Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Inspirert av en tråd fra Quora hvor ei mor ryddet på rommet til sønnen sin , under senga fant hun en dildo, kondomer og glidemiddel. Hun spurte så folket hvordan hun skulle tolke dette og hvordan hun skal reagere - skal hun ta den "store samtalen" om legning eller burde hun late som ingenting?

Jeg spør dere ærede og prominente KG quinder ; Hvordan ville du reagert og hvordan ville du tolket det om du fant en meget realistisk og naturtro dildo på gutterommet til tenåringen din? 

Endret av WubWub
Videoannonse
Annonse
Gjest Bbrukernavn
Skrevet

Jeg ville ha latt gutten i fred. Det er normalt at de samler slike seksuelle artefakter i tenårene. Spesielt fjortiser kan få seg til å samle på de underligste ting. Store samtaler om legning, tror jeg egentlig har lite for seg. Jeg ville også roset all kondombruk. I disse klamydiatider, er det viktig å beskytte seg mot seksuelt overførbare sykdommer. Bortsett fra samtaler som angår ungdommenes sikkerhet, er det slik jeg ser det generelt lite ønskelig, at foreldrene blander seg for mye i ungdommenes seksuelle praksis.

Skrevet
5 minutter siden, Bbrukernavn skrev:

Jeg ville ha latt gutten i fred. Det er normalt at de samler slike seksuelle artefakter i tenårene. Spesielt fjortiser kan få seg til å samle på de underligste ting. Store samtaler om legning, tror jeg egentlig har lite for seg. Jeg ville også roset all kondombruk. I disse klamydiatider, er det viktig å beskytte seg mot seksuelt overførbare sykdommer. Bortsett fra samtaler som angår ungdommenes sikkerhet, er det slik jeg ser det generelt lite ønskelig, at foreldrene blander seg for mye i ungdommenes seksuelle praksis.

Godt poeng. Ved anal-lek så er hygiene ekstremt viktig ikke bare i forhold til seksuelt overførbare sykdommer men også i forhold til bakterier fra endetarmen. 

Skrevet

Hadde nok planlagt å få et barn til for å sikre meg barnebarna.

Anonymkode: 25761...5fb

• Liker 5
Skrevet

Jeg ville holdt heeelt kjeft, også overfor mannen min, som skal prate alt ihjel og være overdrevent åpen. Jeg tipper foreldrene mine fant litt av hvert på rommet mitt da jeg var tenåring og eksperimenterte med meg selv, men jeg er sjeleglad for at de ikke nevnte det med et ord.

Anonymkode: b3da8...400

Skrevet

"Halla junior! Jeg var å ryddet rommet ditt og under sengen fant jeg en dildo, kondomer og glidemiddel. Jeg sier det bare rett ut: Er du homo?. "

Anonymkode: 9bef7...3f0

• Liker 2
Skrevet

Hadde ikke gjort noenting. Det der er privat. 

• Liker 2
Gjest Bbrukernavn
Skrevet
3 minutter siden, WubWub skrev:

Godt poeng. Ved anal-lek så er hygiene ekstremt viktig ikke bare i forhold til seksuelt overførbare sykdommer men også i forhold til bakterier fra endetarmen. 

Ja, dette er komplekst, og guttens alder er ikke uviktig. Om mange andre ting tyder på homofili, kunne det gjerne vært en ide å få gutten innmeldt i en interesseorganisasjon, slik at han kan stifte bekjentskaper på dagtid, framfor i fylla, nattestid, og på homsebar. Risikosex er ofte noe man har, om man blander alkohol med slike ut av skapet opplevelser.

Skrevet
5 minutter siden, Bbrukernavn skrev:

Ja, dette er komplekst, og guttens alder er ikke uviktig. Om mange andre ting tyder på homofili, kunne det gjerne vært en ide å få gutten innmeldt i en interesseorganisasjon, slik at han kan stifte bekjentskaper på dagtid, framfor i fylla, nattestid, og på homsebar. Risikosex er ofte noe man har, om man blander alkohol med slike ut av skapet opplevelser.

Som ung og homofil så er risikoen for overgrep enorm. 

Mange unge gutter som er usikre på legningen sin oppsøker gjerne homsechatter på internet, de kommer gjerne i kontakt med en voksen mann som spiller rollen som en støttekontakt helt til han inviterer til et treff. 

I England er dette et så omfattende problem at det har blitt opprette større borgerverns organisasjoner som "pedophile watch UK" og "pedophile hunters". 

Av den grunn tenker jeg selv at det kan være veldig viktig å ta den store samtalen om legning med guttungen å formidle at seksualitet er noe som skal deles med jevnaldrende og ikke godt voksne menn. 

Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Halla junior! Jeg var å ryddet rommet ditt og under sengen fant jeg en dildo, kondomer og glidemiddel. Jeg sier det bare rett ut: Er du homo?. "

Anonymkode: 9bef7...3f0

er ikke dette litt ufølsomt? 

Anonymkode: 6b5e1...aad

Skrevet

La gutten være i fred.

Anonymkode: 3995d...c6a

• Liker 3
Skrevet

En gutt trenger jo ikke være homo for å ha en dildo. Kanskje har han ei jente den blir brukt på :) 

jeg har funnet ting barnet hadde prøvd å gjemme unna. Jeg har aldri nevnt det, og skal aldri nevne det. Barna skal få ha seksualiteten sin i fred for mor og far.

Anonymkode: 0610d...f46

• Liker 4
Skrevet

Jeg hadde kastet den. Hadde gutten spurt om det hadde jeg sagt det rett ut som det var, at jeg kastet den for slikt skal vi ikke ha her i huset. Vil han være pervo får han flytte ut først.

Anonymkode: 972da...ec1

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde kastet den. Hadde gutten spurt om det hadde jeg sagt det rett ut som det var, at jeg kastet den for slikt skal vi ikke ha her i huset. Vil han være pervo får han flytte ut først.

Ville du kastet ut en dyr dildo om du fant det på jenterommet til datter? 

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde ikke blandet meg oppi det. Det er ikke sikkert at han er homofil, men dersom han hadde vært det ville jeg ha ventet til han forteller meg det selv. Og jeg ville selvfølgelig ha godtatt det.

Anonymkode: 842d0...5ff

• Liker 3
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde ikke blandet meg oppi det. Det er ikke sikkert at han er homofil, men dersom han hadde vært det ville jeg ha ventet til han forteller meg det selv. Og jeg ville selvfølgelig ha godtatt det.

Anonymkode: 842d0...5ff

homofili er jo medfødt så man kan ikke akkurat kjempe imot det om det var slik uansett :)

Skrevet (endret)
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

homofili er jo medfødt så man kan ikke akkurat kjempe imot det om det var slik uansett :)

Edit: Jeg er enig med deg der.

Endret av Skribent09
Skrevet
58 minutter siden, Skribent09 skrev:

Ja, det er sant. 

hvordan ville du reagert da?

Skrevet
1 time siden, WubWub skrev:

Ville du kastet ut en dyr dildo om du fant det på jenterommet til datter? 

Det er uansett ikke slikt som skal inn i mitt hjem, særlig ikke noe barn skal ha!

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er uansett ikke slikt som skal inn i mitt hjem, særlig ikke noe barn skal ha!

Hvorfor skal ikke tenåringer ha en seksualitet? 

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...