Gå til innhold

Broderimønster av Frank Sinatra

Anglofil

Anbefalte innlegg

Hei!

Er nå i en periode hvor jeg har fått lyst til å begynne på litt håndarbeid igjen. Og nå hadde jeg tenkt å lage et broderi av Frank Sinatra, men er det noen som har forslag til sider, steder eller butikker hvor jeg kan få tak i slikt? Har hørt om steder hvor man kan sende inn bilde og få tilsendt mønster osv. Har ikke klart å få tak i slike sider på nettet. Noen her som kunne tipse meg om noen sider?

På forhånd takk for svar! :) (Da ville dere glede mitt hjerte :ler: )

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er fryktelig nysgjerrig, så jeg bare må spørre: Hva gjør man med et broderi av Frank Sinatra? Henger det på veggen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg er fryktelig nysgjerrig' date=' så jeg bare må spørre: Hva gjør man med et broderi av Frank Sinatra? Henger det på veggen?[/quote']

Hardcorefansen har sikkert bilder, skulpturer,

bøker, plater og whatnot allerede. Så da faller

nok et broderi naturlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en perfekt julegaven-du-ikke-visste-du-ikke-ønsker-deg-presang :ler:

Et broderi av deg selv, mannen , mamma, hunden eller noe annet sykt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rammer den inn, slik som jeg skal gjøre med min store plakat :sjarmor: , som den Sinatra fan jeg er ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s
Jeg er fryktelig nysgjerrig' date=' så jeg bare må spørre: Hva gjør man med et broderi av Frank Sinatra? Henger det på veggen?[/quote']

jeg foreksempel, har montert mitt Frank Sinatra-broder- bilde på et putevar. Så nå sover jeg kinn mot kinn med Frankieboy. (han jeg sover sammen med var litt sjalux i starten, men en natt siklet jeg litt, og da var det greit. Makan til skadefryd...)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey hey..Kult da.. Har enda ikke fått tak i mønster, siden jeg ikke får kjøpt over nett, har ikke kredittkort. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...