AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #1 Skrevet 27. august 2017 Hvor finner jeg episoder med de som var før Matt Smith? Anonymkode: 3b734...23b
stan Skrevet 27. august 2017 #2 Skrevet 27. august 2017 Det er ulovlig å streame dem fra gomovies.to, så det må du ihvertfall ikke gjøre! 4
AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #3 Skrevet 27. august 2017 30 minutter siden, stan skrev: Det er ulovlig å streame dem fra gomovies.to, så det må du ihvertfall ikke gjøre! hehe, skulle helst hatt et lovlig sted.. Anonymkode: 3b734...23b
stan Skrevet 27. august 2017 #4 Skrevet 27. august 2017 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: hehe, skulle helst hatt et lovlig sted.. Anonymkode: 3b734...23b Tror ikke det finnes. En stund gikk det å abonnere hos BBC, men så stengte de for utlandet og deretter for vpn. Netflix har ikke de første sesongene. HBO tror jeg ikke har serien. Play har den ikke. Kanskje det er noen andre lovlige muligheter? Streaming er jo juridisk i gråsonen, men det er vanskelig å å hevde at man har påført dem et økonomisk tap når det ikke finnes noen måter å betale for serien. Bruk vpn så vet heller ikke ISP hva man gjør på Internett.
AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #5 Skrevet 27. august 2017 Forstår ikke hvorfor Netflix ikke har alle sesongene... De hadde det for ikke så mange år siden! Den eneste lovlige måten er nok å kjøpe dem. Anonymkode: c179b...96c
AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #6 Skrevet 27. august 2017 32 minutter siden, stan skrev: Tror ikke det finnes. En stund gikk det å abonnere hos BBC, men så stengte de for utlandet og deretter for vpn. Netflix har ikke de første sesongene. HBO tror jeg ikke har serien. Play har den ikke. Kanskje det er noen andre lovlige muligheter? Streaming er jo juridisk i gråsonen, men det er vanskelig å å hevde at man har påført dem et økonomisk tap når det ikke finnes noen måter å betale for serien. Bruk vpn så vet heller ikke ISP hva man gjør på Internett. hmm, får vel bare gjøre det sånn da. Verste er at jeg har dem på DVD, men har ikke de med meg her jeg bor nå.. Anonymkode: 3b734...23b
AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #7 Skrevet 27. august 2017 Du kan låne fra biblioteket. Anonymkode: d98f1...5ca
AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #8 Skrevet 27. august 2017 Er nok kun å kjøpe på DVD som er lovlig her i Norge er jeg redd. Har også sett etter et lovlig sted, men har ikke klart å finne det. Anonymkode: 0be66...1ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå