Gå til innhold

I hvilken fase av syklusen er det at man får økt utflod, type hvit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter en abort venter jeg fortsatt på mensen. Har tatt el-tester daglig, bare negativt. Nå har det endelig skjedd en forandring i det minste, altså denne økte utfloden. Hvor i syklusen kan jeg regne med at jeg er da? 

Anonymkode: 956b6...8a2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk det vel rett etter eggløsning som regel, litt tykkere hvit utflod. 

Anonymkode: 8a6dd...515

Skrevet

Skriver fikk da jeg ikke husker og er gravid i  5 mnd nå :fnise:

Anonymkode: 8a6dd...515

Skrevet

Eggløsning og rett før mensen (dagen før). Jeg får aldri sånt ellers. 

Anonymkode: 859da...bda

Skrevet

Uff, da håper jeg virkelig det er dagen før mensen i dag, da. Og ikke rett etter eggløsning. Jeg har som sagt bare hatt negative el-tester, så jeg har ikke orket sex på mange dager... Leit hvis jeg har gått glipp av eggløsning. 

Ts 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Uff, da håper jeg virkelig det er dagen før mensen i dag, da. Og ikke rett etter eggløsning. Jeg har som sagt bare hatt negative el-tester, så jeg har ikke orket sex på mange dager... Leit hvis jeg har gått glipp av eggløsning. 

Ts 

Jeg får mer dagen før mensen, enn ved eggløsning. :hug: Du må nok bare vente og se. Det går bra. 

Skrevet

Og dere kvinner lurer på hvorfor så mange av oss menn ikke finnes lyst til å gå ned på dere...

Anonymkode: 418bf...bbf

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får mer dagen før mensen, enn ved eggløsning. :hug: Du må nok bare vente og se. Det går bra. 

Takk! :)

Vet du forresten noe om eggløsningstester? Jeg tok en nå, og streken er så svak som den aldri har vært før (jeg har testet hver dag i 5 uker nå, men som sagt ikke hatt mensen). Når i syklusen er de svakest? 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Og dere kvinner lurer på hvorfor så mange av oss menn ikke finnes lyst til å gå ned på dere...

Pell deg ut. 

Skrevet

Jeg får det noen dager før eggløsning. Så blank under eggløsning. 

Anonymkode: aabd2...094

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uff. Ingen som vil suge deg heller. 

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk! :)

Vet du forresten noe om eggløsningstester? Jeg tok en nå, og streken er så svak som den aldri har vært før (jeg har testet hver dag i 5 uker nå, men som sagt ikke hatt mensen). Når i syklusen er de svakest? 

Aldri tatt en slik test, så det vet jeg ikke. Jeg kjenner min el på kroppen. Skikkelig og. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja for guggen deres er jo sååååå mye bedre :rolleyes:

Anonymkode: d43b5...1fd

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja for guggen deres er jo sååååå mye bedre :rolleyes:

Vi har ikke gugge. Sæd derimot, smaker fantastisk godt for heterofile damer. Liker du ikke sæd er det kanskje fordi du ikke er hetero?

Skrevet

Det kan være du gjør det allerede, men det er veldig greit å måle basaltemperauren gjennom syklusen. Du kan bruke dette i tillegg til EL-testene 😊👍🏻

Skrevet

Vi har ikke gugge. Sæd derimot, smaker fantastisk godt for heterofile damer. Liker du ikke sæd er det kanskje fordi du ikke er hetero?

Haha, morsom du. Har du lest trådene om hva kvinner synes om å svelge sæd? 99% synes det er ekkelt. Tviler på at alle disse er homofile.

Anonymkode: f4006...557

• Liker 2
Skrevet

:hoho:

• Liker 1
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, morsom du. Har du lest trådene om hva kvinner synes om å svelge sæd? 99% synes det er ekkelt. Tviler på at alle disse er homofile.

Det er sikkert bare bitre damer som er sure for at de ikke får seg noe.

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er sikkert bare bitre damer som er sure for at de ikke får seg noe.

Ja, fortell deg selv det du.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, den gugga der gjør tran til gourmet. Men man slipper få det i senga eller på kroppen om man bare svelger unna og menn blir så fornøyd. Praktisk grei løsning. 

Anonymkode: e295a...bd6

Skrevet
3 timer siden, Fersken90 skrev:

Det kan være du gjør det allerede, men det er veldig greit å måle basaltemperauren gjennom syklusen. Du kan bruke dette i tillegg til EL-testene 😊👍🏻

Det har jeg ikke gjort, nei. Måtte google det nå. Typisk, jeg har vært skikkelig varm i dag og i går. Det er ikke varmt ute. Da har sikkert EL nettopp vært, uten at jeg fikk det med meg :(

Vurderer å bare kjøre på med sex annenhver dag i neste syklus. Mye styr med de testene, spesielt når de tydeligvis ikke er til å stole på. 

(Jeg velger forresten å overse guttevalper som vil snakke om sperm)

Ts 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...