer med det. Han første fyren hadde jeg sykt god kjemi med på nettet. Vi kunne snakke i mange timer om løst eller fast, om alt eller ingenting, og han virket som en tvers gjennom bra fyr. Sånn egentlig viste han seg å være en krangelfant som bestandig måtte ha rett. Vi hadde absolutt ingen kjemi i virkeligheten og vi hadde ingenting til felles... Ble ikke flere dates for å si det sånn! Anonymkode: ec4cb...235
AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #6 Skrevet 27. august 2017 Ja. Skrev med en hver dag i halvannet år , har hatt mannlige nettvenner før som jeg har skrevet med hver dag men aldri på samme måten, jeg trodde virkelig han var sjelevennen min og helt sinnsyk connection, tvillingsjel og drømmemann på alle områder. Vi ville det samme i livet , mente det samme om livet og hadde døds bra kjemi. Vi møttes, alt føltes toppers , hang sammen en uke, fortsatt helt flott. Dro hjem til hver av oss (bodde i forskjellige byer), og etter en uke med intense forventninger og ekstase (men behagelig ekstase, vi var oss selv og slappet av , ikke høyt oppe i fyr og flamme men mye inntrykk da) så innså egentlig begge to at vi var mer blendet av forestillingen om et forhold og det hele ble egentlig veldig rart. Vi sluttet faktisk å chatte og ha kontakt etter dette for det ble så langt fra hverdagsvirkeligheten på en måte, når vi skulle ta internettverdenen ut i den virkelige verdenen.. Anonymkode: 9889e...779
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå