Gå til innhold

Kan lærere bruke hullete jeans?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om 30-40 åringer som bruker hullete jeans? Kan en lærer bruke det på jobb?

Anonymkode: 57d84...467

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det avhenger jo av graden av hull. Noen hullete jeans er jo upassende i alle omstendigheter. 

Anonymkode: 215a1...2b7

Skrevet

Jeg vil vel si det kommer an på hvor hullete buksa er. Litt småhull/slitt stil kan være tøft og greit. Er buksa så hullete at man like godt kunne gått naken - er det ikke greit. På samme måte som en kort og trang shorts ikke er greit. 

Skrevet

Tenker på to små hull på knærne (som kanskje utvider seg ved bruk), og slitte partier på låret

Anonymkode: 57d84...467

Skrevet

På knærne - ingen problemer

På rumpeballene - WTF?!  :sjokkert:

Anonymkode: 96ae0...b1e

• Liker 1
Skrevet

Jeg vill ikke gå i hullete klær

Skrevet

Hvis det har gått hull på jeansen. Så kan du jo lappe den.

Anonymkode: 8ffdd...058

Gjest C.Tramell
Skrevet

Ikke de med kjempehull på knærne, synes jeg. Det ser komplett idiotisk ut. Bare ungdommer kan gå i slike og fortsatt ha æren i behold. Ungene våre hadde garantert dødd av skam om jeg stilte i et par! Slitte partier og mindre hull går fint.

Skrevet

2975a9a0-c0c8-4784-8658-32d2eedc3ad7.jpe

Skrevet

Alle som vil se ut som en uteligger kan gå med hullete jeans uavhengig om de er lærer eller elev.

Anonymkode: 0b6e2...a4a

Skrevet

Jeg syns det er innafor som de andre her sier, og ha små hull på knærne. Alt med måte. 

Skrevet

Lærere skal jo være kuuule kamerater og kæmmiser idag, så selvfølgelig! Gjerne kombinert med magetopp og trampstamp.

Skrevet
On ‎27‎.‎08‎.‎2017 at 4:45 PM, AnonymBruker said:

2975a9a0-c0c8-4784-8658-32d2eedc3ad7.jpe

Overhode ikke greit!

Slitte småhull på knærne er ok. Men da forutsetter jeg en skikkelig topp, ikke puppene oppi haka osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...